Aphalon - Cechy specjalne.pdf
(
266 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - Aphalon - Cechy specjalne.doc
Cechy specjalne:
Rzut 1k100
01-02
Postać ma silny cios ręką,
szkoda
z ręki +5, umiejętność bojowa
Walka bez broni.
03-04
Postać jest doskonałym Mówcą,
Przekonywanie
+25%.
05-06
Postać posiada częściową oburęczność, może walczyć, trzymając sztylet w drugiej ręce (dodatkowa
obrona).
07-08
Odporny na choroby, przeziębienia, zakażenia (+5 do rzutu oporowego na choroby).
09-10
Niesamowita pojemność płuc, wstrzymywanie oddechu na 30 tur (5 minut).
11-12
Znajomość psychologii i mowy ciała (40% odkrycia intencji danej osoby).
13-14
Umiejętność walki płachtą, +2
Inicjatywa
, +2
WA
.
15-16
Twarz wzbudzająca zaufanie +20%
Przekonywanie.
17-18
Umiejętność Walki Wręcz (WR) +6.
19-20
Elfi wzrok (elfy- rzut jeszcze raz), elfie plusy do Zmysłów (max 20).
21-22
Umiejętność
Wspinanie się
+40%.
23-24
Lingwista +10 PL, łatwość nauki języków.
25-26
Zdolności uzdrowicielskie, 3 x dziennie +1k10 W, +1k3 pkr.
27-28
Postać pływa jak ryba,
Pływanie
=20,
Walka w wodzie
bez modyfikatorów.
29-30
Możliwość widzenia planu duchowego, czyli aury lub duchów. Pc sprawdza
Moc
za każdą turę
widzenia. Test nieudany oznacza –1k4 W i powrót do normalnej percepcji.
31-32
Umiejętność Walki nogami, +5
WN
.
33-34
Czujny sen – ewentualne sprawdzenie
Zm
bez modyfikatorów.
35-36
Tubalny, donośny głos, umiejętność naśladowania głosów zwierząt,
Głosy zwierząt
=15.
37-38
Ponure spojrzenie, postać poddana temu spojrzeniu sprawdza
Opn
, jeśli test jest nieudany to rezygnuje z
ewentualnej zaczepki itp. (nie działa podczas walki).
39-40
Postać dobrze włada nożem, umiejętność bojowa Walka nożem,
szkoda
od noża +2.
41-42
Postać dobrze znosi ból, modyfikacja
Ból, oszołomienie
+4.
43-44
Ciało Pc dobrze się goi, +5 do
Samoredukcji
.
45-46
Postać jest wytrzymała i szybko się porusza,
Ruch
1m\turę, +5 W,
Bieg
+10.
47-48
Przyjaciel Elfów (1k6): 1-2 Avatari, 3-4 Nerekai, 5-6 Aquade. Znajomość języka Elfów (poz. 3) oraz ich
obyczajów i kultury.
49-50
Postać potrafi doskonale się ukrywać i bezszelestnie poruszać, +40%
Skradanie się
i
Ukrywanie się
.
51-52
Bardzo wyczulone zmysły.
Zm
+1k10, jednak maksymalnie 20.
53-54
Trening walki +1
WAO
, +1 szk. oraz umiejętność walki jedną określoną bronią.
55-56
Wyjątkowo twarda skóra i kości. Daje osłonę c: 1, s:1,
Cios Krytyczny
x 1,5.
57-58
Postać jest bardzo wrażliwa. Empatia=20.
59-60
Umie walczyć którąkolwiek z rąk bez ujemnych modyfikatorów ale nie dwoma rodzajami broni na raz.
61-62
Dobrze rzuca przedmiotami, nie testuje przy tym
Zr
.
63-64
Ma mocną głowę, modyfikator +10 do
Odporności Fizycznej
przy próbach odparcia wpływu alkoholu,
raczej nie miewa kaca.
65-66
Język Pc to receptor trucizn; kiedy dotyka nim jakiejś trucizny, odczuwa pieczenie.
67-68
Postać ma silny system obronny organizmu,
Odporność fizyczna
+4.
69-70
Postać ma silną intuicję, +20%
Sekretne przejścia
i Pułapki.
71-72
Postać posiada zdolność Telekinezy lekkiej. Tak jak czar. Za każde użycie tej zdolności –1k3 W.
73-74
Brzuchomówca, potrafi mówić różnymi głosami nie poruszając ustami.
75-76
Postać jest świetnym uwodzicielem, +25%
Przekonywanie
płci przeciwnej.
77-78
Jest Dzieckiem Szczęścia: 1k6 razy dziennie (tajny rzut MG) może dodać lub odjąć
79-80
Silna osobowość, odporność na czary jaźniowe (
Czary
+5).
81-82
Skupiając się na jakiejś osobie postać może stwierdzić (sprawdzając
Moc
), czy dana osoba jest stworem
mroku lub odmieńcem. Za każde użycie tej zdolności –1
W.
83-84
Postać ma „lepkie ręce”,
Kradzież, Kradzież kieszonkowa
+30%.
85-86
Przyjaciel Krasnoludów. Postać jest uważana za honorowego członka jakiegoś klanu krasnoludzkiego.
Zna język Krasnoludów na poziomie 3.
87-88
Postać ma giętki kręgosłup i stawy. Jej
Akrobacja
=10, a
Zręczność
+1 (max 19).
89-90
Posiada wytrzymały organizm. Mniej śpi (o ok. ¼), potrafi wytrzymać dwa razy dłużej bez snu i
jedzenia (lub picia) od przeciętnego przedstawiciela swojej rasy.
91-92
Wykonaj dwa dodatkowe rzuty w tej tabeli (nie rzucając dla nich ułomności).
93-94
Postać posiada niesamowity zmysł równowagi, nie podlega testom związanym z równowagą (np.
chodzenie po linie itp.).
95-96
Postać ma przepiękny głos, jej
Talent śpiewaczy
= 19, potrafi grać na 2 instrumentach muzycznych.
97-98
Postać potrafi zachować zimną krew w każdej sytuacji, +4
Opn
.
99 Postać jest oburęczna, co daje jej możliwość walki dwoma broniami na raz. (+1
WAO
).
100
Postać to urodzony superwojownik: +3
WAO
z każdej broni, +3
szkoda
z każdej broni, +3
Odporność
Fizyczna
, +3 dodatkowe umiejętności bojowe.
Plik z chomika:
Ksantos
Inne pliki z tego folderu:
Aphalon - Bonusy za Poziom.pdf
(318 KB)
Aphalon - Cechy specjalne.pdf
(266 KB)
Aphalon - Czary.pdf
(211 KB)
Aphalon - Druga edycja.pdf
(416 KB)
Aphalon - Zawody rodziców.pdf
(276 KB)
Inne foldery tego chomika:
13th age
Afterglow [PL]
Agonia 2020
Altered carbon
Anima. Beyond Fantasy System [multi]
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin