{1}{100}www.napiprojekt.pl - nowa jakoć napisów.|Napisy zostały specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu. {1}{1}25.000 {7741}{7798}Dobry wieczór, Vercheres. {7824}{7915}Dobry wieczór, inspektorze.|Jak zwykIe spóżnił się pan. {7917}{7995}- Nie przychodzę na przedstawienie.|- Jak zwykIe. {9742}{9790}- RaouI.|- Christine. {9792}{9863}Włanie wracam z Rouen.|Muszę z paniš porozmawiać. {9865}{9890}AIe ja... {9951}{9990}Nie powinnam wychodzić. {9992}{10060}Christine, spieszyłem,|żeby pani co powiedzieć. {10062}{10108}- Co takiego?|- Że paniš kocham. {10110}{10157}- Znów?|- StaIe. {10314}{10414}- Cóż za wspaniała pubIicznoć!|- BiancaroIIi, była wspaniała. {10416}{10495}Jemy dzi koIację w Cafe de L'Opera. {10497}{10574}- Przykro mi, aIe dzi nie mogę.|- DIaczego nie? {10576}{10632}Christine! {10634}{10716}- Już idę, Jenny.|- Jest pani umówiona? Proszę to odłożyć. {10824}{10875}Darzy mnie pani uczuciem|od dwóch Iat. {10877}{10982}AIe ja nie chcę rzucać opery,|zanim nie zacznę naprawdę piewać. {10984}{11068}AnatoIe mówi, że wierzy|w mój głos i mi pomoże. {11070}{11147}To zrozumiałe.|Od tego sš barytony. {11204}{11303}- WspaniaIe dzi pan piewał.|- Dziękuję, MarceI. {11305}{11387}Christine. Czemu nie było pani|na scenie pod koniec aktu? {11389}{11429}- Dobrze się pani czuje?|- Tak. {11431}{11500}MademoiseIIe DuBois,|proszę tutaj podejć. {11558}{11608}Proszę się nie martwić. {11648}{11705}DIaczego nie było pani na scenie? {11707}{11771}- Ie się poczułam i...|- To nieprawda. {11773}{11845}Rozmawiała pani z przyjacieIem.|Z przyjacieIem! {11847}{11931}piewaczka, która opuszcza scenę|podczas przedstawienia, {11933}{11993}to rażšce naruszenie... {11995}{12076}- Chce pan ze mnš rozmawiać, monsieur?|- Za pozwoIeniem, {12078}{12172}po przedstawieniu chciałbym|zamienić słowo z pannš DuBois. {12174}{12230}- Przyjdzie do gabinetu.|- Dziękuję. {12232}{12332}- Proszę pamiętać, co powiedziałem.|- Tak, monsieur. {12609}{12700}Vercheres umie być|przerażajšcy, jeIi chce. {12702}{12801}Jestem panu wdzięczna.|Obiecuję, to się więcej nie powtórzy. {12803}{12864}Zgoda. AIe, {12866}{12972}ten pan ważniejszy od|pani kariery, kto to taki? {12974}{13085}AIeż on nie jest...|To znaczy, bardzo go Iubię... {13112}{13187}To inspektor RaouI Daubert|z Surete. {13189}{13247}Inspektor? A więc poIicjant? {13258}{13314}Nie jest zwykłym poIicjantem. {13316}{13428}Nawet niezwykły poIicjant|to dziwna sympatia dIa sopranu. {13430}{13490}piewa? {13492}{13546}Pan nie rozumie. {13548}{13620}Ukończył akademię wojskowš|w Saint-Cyr, {13622}{13693}jest bardzo inteIigentny. {13718}{13809}Bardzo go pani chwaIi jak na kogo,|kto dIa pani nic nie znaczy. {13811}{13901}Nie powiedziałam,|że nic dIa mnie nie znaczy, tyIko... {13903}{13972}Rozumiem paniš. {14013}{14116}Ma pani taIent,|aIe musi pani wybrać {14118}{14241}między karierš operowš a tym,|co nazywamy ,,zwykłym życiem''. {14243}{14321}Choć nie pojmuję,|dIaczego tak je nazywamy. {14323}{14382}Nie możemy mieć obydwu. {14384}{14452}Artysta ma wyjštkowy temperament {14454}{14570}i musi dzieIić życie wyłšcznie z tymi,|którzy to rozumiejš. {14572}{14622}Rozumiem. {14624}{14756}Przekona się pani, że muzyka|to pani wynagrodzi. Dobranoc. {14758}{14813}Dobranoc i dziękuję. {14893}{14987}Proszę poprosić tu monsieur CIaudina.|Czeka pod gabinetem. {14989}{15044}Oczywicie. Dobranoc. {15297}{15389}Dobry wieczór.|Monsieur ViIIeneuve pana prosi. {15391}{15438}Dziękuję. {15440}{15500}MademoiseIIe,|możemy chwiIę porozmawiać? {15502}{15550}Oczywicie. {15569}{15660}Nie było pani na scenie|na zakończenie trzeciego aktu. {15662}{15768}Zdaje się, że wszyscy w teatrze|to zauważyIi. To pochIebiajšce. {15770}{15833}DIaczego pani nie było? {15835}{15918}Proszę mi wybaczyć, aIe|pracuję tutaj od tak dawna, że pani... {15943}{16070}Każdy, wszystko, co wišże się|z operš, jest częciš mojego życia. {16072}{16154}To zrozumiałe...|AIe pan ViIIeneuve czeka. {16178}{16228}Tak. {16230}{16328}Nie jest pani chora, prawda?|Nie ma żadnych kłopotów? {16330}{16402}To niegrzecznie z mojej strony,|wiem, aIe... {16461}{16516}To miło z pana strony. {16577}{16612}Dobranoc. {16623}{16675}Christine. {16735}{16787}Przepraszam. {16878}{16914}Proszę mi wybaczyć. {16960}{17004}Dobranoc. {17025}{17075}Dobranoc. {17488}{17547}Proszę wejć. {17665}{17735}Pan wie, dIaczego|pana poprosiłem, CIaudin? {17737}{17780}DomyIam się, maestro. {17782}{17893}Od jakiego czasu wyczuwam|dysonans w sekcji skrzypiec. {17895}{18018}Dzi wreszcie znaIazłem tego powód. {18070}{18146}Chcę posłuchać,|jak pan gra, CIaudin. {18173}{18221}Tak, maestro. {20697}{20779}- Co to było, CIaudin?|- Prosta piosenka. {20781}{20872}Kołysanka z Prowansji,|gdzie się urodziłem. {20874}{20970}Bardzo dobrze pan to zagrał.|Może się myIiłem. {21035}{21093}Nie, to był pan. {21095}{21171}Co się dzieje?|Jest pan znakomitym muzykiem. {21173}{21208}Jeszcze raz. {21210}{21313}Posłuchajmy częci otwierajšcej|trzeci akt Marty. {21315}{21441}Nie trzeba, maestro. Co stało się|z paIcami u mojej Iewej dłoni. {21443}{21587}- AIe kołysankę zagrał pan bezbłędnie.|- To prosta meIodia, maestro. {21589}{21640}DIatego jš zagrałem. {21642}{21692}Próbował mnie pan oszukać? {21694}{21798}Może to tyIko chwiIowe.|Może poczuję się Iepiej. {21800}{21859}Mam nadzieję,|tymczasem jednak... {21886}{21994}Wie pan, że ceIem Opery|Paryskiej jest perfekcja. {22024}{22125}Bardzo mi przykro.|Był pan z nami długi czas, prawda? {22127}{22175}20 Iat. {22209}{22266}Co mam zrobić, maestro? {22283}{22350}Wiem, że to trudne, CIaudin. {22386}{22487}Z pewnociš odłożył pan|sobie na emeryturę. {22489}{22560}- Tak, oczywicie.|- W uznaniu długiej służby {22562}{22692}uzgodnię z dyrekcjš|sezonowy biIet dIa pana. {22694}{22749}Dziękuję, maestro. {24952}{25043}Zamiast zmuszać mnie do czekania,|czemu nie zje pan przed wyjciem? {25045}{25125}Doć pan bogaty. Ta sama zupa,|noc w noc, co tydzień. {25127}{25215}- Proszę sobie nie przeszkadzać, Marie.|- Zabawne, że pan to mówi. {25217}{25287}Ma pan rację,|przejdę wprost do rzeczy. {25289}{25343}Nie pytam,|co pan robi z pieniędzmi. {25345}{25405}Chce pan odkładać i głodować,|pańska sprawa. {25407}{25496}AIe nie zapłacił mi pan za szeć tygodni|i dłużej nie zamierzam czekać. {25498}{25579}Nie mam pieniędzy.|Niech pani będzie cierpIiwa... {25581}{25675}Pan nie ma pieniędzy?|Po tyIu Iatach pracy w Operze Paryskiej? {25677}{25740}Co pan z nimi zrobi?|Zabierze ze sobš do grobu? {25742}{25796}JeIi tak,|inni odkopiš i rozkradnš. {25798}{25876}JeIi chce pan oszczędzić|kiIka franków moim kosztem, {25878}{25929}to się pan przeIiczył. {25931}{26058}Marie, jest pani dobra i cierpIiwa.|Zapłacę pani, obiecuję. {26060}{26110}Teraz proszę mnie zostawić. {26118}{26223}Nie chcę nawet myIeć o tych|bezużytecznie Ieżšcych pienišdzach. {26261}{26377}AIbo pan zapłaci, aIbo wynocha.|To moje ostatnie słowo, CIaudin. {28158}{28221}Spóżnił się pan.|Lekcja już się kończy. {28223}{28299}Nie dIatego tu dzi jestem. {28353}{28414}- Nie ma dzi głosu.|- Zawiadomię Ferrettiego. {28416}{28513}- Proszę nie przeszkadzać w Iekcji.|- Oczywicie. Rozumiem. {28515}{28630}AIe muszę oznajmiać czas panu|Ferrettiemu, inaczej nigdy nie skończš. {28761}{28842}- Już jedenasta.|- Dziękuję. {28895}{28951}MademoiseIIe,|rozczarowuje mnie pani. {28953}{29020}Proszę wybaczyć.|Jestem trochę zdenerwowana. {29022}{29106}Z powodu mężczyzny? Proszę go|rzucić. Muzyka jest ważniejsza. {29108}{29164}- Muzyka jest wszystkim.|- Rozumiem. {29166}{29273}Kobiety nigdy nie rozumiejš.|Za to sš posłuszne. {29275}{29372}Może się pani nie wysypia?|Jutro proszę przyjć póżniej. {29374}{29422}Dziękuję. {29513}{29617}Proszę pamiętać, ma pani obowišzki|nie tyIko wzgIędem innych, aIe i siebie. {29619}{29663}Wiem. {29665}{29739}Nigdy się nie odpłacę za to,|co pan dIa mnie zrobił. {29741}{29798}- Do widzenia, monsieur.|- Do widzenia. {29859}{29918}Proszę tędy. {29969}{30039}Signor Ferretti,|monsieur CIaudin czeka. {30041}{30092}Proszę wejć, CIaudin. {30094}{30166}- Proszę siadać.|- Dziękuję. {30205}{30290}Pańskiej protegowanej|nie szło dzi najIepiej. {30292}{30383}Każdemu zdarza się zły dzień.|TyIe pan dIa niej zrobił, signor. {30385}{30469}Niemniej jednak,|zdecydowanie czyni postępy. {30471}{30537}ZwoIniono mnie|wczoraj z orkiestry. {30539}{30633}Przestanie pan wspierać|mademoiseIIe DuBois? {30635}{30717}TyIko czasowo,|póki nie znajdę nowej posady. {30719}{30787}Miałem nadzieję|na kontynuowanie Iekcji. {30789}{30890}CIaudin, proszę mi nie mieć za złe,|aIe jest pan głupcem. {30892}{30960}Mężczyzna w pana wieku|zdobyłby Christine DuBois, {30962}{31074}gdyby był dyrektorem opery,|aIe biedny skrzypek... {31076}{31134}MieIimy nie rozmawiać|o moich powodach. {31136}{31211}Proszę, niech pan|daIej z niš pracuje. {31213}{31308}Mam się martwić pańskim kłopotem,|kiedy wszystko pan na niš wydał? {31310}{31342}Mnie na niej nie zaIeży. {31344}{31430}Jej kariera jest|dIa mnie najważniejsza. {31432}{31498}Nie dopuszczę, żeby|był pan stratny z jej powodu. {31513}{31656}Naprawdę mi przykro, CIaudin.|Gdybym miał doć czasu... {31658}{31745}Proszę pamiętać, wieIu zapłaci|za czekanie na Iekcje ze mnš. {31747}{31867}PozwoIę jej przyjć kiIka razy|i powiem, że dłużej mnie nie potrzebuje. {31904}{31950}AIe to nieprawda. {31952}{32053}Szczerze mówišc, kiIka Iekcji|i mogłaby wkrótce rozpoczšć karierę. {32055}{32170}Rozumiem, że panna DuBois|nie chce sama płacić za instruktora? {32172}{32252}Miesięczna pensja nie starczy|na jednš Iekcję z panem. {32254}{32335}AIe skomponowałem koncert. {32337}{32414}Zaufałby mi pan,|gdyby udało mi się go wydać? {32416}{32524}Każdy skrzypek komponuje koncerty.|Niech pan da spokój, drogi CIaudin. {32526}{32566}AIe ten się spodoba. {32568}{3...
Iluzjon2