WPP_gotowiec.docx

(25 KB) Pobierz
WPP

Budowa i integracja systemów                            Wstępny plan projektu

Nazwa i akronim projektu:

{nazwa projektu}

System rezerwacji biletów na Euro2012

Zleceniodawca:

{nazwa klienta zewnętrznego}

 

Zleceniobiorca:

{PJWSTK}

PJWSTK

Numer zlecenia:

{numer zespołu projektowego}

„h”

Kierownik projektu:

{kierownik zespołu projektowego}

Opiekun projektu:

{opiekun projektu z ramienia uczelni}

 

 

 

Nazwa / kod dokumentu:

Wstępny plan projektu

Nr wersji:

{wersja dokumentu, np. 02}

1.0

Odpowiedzialny za dokument:

{nazwisko, imię}

 

Data pierwszego sporządzenia:

{data wykonania pierwszej wersji dokumentu}

10.04.2010

Data ostatniej aktualizacji:

{data wykonania ostatniej wersji dokumentu}

15.04.2010

Historia dokumentu

 

Wersja

Opis modyfikacji

Rozdział / strona

Autor modyfikacji

Data

{wersja}

1.0

{opis, np. wstępna wersja}

Wersja wstępna

{np. całość}

Całość

{nazwisko, imię}

 

{data zmiany}

10-04-2010

{wersja}

1.01

{np. poprawka wstępnego opisu}

Poprawka najważniejszych funkcji systemu

{np. punkty 3.3 i 4}

Rozdział 4

{nazwisko, imię}

 

{data zmiany}

15-04-2010

 

1        Cele i zakres systemu

{Produkty / usługi. Stan po zrealizowaniu. Spodziewane korzyści. MIERZALNE!}

 

Celem systemu jest umożliwienie sprzedaży przez Internet biletów na EURO 2012. System musi w krótkim czasie obsłużyć wiele jednoczesnych wejść na stronę. Musi zapewnić bezpieczeństwo przechowywanych danych. System ma przechowywać informację o wszystkich klientach (imię, nazwisko, adres, telefon, PESEL). Klientem może zostać osoba, która ukończyła 18 lat życia. System powinien weryfikować klientów po numerze PESEL (sprawdzenie wieku i czy nie chce wielokrotnie dokonać zakupu/rezerwacji)

Podstawą będzie utworzenie bazy danych zawierającej wszystkie bilety na EURO 2012 oraz spis wszystkich klientów rezerwujących/kupujących bilety.

2        Kontekst systemu

{Użytkownicy i ich specyfika. Powiązane systemy i ich interfejsy.}

 

Nadzór – kontrola projektu,

Działacz – kontrola systemu,

Klient – rejestracja, zakup biletów,

Pracownik obsługi klienta – weryfikacja danych klientów, rozprowadzenie biletów,

Księgowość – potwierdzenia dokonania wpłat,

Adminstrator obsługa (utrzymanie) systemu,

3        Plan realizacji systemu

{rozwiązania techniczne : koncepcja, standardy, technologia. Strategia prowadzenia prac etapy wytwórcze: cele, zadania, powiązania, produkty, miary}

 

System bazodanowy rozproszony obsługiwany przez niezależne serwery: osobne dla poszczególnych funkcji (rejestracja, przydział biletów, raporty kasowe), osobne dla poszczególnych obiektów (na życzenie Zamawiającego osobne dla każdej imprezy). Rejestracja i składanie zamówień dokonywana przez Internet za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej obsługującej skrypty Java i PHP. Nadzór, kontrola, obsługa systemu dokonywana za pomocą dedykowanych programów zapewniających bezpieczne połączenia Internetowe.

Strategia prowadzenia prac etapy wytwórcze:

Cele, zadania, powiązania, produkty,

-         utworzenie baz danych (zbiór informacji o klientach, o dostępnych miejscach, o wpłatach) baza SQL;

-         aplikacje do zarządzania bazami program ,

-         aplikacje i interfejsy publiczne,

-         aplikacje nadzorujące system,

-         aplikacje księgowo rozrachunkowe (moduł kontroli kosztów),

-         system wysyłki e-biletów,

-         system weryfikujący danych podanych przez klientów,

 

 

4        Najważniejsze funkcje systemu

{wymagania funkcjonalne}

 

Identyfikator:

F.Z.1

Priorytet:

średni

Tytuł:

Graficzna prezentacja stadionów.

Opis:

Przegląd dostępnych miejsc z wirtualnym podglądem płyty stadionu z danego sektora,

Powiązania:

F.Z.2

 

Identyfikator:

F.Z.2

Priorytet:

wysoki

Tytuł:

Obsługa rezerwacji miejsc

Opis:

Możliwość rezerwacji miejsca przez klienta.

Powiązania:

F.Z.1, F.Z.3, F.Z.7

 

Identyfikator:

F.Z.3

Priorytet:

wysoki

Tytuł:

Zakup biletów.

Opis:

Zarezerwowane miejsce może zostać zakupione przez zarejestrowana osobę.

Powiązania:

F.Z.2, F.Z.4, F.Z.6, F.Z.8, F.Z.9, F.Z.10

 

Identyfikator:

F.Z.4

Priorytet:

wysoki

Tytuł:

Rejestrowanie nowego klienta.

Opis:

Podanie niezbędnych danych do zakupu biletów.

Powiązania:

F.Z.3, F.Z.5

 

 

Identyfikator:

F.Z.5

Priorytet:

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin