Atrybuty.rtf

(129 KB) Pobierz

Poniższy materiał podlega Klauzuli Ogólnego Dostępu (Open Game Content) i jest licencjonowany do publicznego użytku na warunkach Open Game License v1.0a.

Atrybuty

Modyfikatory wynikające z atrybutów

Po zmianach wynikających z rasy modyfikator z każdego atrybutu będzie się mieścił w przedziale od –5 do +5. W Tabeli: Modyfikatory wynikające z atrybutów oraz czary premiowe znajdziesz modyfikatory dla każdej wartości. Podano tam również liczbę premiowych czarów na każdym poziomie – jest to informacja istotna dla postaci, które potrafią rzucać zaklęcia.

Modyfikator to liczba, którą stosujesz, gdy bohater próbuje wykonać jakąś czynność związaną z danym atrybutem. Czasem stosujesz modyfikator do liczb, a nie do rzutów kostkami. Dodatni modyfikator nazywamy premią, a ujemny – karą.

Tabela: Modyfikatory wynikające z atrybutów oraz czary premiowe

Wartość

Modyfikator

Czary premiowe (zależnie od poziomu zaklęć)

 

 

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

5

Nie można rzucać czarów związanych z tym atrybutem

2-3

4

Nie można rzucać czarów związanych z tym atrybutem

4-5

3

Nie można rzucać czarów związanych z tym atrybutem

6-7

2

Nie można rzucać czarów związanych z tym atrybutem

8-9

1

Nie można rzucać czarów związanych z tym atrybutem

10-11

0

12-13

+1

1

14-15

+2

1

1

16-17

+3

1

1

1

18-19

+4

1

1

1

1

20-21

+5

2

1

1

1

1

22-23

+6

2

2

1

1

1

1

24-25

+7

2

2

2

1

1

1

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin