kartyterenow.pdf

(7018 KB) Pobierz
karty terenów - komplet
Szczukczyn
+
Sielec
+
- amortyzacja dla obroñcy
- amortyzacja dla obroñcy
Wzgórze
+
Rzeka
+
- amortyzacja dla obroñcy i atakuj¹cego
1178931.012.png 1178931.013.png 1178931.014.png
Pustynia
_
Bagno
_
- rzuæ K6 dla ka¿dego stacjonuj¹cego tu
woja, który nie rusza³ siê w tej turze.
Jeœli wypadnie 5 lub 6, woj ginie.
- rzuæ K6 dla ka¿dego wchodz¹cego
woja. Jeœli wypadnie 5 lub 6, woj tonie
Góra
+
Wyspa
+
- amortyzacja dla obroñcy,
maksymalnie 3 wojów
- maksymalnie 1 woj
1178931.015.png 1178931.001.png
Równina
+
Las
+
Bagno
_
Las
+
- rzuæ K6 dla ka¿dego wchodz¹cego
woja. Jeœli wypadnie 5 lub 6, woj tonie
1178931.002.png 1178931.003.png
Równina
+
Wzgórze
+
Skarpa
_
Rzeka
+
- zakaz wchodzenia
- amortyzacja dla obroñcy i atakuj¹cego
1178931.004.png 1178931.005.png 1178931.006.png 1178931.007.png
Równina
+
Wzgórze
+
Góra
+
Rzeka
+
-amortyzacja dla obroñcy
maksymalnie 3 wojów
- amortyzacja dla obroñcy i atakuj¹cego
1178931.008.png 1178931.009.png 1178931.010.png 1178931.011.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin