crm_sales.pdf

(649 KB) Pobierz
658504420 UNPDF
Automatyzacja procesu sprzedaży
Wyższa skuteczność sprzedaży, satysfakcja
użytkowników i usystematyzowanie procesów
handlowych dzięki Microsoft Dynamics CRM 4.0
System Microsoft Dynamics CRM zapewnia specjalistom ds. sprzedaży szybki
dostęp do informacji w trybie online lub ofline, dzięki czemu są bardziej
wydajni i mogą poświęcać więcej czasu na sprzedaż. Dzięki usprawnieniu
i zautomatyzowaniu procesów sprzedaży oraz umożliwieniu dostępu do
wszystkich danych klienta z jednego miejsca, system pozwala skrócić cykl
sprzedaży, zwiększyć jego skuteczność oraz utrzymać klientów.
„Dzięki
systemowi CRM
nasi pracownicy
mogą w sposób
bardziej
zdyscyplinowany
poszukiwać
nowych możliwości
sprzedaży oraz
mają więcej czasu
na podtrzymywanie
osobistych relacji
z klientami.
Pozwala nam
to zidentyikować
najlepszych
handlowców
i szerzej wykorzystać
stosowane przez
nich metody”.
Microsoft Dynamics CRM w dziale sprzedaży
Dział sprzedaży
i planowanie
obszarów sprzedaży
Większa skuteczność
sprzedaży
p
Sharie robertS
Dyrektor ds. rozwoju, equinox
liza
Na powyższym rysunku przedstawiono funkcje systemu Microsoft Dynamics CRM, które usprawniają
zarządzanie cyklem sprzedaży i zwiększają jego skuteczność.
658504420.016.png 658504420.017.png 658504420.018.png 658504420.019.png 658504420.001.png 658504420.002.png 658504420.003.png 658504420.004.png 658504420.005.png 658504420.006.png 658504420.007.png 658504420.008.png 658504420.009.png
„Jedną z cech, które
przekonały nas do
systemu Microsoft
Dynamics CRM,
jest jego doskonała
integracja
z programem
Microsoft Outlook.
To w zasadzie
jeden produkt.
Dzięki temu nie
musimy dwukrotnie
wykonywać tych
samych czynności”.
SKUTECZNIEJSZE ZARZąDZANIE RElACJAMI Z KlIENTEM.
Zarządzanie relacjami z klientem to rozszerzenie funkcji przesyłania wiadomości
i współpracy udostępnianych przez program Microsoft ® Ofice Outlook ® 2007.
Ponadto w ramach jednej aplikacji można zarządzać korespondencją, terminami
spotkań, kontaktami i zadaniami uzgodnionymi z klientem.
lEPSZE ZROZUMIENIE POTRZEb KlIENTA
Scentralizowany, dopasowany widok preferencji klienta oraz historii jego działań
i relacji z nim pozwala lepiej zrozumieć i zaspokoić zgłaszane przez niego potrzeby.
lEPSZA KlASyfIKACJA POTENCJAlNyCh KlIENTóW
Dzięki lepszej klasyikacji potencjalnych klientów można poświęcić więcej czasu
tym, w przypadku których istnieje największa szansa na zawarcie transakcji.
Zaawansowane funkcje przepływu pracy (worklow) umożliwiają ponadto
planowanie procesów uzupełniających oraz zautomatyzowanie działań
wykonywanych przez sprzedawców.
WIęKSZA SKUTECZNOść SPRZEDAży
funkcje zarządzania relacjami z potencjalnymi klientami i szansami sprzedaży,
automatyzacja relacji z potencjalnymi klientami, procesu handlowego
i śledzenia działań konkurencji pozwalają skrócić cykl sprzedaży i poprawić
wyniki działu.
INfORMOWANIE KlIENTóW
Proste, wykorzystujące kreatory funkcje dotyczące sprzedaży i marketingu
ułatwiają informowanie dotychczasowych i potencjalnych klientów o nowych
produktach i usługach.
ANAlIZOWANIE WyNIKóW DZIAłU SPRZEDAży
Elastyczne funkcje raportowania umożliwiają prognozowanie sprzedaży,
ocenę aktywności i wydajności biznesowej, śledzenie wyników działów
sprzedaży i obsługi klienta oraz identyikowanie tendencji, problemów
i możliwości sprzedaży.
UTRZyMyWANIE KORZySTNyCh RElACJI Z KlIENTEM
Praca z dobrze znanym interfejsem użytkownika. Z poziomu jednej aplikacji
można monitorować wszystkie relacje z klientem oraz zarządzać nimi. Możliwa
jest również synchronizacja poczty, kalendarza, zadań i kontaktów w programie
Ofice Outlook 2007 z bazą danych systemu Microsoft Dynamics CRM. Ponadto
można automatycznie przygotowywać na podstawie wiadomości e-mail
informacje o kontaktach, potencjalnych klientach i możliwościach sprzedaży.
Właściwie ukierunkowany przekaz. Szablony, które użytkownicy mogą
dowolnie modyikować, umożliwiają tworzenie i przesyłanie wiadomości e-mail
do wybranych potencjalnych i dotychczasowych klientów. Podobne możliwości
zapewnia udostępniana przez program Microsoft Ofice Word 2007 funkcja
korespondencji seryjnej.
Praca poza biurem : System umożliwia pracę zdalną za pośrednictwem klienta sieci
Web lub urządzeń Pocket PC z oprogramowaniem Microsoft Windows Mobile ® .
Możliwe jest także używanie zaawansowanych funkcji, takich jak aktualizowanie
zapisów, analizowanie danych klienta i drukowanie ofert nawet w trybie ofline.
Poprawa jakości danych. Odpowiednią jakość danych o kliencie zapewniają
funkcje automatycznego wykrywania i usuwania dublujących się zapisów.
Działanie globalne. Zdobycie najlepszej pozycji na rynku globalnym ułatwiają
niezawodne funkcje śledzenia informacji handlowych w wielu językach,
walutach oraz strefach czasowych.
Karen Playfair
Dyrektor ds. inansowych,
tourism Whistler
658504420.010.png
KOMPlEKSOWy DOSTęP DO DANyCh hANDlOWyCh
Pełny dostęp do informacji o kliencie. Wyświetlanie działań i historii klienta
(w tym informacji kontaktowych, atrybutów, notatek ze spotkań, załączników,
korespondencji, złożonych ofert i sprzedanych produktów) oraz zarządzanie nimi.
Szybkie wyszukiwanie informacji. funkcje zaawansowanego i globalnego
wyszukiwania umożliwiają szybkie odnalezienie istotnych informacji.
Przygotowywanie odpowiednich ofert. funkcje śledzenia interakcji, ofert,
zamówień, umów i kontaktów związanych z danym klientem pozwalają
zaoferować właściwy produkt lub usługę we właściwym czasie.
Identyikacja ukrytych szans sprzedażowych. Intuicyjny mechanizm śledzenia
relacji między klientami, partnerami, doradcami i dostawcami umożliwia
wykrywanie potencjału handlowego. Złożone scenariusze biznesowe pozwalają
także na obsługę wielostronnych relacji.
„System Microsoft
Dynamics CRM
pozwala mi,
jako dyrektorowi
generalnemu
irmy o zasięgu
globalnym,
logować się
do systemów
wszystkich naszych
oddziałów. Dzięki
temu zawsze
wiem, co dzieje się
w każdym z nich”.
NAThAN bUZZA
Dyrektor generalny,
Commtech Wireless
Zarządzanie klientami powinno być procesem całościowym i skoordynowanym.
AUTOMATyZACJA PROCESóW SPRZEDAży I ZARZąDZANIE NIMI
Lepsza klasyikacja potencjalnych klientów i zarządzanie nimi. łatwe
przeklasyikowywanie potencjalnych klientów do kategorii szans sprzedaży
za pomocą jednego kliknięcia. Informacje o potencjalnych klientach są następnie
automatycznie przekazywane do właściwych handlowców na podstawie określonych
kryteriów (produkt, region, wartość itp.).
Zarządzanie ofertami i zamówieniami. łatwe sporządzanie ofert i przekształca-
nie ich w zamówienia, a także śledzenie ich w trakcie całego cyklu sprzedaży oraz
zarządzanie nimi.
Zarządzanie obszarami sprzedaży. Określanie obszarów sprzedaży i przydzielanie
ich poszczególnym handlowcom, którzy będą oceniać zachodzące tam procesy
i osiągane wyniki sprzedaży oraz zarządzać nimi.
Zarządzanie bazami danych dotychczasowych i potencjalnych klientów.
Import kontaktów z zewnętrznych baz danych pozwala zintensyikować działania
handlowe. Inne funkcje umożliwiają ocenę skuteczności kampanii sprzedażowych
i aktualizowanie takich baz.
Zarządzanie umowami. łatwe dodawanie, edytowanie i śledzenie umów zawartych
przez osoby izyczne lub prawne, w tym zarządzanie powiadomieniami o kończących
się umowach serwisowych i proste przedłużanie ich na kolejny okres.
658504420.011.png 658504420.012.png 658504420.013.png
„Chcieliśmy
zbudować
znakomity dział
handlowy. Bez
znakomitego
systemu
automatyzacji nie
byłoby to możliwe.
Wybraliśmy
zatem Microsoft
Dynamics CRM”.
Wybór najskuteczniejszej metody sprzedaży. Efektywne i spójne inicjowanie,
śledzenie i inalizowanie procesu sprzedaży z zastosowaniem reguł przepływu
pracy, które pozwalają zautomatyzować poszczególne fazy sprzedaży oraz
procesy klasyikowania potencjalnych klientów, przesyłania powiadomień
i eskalacji. Dzięki Microsoft Dynamics CRM 4.0 handlowcy również mogą
tworzyć własne przepływy pracy.
SKUTECZNE PRZEKAZyWANIE INfORMACJI
Szybkie przygotowywanie kampanii. Narzędzia wykorzystujące kreatory
ułatwiają przekazywanie klientom odpowiednich informacji o nowych
produktach i usługach.
Śledzenie konkurencji. Odpowiednie funkcje ułatwiają zbieranie, aktualizowanie
i śledzenie szczegółowych informacji na temat konkurentów według produktów,
obszarów sprzedaży lub innych kryteriów.
Prowadzenie katalogu produktów. Dostęp do wszechstronnego katalogu
produktów zawierającego poziomy cen, jednostki miary, rabaty i opcje cenowe.
Zarządzanie materiałami handlowymi. Możliwość tworzenia, udostępniania
i przeszukiwania biblioteki zawierającej materiały handlowe i marketingowe
(broszury, artykuły przeglądowe i informacje o konkurencji itp.) oraz zarządzania nią.
JAy DEvERS
Dyrektor działu rozwiązań
technologicznych, best buy
Pulpit Nawigacyjny pomaga w podejmowaniu ważnych, strategicznych decyzji zwiększających
przychody.
Więcej informacji na temat systemu
Microsoft Dynamics CRM
znajduje się na stronie
www.microsoft.pl/crm
PRZEKSZTAłCANIE ZWyKłyCh DANyCh W WARTOśCIOWE INfORMACJE
Generowanie raportów. Generowanie, wyświetlanie, sortowanie i współdzielenie
raportów ze współpracownikami w celu określenia pojawiających się trendów,
pomiaru skuteczności i prognozowania działań handlowych, śledzenia procesów
handlowych oraz oceny wyników działu sprzedaży.
Nadawanie znaczenia informacjom. Dedykowane pulpity nawigacyjne
dla kadry kierowniczej zapewniają dostęp do szczegółowych informacji,
w tym najważniejszych wskaźników dotyczących sprzedaży i wydajności.
Śledzenie kanałów sprzedaży. łatwe tworzenie kwerend dotyczących
poszczególnych kanałów sprzedaży w celu uzyskania informacji na
temat potencjalnych klientów i możliwości sprzedaży.
Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie informacyjny.
MICROSOfT NIE UDZIElA żADNyCh WyRAŹNyCh, DOROZUMIANyCh ANI USTAWOWyCh RęKOJMI DOTyCZąCyCh INfORMACJI ZAWARTyCh W NINIEJSZyM DOKUMENCIE.
© 2008 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Microsoft, Microsoft Dynamics, logo Microsoft Dynamics, Outlook, Windows i Windows Mobile
są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi irmy Microsoft Corporation w Stanach Zjednoczonych lub innych krajach.
M
658504420.014.png 658504420.015.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin