Aphalon - Cechy specjalne.pdf

(266 KB) Pobierz
Microsoft Word - Aphalon - Cechy specjalne.doc
Cechy specjalne:
Rzut 1k100
01-02 Postać ma silny cios ręką, szkoda z ręki +5, umiejętność bojowa Walka bez broni.
03-04 Postać jest doskonałym Mówcą, Przekonywanie +25%.
05-06 Postać posiada częściową oburęczność, może walczyć, trzymając sztylet w drugiej ręce (dodatkowa
obrona).
07-08 Odporny na choroby, przeziębienia, zakażenia (+5 do rzutu oporowego na choroby).
09-10 Niesamowita pojemność płuc, wstrzymywanie oddechu na 30 tur (5 minut).
11-12 Znajomość psychologii i mowy ciała (40% odkrycia intencji danej osoby).
13-14 Umiejętność walki płachtą, +2 Inicjatywa , +2 WA .
15-16 Twarz wzbudzająca zaufanie +20% Przekonywanie.
17-18 Umiejętność Walki Wręcz (WR) +6.
19-20 Elfi wzrok (elfy- rzut jeszcze raz), elfie plusy do Zmysłów (max 20).
21-22 Umiejętność Wspinanie się +40%.
23-24 Lingwista +10 PL, łatwość nauki języków.
25-26 Zdolności uzdrowicielskie, 3 x dziennie +1k10 W, +1k3 pkr.
27-28 Postać pływa jak ryba, Pływanie =20, Walka w wodzie bez modyfikatorów.
29-30 Możliwość widzenia planu duchowego, czyli aury lub duchów. Pc sprawdza Moc za każdą turę
widzenia. Test nieudany oznacza –1k4 W i powrót do normalnej percepcji.
31-32 Umiejętność Walki nogami, +5 WN .
33-34 Czujny sen – ewentualne sprawdzenie Zm bez modyfikatorów.
35-36 Tubalny, donośny głos, umiejętność naśladowania głosów zwierząt, Głosy zwierząt =15.
37-38 Ponure spojrzenie, postać poddana temu spojrzeniu sprawdza Opn , jeśli test jest nieudany to rezygnuje z
ewentualnej zaczepki itp. (nie działa podczas walki).
39-40 Postać dobrze włada nożem, umiejętność bojowa Walka nożem, szkoda od noża +2.
41-42 Postać dobrze znosi ból, modyfikacja Ból, oszołomienie +4.
43-44 Ciało Pc dobrze się goi, +5 do Samoredukcji .
45-46 Postać jest wytrzymała i szybko się porusza, Ruch 1m\turę, +5 W, Bieg +10.
47-48 Przyjaciel Elfów (1k6): 1-2 Avatari, 3-4 Nerekai, 5-6 Aquade. Znajomość języka Elfów (poz. 3) oraz ich
obyczajów i kultury.
49-50 Postać potrafi doskonale się ukrywać i bezszelestnie poruszać, +40% Skradanie się i Ukrywanie się .
51-52 Bardzo wyczulone zmysły. Zm +1k10, jednak maksymalnie 20.
53-54 Trening walki +1 WAO , +1 szk. oraz umiejętność walki jedną określoną bronią.
55-56 Wyjątkowo twarda skóra i kości. Daje osłonę c: 1, s:1, Cios Krytyczny x 1,5.
57-58 Postać jest bardzo wrażliwa. Empatia=20.
59-60 Umie walczyć którąkolwiek z rąk bez ujemnych modyfikatorów ale nie dwoma rodzajami broni na raz.
61-62 Dobrze rzuca przedmiotami, nie testuje przy tym Zr .
63-64 Ma mocną głowę, modyfikator +10 do Odporności Fizycznej przy próbach odparcia wpływu alkoholu,
raczej nie miewa kaca.
65-66 Język Pc to receptor trucizn; kiedy dotyka nim jakiejś trucizny, odczuwa pieczenie.
67-68 Postać ma silny system obronny organizmu, Odporność fizyczna +4.
69-70 Postać ma silną intuicję, +20% Sekretne przejścia i Pułapki.
71-72 Postać posiada zdolność Telekinezy lekkiej. Tak jak czar. Za każde użycie tej zdolności –1k3 W.
73-74 Brzuchomówca, potrafi mówić różnymi głosami nie poruszając ustami.
75-76 Postać jest świetnym uwodzicielem, +25% Przekonywanie płci przeciwnej.
77-78 Jest Dzieckiem Szczęścia: 1k6 razy dziennie (tajny rzut MG) może dodać lub odjąć
79-80 Silna osobowość, odporność na czary jaźniowe ( Czary +5).
81-82 Skupiając się na jakiejś osobie postać może stwierdzić (sprawdzając Moc ), czy dana osoba jest stworem
mroku lub odmieńcem. Za każde użycie tej zdolności –1 W.
83-84 Postać ma „lepkie ręce”, Kradzież, Kradzież kieszonkowa +30%.
85-86 Przyjaciel Krasnoludów. Postać jest uważana za honorowego członka jakiegoś klanu krasnoludzkiego.
Zna język Krasnoludów na poziomie 3.
87-88 Postać ma giętki kręgosłup i stawy. Jej Akrobacja =10, a Zręczność +1 (max 19).
89-90 Posiada wytrzymały organizm. Mniej śpi (o ok. ¼), potrafi wytrzymać dwa razy dłużej bez snu i
jedzenia (lub picia) od przeciętnego przedstawiciela swojej rasy.
91-92 Wykonaj dwa dodatkowe rzuty w tej tabeli (nie rzucając dla nich ułomności).
93-94 Postać posiada niesamowity zmysł równowagi, nie podlega testom związanym z równowagą (np.
chodzenie po linie itp.).
95-96 Postać ma przepiękny głos, jej Talent śpiewaczy = 19, potrafi grać na 2 instrumentach muzycznych.
97-98 Postać potrafi zachować zimną krew w każdej sytuacji, +4 Opn .
99 Postać jest oburęczna, co daje jej możliwość walki dwoma broniami na raz. (+1 WAO ).
100 Postać to urodzony superwojownik: +3 WAO z każdej broni, +3 szkoda z każdej broni, +3 Odporność
Fizyczna , +3 dodatkowe umiejętności bojowe.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin