zabawa_STUD.pdf

(1485 KB) Pobierz
zabawa
110218585.003.png
Vygotski
– zabawa jest nie tylko główną formą
aktywności, ale też głównym źródłem
rozwoju dzieci do wieku szkolnego.
110218585.004.png
- Fröbel – potrzeba zabawy – dążność
do samo wyrażania się dziecka;
instynkty stanowią w duszy dziecka „nie
przerwaną jednię”, są nierozłączne i
działają razem takim działaniem gdzie
przejawiają się wszystkie instynkty jest
zabawa.
110218585.005.png
Maria Montessori – nie docenia roli
zabawy; odrzuca zabawy
inscenizacyjne, bajki a nawet rysunek
dowolny, odrzuca wszelką samorzutną
twórczość dziecka.
110218585.006.png
Teoria nadmiaru energii
Teoria relaksacji i rekreacji
Teoria ćwiczenia przygotowawczego
Teoria atawizmu
Teoria funkcji zastępczej
Teoria przyjemności funkcjonalnej
110218585.001.png 110218585.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin