crm_sales.pdf
(
649 KB
)
Pobierz
658504420 UNPDF
Automatyzacja procesu sprzedaży
Wyższa skuteczność sprzedaży, satysfakcja
użytkowników i usystematyzowanie procesów
handlowych dzięki Microsoft Dynamics CRM 4.0
System Microsoft Dynamics CRM zapewnia specjalistom ds. sprzedaży szybki
dostęp do informacji w trybie online lub ofline, dzięki czemu są bardziej
wydajni i mogą poświęcać więcej czasu na sprzedaż. Dzięki usprawnieniu
i zautomatyzowaniu procesów sprzedaży oraz umożliwieniu dostępu do
wszystkich danych klienta z jednego miejsca, system pozwala skrócić cykl
sprzedaży, zwiększyć jego skuteczność oraz utrzymać klientów.
„Dzięki
systemowi CRM
nasi pracownicy
mogą w sposób
bardziej
zdyscyplinowany
poszukiwać
nowych możliwości
sprzedaży oraz
mają więcej czasu
na podtrzymywanie
osobistych relacji
z klientami.
Pozwala nam
to zidentyikować
najlepszych
handlowców
i szerzej wykorzystać
stosowane przez
nich metody”.
Microsoft Dynamics CRM w dziale sprzedaży
Dział sprzedaży
i planowanie
obszarów sprzedaży
Większa skuteczność
sprzedaży
p
Sharie robertS
Dyrektor ds. rozwoju, equinox
liza
Na powyższym rysunku przedstawiono funkcje systemu Microsoft Dynamics CRM, które usprawniają
zarządzanie cyklem sprzedaży i zwiększają jego skuteczność.
„Jedną z cech, które
przekonały nas do
systemu Microsoft
Dynamics CRM,
jest jego doskonała
integracja
z programem
Microsoft Outlook.
To w zasadzie
jeden produkt.
Dzięki temu nie
musimy dwukrotnie
wykonywać tych
samych czynności”.
SKUTECZNIEJSZE ZARZąDZANIE RElACJAMI Z KlIENTEM.
Zarządzanie relacjami z klientem to rozszerzenie funkcji przesyłania wiadomości
i współpracy udostępnianych przez program Microsoft
®
Ofice Outlook
®
2007.
Ponadto w ramach jednej aplikacji można zarządzać korespondencją, terminami
spotkań, kontaktami i zadaniami uzgodnionymi z klientem.
lEPSZE ZROZUMIENIE POTRZEb KlIENTA
Scentralizowany, dopasowany widok preferencji klienta oraz historii jego działań
i relacji z nim pozwala lepiej zrozumieć i zaspokoić zgłaszane przez niego potrzeby.
lEPSZA KlASyfIKACJA POTENCJAlNyCh KlIENTóW
Dzięki lepszej klasyikacji potencjalnych klientów można poświęcić więcej czasu
tym, w przypadku których istnieje największa szansa na zawarcie transakcji.
Zaawansowane funkcje przepływu pracy (worklow) umożliwiają ponadto
planowanie procesów uzupełniających oraz zautomatyzowanie działań
wykonywanych przez sprzedawców.
WIęKSZA SKUTECZNOść SPRZEDAży
funkcje zarządzania relacjami z potencjalnymi klientami i szansami sprzedaży,
automatyzacja relacji z potencjalnymi klientami, procesu handlowego
i śledzenia działań konkurencji pozwalają skrócić cykl sprzedaży i poprawić
wyniki działu.
INfORMOWANIE KlIENTóW
Proste, wykorzystujące kreatory funkcje dotyczące sprzedaży i marketingu
ułatwiają informowanie dotychczasowych i potencjalnych klientów o nowych
produktach i usługach.
ANAlIZOWANIE WyNIKóW DZIAłU SPRZEDAży
Elastyczne funkcje raportowania umożliwiają prognozowanie sprzedaży,
ocenę aktywności i wydajności biznesowej, śledzenie wyników działów
sprzedaży i obsługi klienta oraz identyikowanie tendencji, problemów
i możliwości sprzedaży.
UTRZyMyWANIE KORZySTNyCh RElACJI Z KlIENTEM
Praca z dobrze znanym interfejsem użytkownika.
Z poziomu jednej aplikacji
można monitorować wszystkie relacje z klientem oraz zarządzać nimi. Możliwa
jest również synchronizacja poczty, kalendarza, zadań i kontaktów w programie
Ofice Outlook 2007 z bazą danych systemu Microsoft Dynamics CRM. Ponadto
można automatycznie przygotowywać na podstawie wiadomości e-mail
informacje o kontaktach, potencjalnych klientach i możliwościach sprzedaży.
Właściwie ukierunkowany przekaz.
Szablony, które użytkownicy mogą
dowolnie modyikować, umożliwiają tworzenie i przesyłanie wiadomości e-mail
do wybranych potencjalnych i dotychczasowych klientów. Podobne możliwości
zapewnia udostępniana przez program Microsoft Ofice Word 2007 funkcja
korespondencji seryjnej.
Praca poza biurem
: System umożliwia pracę zdalną za pośrednictwem klienta sieci
Web lub urządzeń Pocket PC z oprogramowaniem Microsoft Windows Mobile
®
.
Możliwe jest także używanie zaawansowanych funkcji, takich jak aktualizowanie
zapisów, analizowanie danych klienta i drukowanie ofert nawet w trybie ofline.
Poprawa jakości danych.
Odpowiednią jakość danych o kliencie zapewniają
funkcje automatycznego wykrywania i usuwania dublujących się zapisów.
Działanie globalne.
Zdobycie najlepszej pozycji na rynku globalnym ułatwiają
niezawodne funkcje śledzenia informacji handlowych w wielu językach,
walutach oraz strefach czasowych.
Karen Playfair
Dyrektor ds. inansowych,
tourism Whistler
KOMPlEKSOWy DOSTęP DO DANyCh hANDlOWyCh
Pełny dostęp do informacji o kliencie.
Wyświetlanie działań i historii klienta
(w tym informacji kontaktowych, atrybutów, notatek ze spotkań, załączników,
korespondencji, złożonych ofert i sprzedanych produktów) oraz zarządzanie nimi.
Szybkie wyszukiwanie informacji.
funkcje zaawansowanego i globalnego
wyszukiwania umożliwiają szybkie odnalezienie istotnych informacji.
Przygotowywanie odpowiednich ofert.
funkcje śledzenia interakcji, ofert,
zamówień, umów i kontaktów związanych z danym klientem pozwalają
zaoferować właściwy produkt lub usługę we właściwym czasie.
Identyikacja ukrytych szans sprzedażowych.
Intuicyjny mechanizm śledzenia
relacji między klientami, partnerami, doradcami i dostawcami umożliwia
wykrywanie potencjału handlowego. Złożone scenariusze biznesowe pozwalają
także na obsługę wielostronnych relacji.
„System Microsoft
Dynamics CRM
pozwala mi,
jako dyrektorowi
generalnemu
irmy o zasięgu
globalnym,
logować się
do systemów
wszystkich naszych
oddziałów. Dzięki
temu zawsze
wiem, co dzieje się
w każdym z nich”.
NAThAN bUZZA
Dyrektor generalny,
Commtech Wireless
Zarządzanie klientami powinno być procesem całościowym i skoordynowanym.
AUTOMATyZACJA PROCESóW SPRZEDAży I ZARZąDZANIE NIMI
Lepsza klasyikacja potencjalnych klientów i zarządzanie nimi.
łatwe
przeklasyikowywanie potencjalnych klientów do kategorii szans sprzedaży
za pomocą jednego kliknięcia. Informacje o potencjalnych klientach są następnie
automatycznie przekazywane do właściwych handlowców na podstawie określonych
kryteriów (produkt, region, wartość itp.).
Zarządzanie ofertami i zamówieniami.
łatwe sporządzanie ofert i przekształca-
nie ich w zamówienia, a także śledzenie ich w trakcie całego cyklu sprzedaży oraz
zarządzanie nimi.
Zarządzanie obszarami sprzedaży.
Określanie obszarów sprzedaży i przydzielanie
ich poszczególnym handlowcom, którzy będą oceniać zachodzące tam procesy
i osiągane wyniki sprzedaży oraz zarządzać nimi.
Zarządzanie bazami danych dotychczasowych i potencjalnych klientów.
Import kontaktów z zewnętrznych baz danych pozwala zintensyikować działania
handlowe. Inne funkcje umożliwiają ocenę skuteczności kampanii sprzedażowych
i aktualizowanie takich baz.
Zarządzanie umowami.
łatwe dodawanie, edytowanie i śledzenie umów zawartych
przez osoby izyczne lub prawne, w tym zarządzanie powiadomieniami o kończących
się umowach serwisowych i proste przedłużanie ich na kolejny okres.
„Chcieliśmy
zbudować
znakomity dział
handlowy. Bez
znakomitego
systemu
automatyzacji nie
byłoby to możliwe.
Wybraliśmy
zatem Microsoft
Dynamics CRM”.
Wybór najskuteczniejszej metody sprzedaży.
Efektywne i spójne inicjowanie,
śledzenie i inalizowanie procesu sprzedaży z zastosowaniem reguł przepływu
pracy, które pozwalają zautomatyzować poszczególne fazy sprzedaży oraz
procesy klasyikowania potencjalnych klientów, przesyłania powiadomień
i eskalacji. Dzięki Microsoft Dynamics CRM 4.0 handlowcy również mogą
tworzyć własne przepływy pracy.
SKUTECZNE PRZEKAZyWANIE INfORMACJI
Szybkie przygotowywanie kampanii.
Narzędzia wykorzystujące kreatory
ułatwiają przekazywanie klientom odpowiednich informacji o nowych
produktach i usługach.
Śledzenie konkurencji.
Odpowiednie funkcje ułatwiają zbieranie, aktualizowanie
i śledzenie szczegółowych informacji na temat konkurentów według produktów,
obszarów sprzedaży lub innych kryteriów.
Prowadzenie katalogu produktów.
Dostęp do wszechstronnego katalogu
produktów zawierającego poziomy cen, jednostki miary, rabaty i opcje cenowe.
Zarządzanie materiałami handlowymi.
Możliwość tworzenia, udostępniania
i przeszukiwania biblioteki zawierającej materiały handlowe i marketingowe
(broszury, artykuły przeglądowe i informacje o konkurencji itp.) oraz zarządzania nią.
JAy DEvERS
Dyrektor działu rozwiązań
technologicznych, best buy
Pulpit Nawigacyjny pomaga w podejmowaniu ważnych, strategicznych decyzji zwiększających
przychody.
Więcej informacji na temat systemu
Microsoft Dynamics CRM
znajduje się na stronie
www.microsoft.pl/crm
PRZEKSZTAłCANIE ZWyKłyCh DANyCh W WARTOśCIOWE INfORMACJE
Generowanie raportów.
Generowanie, wyświetlanie, sortowanie i współdzielenie
raportów ze współpracownikami w celu określenia pojawiających się trendów,
pomiaru skuteczności i prognozowania działań handlowych, śledzenia procesów
handlowych oraz oceny wyników działu sprzedaży.
Nadawanie znaczenia informacjom.
Dedykowane pulpity nawigacyjne
dla kadry kierowniczej zapewniają dostęp do szczegółowych informacji,
w tym najważniejszych wskaźników dotyczących sprzedaży i wydajności.
Śledzenie kanałów sprzedaży.
łatwe tworzenie kwerend dotyczących
poszczególnych kanałów sprzedaży w celu uzyskania informacji na
temat potencjalnych klientów i możliwości sprzedaży.
Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie informacyjny.
MICROSOfT NIE UDZIElA żADNyCh WyRAŹNyCh, DOROZUMIANyCh ANI USTAWOWyCh RęKOJMI DOTyCZąCyCh INfORMACJI ZAWARTyCh W NINIEJSZyM DOKUMENCIE.
© 2008 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Microsoft, Microsoft Dynamics, logo Microsoft Dynamics, Outlook, Windows i Windows Mobile
są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi irmy Microsoft Corporation w Stanach Zjednoczonych lub innych krajach.
M
Plik z chomika:
ebookipdf
Inne pliki z tego folderu:
optima.pdf
(1782 KB)
Microsoft_Dynamics_AX_zarzadzanie_sprzedaza.pdf
(541 KB)
Microsoft_Dynamics_AX_handel.pdf
(413 KB)
instrukcja_obslugi_crm_plus.pdf
(3024 KB)
crm_sales.pdf
(649 KB)
Inne foldery tego chomika:
5 najlepszych zamknięć sprzedaży kurs audiobook
Aishwarya Rai pictures
audiobooki
Ayesha Takia pictures
biznes-ebooki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin