zabawa_STUD.pdf
(
1485 KB
)
Pobierz
zabawa
Vygotski
– zabawa jest nie tylko główną formą
aktywności, ale też głównym źródłem
rozwoju dzieci do wieku szkolnego.
- Fröbel – potrzeba zabawy – dążność
do samo wyrażania się dziecka;
instynkty stanowią w duszy dziecka „nie
przerwaną jednię”, są nierozłączne i
działają razem takim działaniem gdzie
przejawiają się wszystkie instynkty jest
zabawa.
Maria Montessori – nie docenia roli
zabawy; odrzuca zabawy
inscenizacyjne, bajki a nawet rysunek
dowolny, odrzuca wszelką samorzutną
twórczość dziecka.
Teoria nadmiaru energii
Teoria relaksacji i rekreacji
Teoria ćwiczenia przygotowawczego
Teoria atawizmu
Teoria funkcji zastępczej
Teoria przyjemności funkcjonalnej
Plik z chomika:
kaya86
Inne pliki z tego folderu:
PYTPSYCH2009.doc
(39 KB)
Piekny_umysl_po_czterdziestce_wersja_dla_IIroku_STUD.pdf
(385 KB)
NOWORODdlaSTUDENT.pdf
(253 KB)
Mowa_Piageta_nowa.ppt
(49 KB)
Modele_liniowe_rozwoju_czlowieka_STUDENCI.pdf
(570 KB)
Inne foldery tego chomika:
______________Literatura
Biologiczne podstawy zachowania
Diagnoza psychologiczna - 4 semestry
Doradztwo zawodowe
Emocje i motywacje
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin