Zostan SuperPartnerem!.pdf
(
1356 KB
)
Pobierz
20956402 UNPDF
Niniejszy ebook to darmowa wersja promocyjna,
nie przeznaczona do sprzedaży, dołączana do drukowanej
książki o tym samym tytule.
Nr zamówienia:
{ORDERID}
Nr Klienta:
{USERID}
Data realizacji zamówienia:
{ORDERDATE}
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana
w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania
się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 12.03.2007
Tytuł: Zostań superpartnerem
Autor: Krzysztof Abramek
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-188-7
Projekt okładki: Joanna Kopik
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
.....................................................................................5
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI?
.
.................................................7
Rodzaje programów partnerskich
.
.................................................7
Czy/ile można na tym zarobić?
.
....................................................9
PODSTAWY PRAWNE
....................................................................10
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES!
.
............................................12
PRZYGOTUJ SIĘ
.
.........................................................................14
Przede wszystkim potrzebujesz planu działania
.
.............................14
Materiały szkoleniowe i marketingowe
.
.........................................15
MOTYWACJA
.
............................................................................17
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ!
..................................................................20
Lista typu Opt-In
.
....................................................................20
Budowa bazy subskrybentów
.
.....................................................21
Personalizacja
.
.......................................................................23
FOLLOW-UP – KLUCZ DO SUKCESU
...................................................25
WYDAWAJ E-ZIN
.........................................................................29
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM
.
...........................................32
BUTIKI TEMATYCZNE,
CZYLI ZAMIEŃ PASJĘ NA GOTÓWKĘ
.
.................................................33
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ
.
.................................................................35
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW
.
............................................................39
BĄDŹ INNY
.
...............................................................................42
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI
.
...............................................................46
TWORZENIE OFERT
.
....................................................................47
Słowa
.
..................................................................................48
Słowa kreujące sprzedaż
.
..........................................................50
Ekscytujące nagłówki
.
..............................................................51
Reguła Białej Przestrzeni
.
.........................................................54
Krótkie sentencje
.
..................................................................55
Wywołaj akcję
.
.......................................................................55
Trenuj i ćwicz
.
.......................................................................56
Zastosuj UPO
.
........................................................................56
Podglądaj innych
.
...................................................................57
Opowiedz o własnych doświadczeniach
.
........................................57
Zacytuj innych
.
......................................................................58
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA
.
.............................................................60
2 miesiąc
.
.............................................................................60
6 miesiąc
.
.............................................................................61
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ
..............................................63
MINISTRONY
..............................................................................68
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY
.
.................................................70
MONITORUJ
..............................................................................72
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE...
.
.........................................74
NARZĘDZIA
.
..............................................................................76
Wyszukiwarki
.
........................................................................76
Bannery i pochodne
.
................................................................77
Własne e-ziny
.
.......................................................................78
Reklama w innych e-zinach
.
.......................................................81
Crosslinking
.
..........................................................................81
Ebooki
.
................................................................................81
Tablice ogłoszeniowe
.
..............................................................82
Stopki w e-mailach
.
.................................................................84
Fora dyskusyjne
.
.....................................................................85
Pop-up
.
................................................................................86
Płatna reklama
.
......................................................................87
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI?
...............................................89
Kryteria wyboru programów partnerskich, MLMów.
.
.........................89
Unikaj systemów piramidalnych
.
.................................................94
Ponzi
.
..................................................................................95
Matryce
.
...............................................................................97
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ!
.
..........................................................101
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP
.
............................................................104
ZAINWESTUJ W SIEBIE!
.
..............................................................110
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY.
.
....................................................110
ARTYKUŁY
.
.............................................................................112
Domowe biznesy
.
..................................................................117
Czy internet potrzebuje network marketingu i vice versa?
.
...............120
Siła biznesów rekomendacyjnych, czyli dźwignia czasu
.
...................127
Targeting, czyli tłusta część rynku
.
............................................130
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa,
.
.....................................135
Twoja nisza
.
........................................................................139
Samolubni, ważni i docenieni
.
...................................................143
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie
.
....................................148
TYLKO DLA AMBITNYCH
.
.............................................................156
LICENCJA
.
...............................................................................159
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
.
...............................................161
ZOSTAŃ SUPERPARTNEREM – Krzysztof Abramek
Wstęp
●
str.
5
Wstęp
Czego nie wie 95% uczestników programów partnerskich?
Zostało wielokrotnie udowodnione, że większość (w granicach 80%) osób
biorących udział w programach partnerskich czy przeróżnych MLM-ach nie
zarabia pieniędzy.
Czy Ty należysz do tej grupy?
Czy chciałbyś to zmienić?
Dlaczego tak się dzieje?
W głównej mierze dzieje się tak z powodu traktowania PP jako czegoś
dodatkowego, a więc w sposób niezbyt poważny, ponieważ zwykle samo
przystąpienie do PP nie wiąże się z poniesieniem istotnych kosztów lub
wręcz jest bezpłatne. Ludzie pod wpływem chwili, tekstu reklamowego
rejestrują się i... nie podejmują zbytnich wysiłków, aby coś z tym zrobić.
Dlaczego miałbyś mnie słuchać?
Krzysztof Abramek jest jedyną i najlepszą znaną mi osobą zdolną do
napisania przewodnika osiągania sukcesu w programach partnerskich.
Jest najlepszym partnerem mojego programu partnerskiego. Sam
w początkach istnienia cnebPoints wygenerował ponad 40% dochodu
całego programu.
To, co stawia go daleko przed znakomitą większością partnerów
przeróżnych programów partnerskich, to... AKCJA. Krzysztof po prostu
(i aż) robi to, co powinien robić kandydat na SuperPartnera.
Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes i właściciel
cnebPoints
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Krzysztof Abramek
Plik z chomika:
kronos78
Inne pliki z tego folderu:
Blogi od A do slawy i pieniedzy.pdf
(459 KB)
FAQ.pdf
(512 KB)
Jak zwiekszyc ruch na stronie www.pdf
(610 KB)
Jak nie zostac spamerem.pdf
(361 KB)
Programy partnerskie w praktyce.pdf
(1462 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!!!!!!!ze słowackiego radia, niektore opisanie, inne nie
# - Wzory CV
▶ Porady remontowo - budowlane
▶ Remont domu - poradnik
• AGD - kody błędów pralek automatycznych
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin