Identyfikator:
F.Z.1
Priorytet:
średni
Tytuł:
Graficzna prezentacja stadionów.
Opis:
Przegląd dostępnych miejsc z wirtualnym podglądem płyty stadionu z danego sektora,
Powiązania:
F.Z.2
T: Obsługa rezerwacji miejsc, O: Możliwość rezerwacji miejsca przez klienta. T: Zakup biletów, O: Zarezerwowane miejsce może zostać zakupione przez zarejestrowana osobę. T: Rejestrowanie nowego klienta, O: Podanie niezbędnych danych do zakupu biletów. T: Weryfikacja nowego klienta., O: Weryfikowanie niezbędnych danych do zakupu biletów. T: Kontrola sprzedaży, O: Sprawdzanie poprawności dokonywanych zakupów. T: Sprawdzenie stanu rezerwacji, O: Podgląd dokonanych rezerwacji. T: Wysyłka e-biletów, O: Dostarczenie klientom zakupionych biletów. T: Kontrola zakupów, O: Weryfikacja wpływów ze sprzedaży. T: Kontrola sprzedaży, O: Wystawianie dowodów zakupów (np. faktur) T: Raporty i statystyki, O: Zestawienia ilościowe i kwotowe służące do weryfikacje przez jednostki nadrzędne. Zasady zapewnienia jakości {analiza ryzyka} Brak doświadczenia zespołu obsługi – zapobieganie: szkolenia, zatrudnianie pracowników z doświadczeniem na podobnych stanowiskach. Przeciążenie systemów (zbyt duża liczba jednoczesnych wejść na stronę), nieefektywność czasowa – zapewnienie odpowiedniej przepustowości łącz i szybkich serwerów.
Różny poziom umiejętności użytkowników – intuicyjny, czytelny i prosty interfejs. Kradzież danych osobowych – obsługa zewnętrzna systemu baz danych, wynajem serwerów u profesjonalnych dostawców wyposażonych w odpowiednie zabezpieczenia. Awarii sprzętu utrata danych - wynajem serwerów u profesjonalnych dostawców dysponujących macierzami dyskowymi. Błędna identyfikacja wymagań w fazie analizy – nadzór nad projektem przez doświadczoną kadrę menadżerów.
beziak