Stargate Sg-1 Behind The Scenes Journey Inside Lost City Parts 1-3 Dvdrip Sfm.txt

(10 KB) Pobierz
{1}{100}www.napiprojekt.pl - nowa jako�� napis�w.|Napisy zosta�y specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.
{17}{104}Poka�emy wam troch� z procesu tworzenia planu.
{106}{183}To nie jest normalne.|My po prostu tak to robimy.
{338}{400}Jest ze mn� James Tichenor...
{402}{450}Ty draniu.
{452}{510}- Oraz James Robbins.|- Co on powiedzia�?
{512}{611}Jim Menard jest tak�e,|poniewa� ma on to roz�wietli� i ogl�dn��.
{613}{745}- O�wietli� co?|- Zaczynamy od sceny 62. Drugi skrypt.
{747}{840}Scout ship wylatuje z hiperprzestrzenni,|skr�ca w kierunku planety.
{842}{971}Wi�c wylatuje na kamer� z prawa na lewo.
{973}{1069}Je�li ty jeste� kamera,|a ja jestem scout ship,
{1071}{1142}Pozw�l mi nadlecie� wzd�u� tej osi tutaj.
{1144}{1228}To jest scout ship.|Nadlatuje na nas w ten spos�b.
{1230}{1329}Sp�dzamy du�o czasu rozmawiaj�c o tym,|z kt�rego kierunku nadlatuj� statki.
{1331}{1447}Jakby to kogokolwiek obchodzi�o.|To 3-wymiarowa przestrze�.
{1472}{1547}I wkraczamy w problem przeniesienia tego do 2 wymiarowej.
{1581}{1703}Scena 68. Nie chc� dodawa� tu pieni�dzy.|A wy chcecie?
{1705}{1814}Zaczniemy rusza� wok� w ten spos�b.|Wraz ze statkiem.
{1816}{1928}Wi�c je�li tu jest kopu�a, zmierzamy ku niej|i zaczynamy to robi�.
{1930}{1997}- Jeste� na przeciwko.|- Jak on skanuje woko�o.
{2082}{2212}Jeszcze raz|patrzy w g�r�, tak? OK.
{2214}{2295}Wi�c chcesz zacz�� od tego,|�e jest skierowany ku g�rze
{2297}{2402}i zaczynamy widzie� p�kni�cia.
{2438}{2508}Spada przed kamer�.
{2523}{2583}I wtedy widzimy pier�cienie.
{2720}{2836}Wi�c rozszerz� t� klatk�.
{2838}{2944}- Nadlatuje nasz ma�y ptaszek..|- To F302?
{2946}{3037}Co je�li wytniemy to?
{3039}{3181}Zabierz to st�d i wytnij to...|jeste�my na lodowej r�wninie, i dalej...
{3183}{3298}i nadlatuje na lodow� r�wnin�|i zatrzymuje si� ko�o nas.
{3300}{3455}Hamuje na r�wninie, leci dalej i zatrzymuje si� nad nami.
{3457}{3548}Patrzymy i otw�r si� otwiera i widzimy wi�zk� promieni
{3550}{3707}patrzymy w d�, wirtualnie, w dziur�,|i dostajemy dym wok� �wiate�.
{3848}{3932}Teraz b�dzie ta ci�ka rzecz.
{4372}{4487}- To jest Dan Shea, koordynator kaskader�w.|- Wszystko dobrze. Idziemy na zewn�trz.
{4489}{4545}- Co jest takie �mieszne?|- Pracowa�e� ju�?
{4547}{4572}Nie, nigdy.
{4763}{4845}To scena walki mi�dzy Bra`taciem i Ronanem.
{4931}{5011}To jest Bra`tac. To jest Ronan.
{5067}{5162}Dialog, dialog. Wyci�ga n�, kl�ka.
{5164}{5232}Dialog, dialog, dialog,|podcina go.
{5234}{5299}Upada.|Wstaje. Upuszcza n�.
{5301}{5363}Kopni�cie. Kopni�cie.
{5365}{5448}Chwyta za n�. Tnie go.
{5763}{5840}Mo�e i jeste� m�odszy,|ale nie jeste� m�drzejszy.
{5880}{5950}D�gasz i upadasz na niego.
{5968}{6053}Jeszcze raz. Zobaczmy walk�
{6302}{6395}- Poka�emy wam kowboj�w.|- B�d� po tej stronie.
{6397}{6537}- Uwa�acie?|- Tak. Wy��cz� tylko te �wiat�a.
{6615}{6662}Masz to?
{6664}{6759}- Po prostu to obejrzyjmy.|- Zobaczmy to.
{6761}{6815}Ci�gle blokujemy. Cisza.
{6817}{6891}Upad�.|W�a�nie zosta� kopni�ty w twarz.
{6893}{7013}I teraz dostajemy twojego staruszka. Akcja.
{7028}{7075}I... rozdzielenie.
{7077}{7132}Teraz Mark. Id�, Mark. Id�, Mark.
{7134}{7206}I Mark wraca. Dobrze.
{7208}{7286}Nie lubi� pokazywa� moich zdolno�ci walecznych,|przy tych kolesiach.
{7288}{7369}M�g�bym kogo� zrani�, a to nielegalne,|poniewa� nie mam licencji.
{7371}{7436}Licencjonowana bro� re�ysera.
{7438}{7514}Nie mog� nikogo kopn��.
{7516}{7579}Zrobi�em to par� razy w pierwszym sezonie.
{7581}{7630}Dw�ch zabitych.
{7632}{7697}Biegnij tak na Tony'ego.
{7699}{7777}Przez niego w ten spos�b.|I teraz jeste� po tej stronie.
{7908}{7958}Dobrze.
{7969}{8027}Zosta�em zdradzony.
{8029}{8098}To ty zdradzi�e� swojego boga Anubisa.
{8100}{8176}Powiniene� uderzy� w serce, Ronan.
{8178}{8238}Tak umrzesz powoli.
{8240}{8336}Mylisz si�.|Nie nosz� ju� symbionta.
{8836}{8886}To 74.
{8989}{9039}Akcja!
{9468}{9525}Ci�cie!
{9527}{9577}Obr�t.
{9756}{9806}To by�o dobre.
{10057}{10134}Mo�e i jeste� m�odszy,|ale nie jeste� m�drzejszy.
{10777}{10852}Wchodzimy do laboratorium przetwarzania.
{10927}{11013}Pod koniec dnia,|kiedy materia� filmowy zosta� ju� nakr�cony,
{11015}{11119}przychodzi on tutaj nieprzetworzony negatyw,|a my go przetwarzamy.
{11121}{11182}Puszka z filmem przychodzi tutaj.
{11184}{11321}Puszka jest zamkni�ta,|z ta�m� woko�o.
{11323}{11425}Nie mo�na jej otworzy�,|poniewa� zniszczy�o by to film.
{11427}{11517}Wi�c poka�� wam najciemniejszy pok�j|w jakim kiedykolwiek byli�cie.
{11519}{11624}Do tych pokoi nie dociera �adne �wiat�o. Nic.
{11626}{11703}Wi�c wyci�gaj� go w ciemno�ci,|robi�c wszystko na wyczucie.
{11705}{11800}Nawijaj� na szpul�|i mamy d�ugi pocz�tek.
{11802}{11924}To jest teleskopowe, wi�c nie musimy nigdy zatrzymywa� maszyny,|kiedy ju� j� uruchomimy.
{11926}{12034}Jest tu du�a ilo�� zbiornik�w|z r�nymi chemikaliami.
{12036}{12091}Wywo�ywacz, utrwalacz, zwil�acz..
{12093}{12241}Nast�pnie przechodzi to przez ca�� rzesz� nast�pnych rzeczy tutaj,|g��wnie wod� do p�ukania.
{12243}{12316}Potem do suszarki.
{12318}{12404}Potem d�uga droga z powrotem po schodach.|Poka�� wam co dzieje si� p�niej.
{12406}{12472}Zosta� wywo�any|i zabieramy go na g�r�.
{12474}{12561}Kiedy ju� film zosta� wywo�any,|musimy nagra� go na cyfrow� kaset�,
{12563}{12639}wi�c wk�adamy go do tego.
{12641}{12743}Odgrywa i skanuje film i nagrywa na cyfrow� kaset�.
{12745}{12816}Jest tego ca�y rz�d w tym pokoju.
{12818}{12872}Nasi koloryzatorzy siedz� tutaj.
{12874}{12969}Przejmuj� kontrol� nad wszystkimi kolorami na filmie.
{12971}{13066}Film ma 3 warstwy emulsji -|czerwona, zielona i niebieska.
{13068}{13162}R�nie je mieszaj�c,|mo�na otrzyma� odmienny wygl�d filmu.
{13164}{13245}Koloryzatorzy zostaj� na sezon,|�eby by�o konsekwentnie.
{13247}{13330}On ma kontrol� nad r�nymi kolorami na filmie.
{13332}{13403}W ten spos�b zaczynaj� wszyscy kierownicy zdj��.
{13405}{13495}On decyduje jak maj� wygl�da� rzeczy na planie
{13497}{13582}i jak osi�gn�� wygl�d,|jakiego oczekuj� re�yser i producent.
{13584}{13683}Te pokoje s� nudne w dzie�.|A w nocy - ca�y czas s� zaj�ci.
{13685}{13775}Wszystko co zosta�o nakr�cone dzisiaj|idzie do labu.
{13777}{13871}I do p�nocy, 12.30,|b�dzie tutaj przeniesione,
{13873}{13975}wi�c mo�e by� przeniesione i zwr�cone do studia do rana.
{13977}{14091}Dla milion�w przewod�w znajduj�cych si� w tym miejscu
{14093}{14143}zasilanie idzie z tego pokoju.
{14145}{14204}Wszystko jest na tej �cianie.
{14206}{14283}Je�li jeste� na dole|i potrzebujesz specyficznego urz�dzenia
{14285}{14358}m�wisz komputerowi|"Chc� zdj�cia i d�wi�k
{14360}{14415}z tej maszyny na m�j komputer"
{14417}{14549}Je�li musisz zrobi� 50 VHS na szybko,|wszystko mo�esz zrobi� na raz.
{14551}{14646}Po prostu wk�adasz ta�m� w t� maszyn�,|naciskasz nagrywanie i mo�esz i��.
{14648}{14763}Niedawno dodali�my par� nowych urz�dze�|i dali�my sobie z pok�j z tymi wielko�ci lod�wki.
{14765}{14843}Kiedy� by�y takiej wielko�ci jak lod�wki w zwyk�ej kuchni.
{14845}{14909}Ka�da stacja by�a tej wielko�ci.
{14911}{15037}Teraz ka�da stacja ma pi�� razy wi�ksza moc
{15039}{15097}i jest o po�ow� mniejsza.
{15099}{15191}Ta przestrze� nie zmie�ci�a by jednej maszyny.
{15193}{15295}A mieszcz� si� tu terabajty danych.
{15297}{15419}Wszystkie rzeczy 3-D do budowania statk�w,|wszystko renderowane jest tutaj.
{15421}{15554}To wszystko s� CPU.|Tony procesor�w.
{15556}{15725}Dawniej obliczali�my to i m�wili�my,|�e zajmie to 80 godzin obrabiania.
{15727}{15828}To znaczy�o, �e zablokuje to wszystkie maszyny na 80 godzin.
{15830}{15940}Teraz m�wimy o obrabianiu w setnych godziny.
{15942}{16048}Tworzymy bardziej skomplikowane zdj�cia.|Nie robimy nic szybciej.
{16050}{16167}Przedtem|"Nie, tego si� nie da zrobi�"
{16169}{16214}Teraz "Taa. niech b�dzie"
{16216}{16331}Mamy wrota kt�re dzia�aj�.|Po prostu nikomu ich nie pokazujemy.
{16333}{16469}Kiedy doradcy wojskowi s� w pobli�u,|u�ywamy wr�t zrobionych z w��kna szklanego.
{16471}{16522}Tak to w�a�nie wygl�da.
{16524}{16613}To wracaj�cy Corin, w epizodycznej roli w sezonie 7.
{16615}{16732}By�em w tym pokoju ju� tyle razy,|�e wiem jak rzeczy s� daleko
{16734}{16787}i jak d�ugo zajmuje doj�cie do nich.
{16789}{16888}Dostajesz zdj�cie i musisz rozgry�� gdzie on powinien si� znale��.
{16890}{16997}Monta�y�ci te� maj� w tym udzia�,|poprzez decyzj� jak d�ugo uj�cie b�dzie trwa�o w serialu.
{16999}{17120}Pierwsz� czynno�ci� jest wymazanie wszystkiego|i zrobienie idealnie p�askiego zielonego ekranu.
{17122}{17223}Wtedy wklejam Corina|z powrotem na zielone.
{17225}{17313}Nie ma teraz �adnych zagi��,|�adnych niedoskona�o�ci.
{17315}{17445}Cz�sto zdarza si�, �e faceci od �wiate� maj� kaprys,|co psuje zielony ekran,
{17447}{17526}co sprawia, �e trudniej jest wklei� co� w t� dziur�.
{17528}{17637}Pan Tichenor powiedzia� mi kiedy�,|�e d�u�ej to ustawiam ni� wi�kszo�� ludzi, kt�rych zna,
{17639}{17689}ale nikt nie robi korekty szybciej.
{17691}{17749}To dlatego, �e konstruuj� to, aby zmieni�.
{17751}{17816}I wtedy rysuj� przej�cie.
{17818}{17943}W g�owie mam lini�,|w miejscu gdzie jest "ka�u�a".
{17945}{18097}Rysuj� lini�, bazuj�c� na konturach kostiumu,|kt�ry nosi aktor,
{18099}{18212}aby pokaza�a mi gdzie przejdzie przez wrota|i wynurzy si� z tej strony.
{18214}{18373}Mo�e mi to zaj�� nieca�� godzin�, albo cztery,
{18375}{18464}w zale�no�ci od k�ta kamery,|wielko�ci aktora na ekranie.
{18466}{18548}Kiedy kto� jest blisko, szczeg�lnie je�li nosi tog�
{18550}{18664}jak wiele naszych przyjaci� z innych �wiat�w,|to zabiera to wi�cej czasu.
{18666}{18742}Rysowanie linii jest najci�sz� cz�ci�, i rysuj� linie,
{18744}{18876}i mog� zobaczy� jak wiele jego cia�a ju� przesz�o,|a ile ma jeszcze przej��.
{18928}{19040}I wymazuj� wszystko poza liniami, i presto.
{19071}{19129}Mam uj�cie naszego wojowniczego go�cia.
{19207}{19288}Przechodzi i znika.
{19290}{19361}I jedna cz�� obrazu gotowa,
{19363}{19432}eksportuj� te klatki poprzez...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin