WoD_pl_char_neishin.pdf

(1953 KB) Pobierz
215732176 UNPDF
Imię:
Wiek :
Gracz :
Koncept :
Cnota :
Skaza :
Kronika :
Frakcja :
Nazwa grupy:
Atrybuty
Moc
Inteligencja
Siła
Prezencja
Finezja
Czujność
Zręczność
Manipulacja
Odporność
Determinacja
Wytrzymałość
Opanowanie
Umiejętności
Inne cechy
Umysłowe
(niewyszkolona -3)
Atuty
Zdrowie
Dedukcja
Informatyka
Siła Woli
Medycyna
Nauka
Okultyzm
Polityka
Moralność
Rzemiosło
Wykształcenie
Fizyczne
(niewyszkolona -1)
Wady
Bijatyka
Broń biała
Broń palna
Prowadzenie
Rozmiar
Szybko ść
Inicjatywa
Obrona
Pancerz
Przetrwanie
Skradanie się
Wysportowanie
Złodziejstwo
Doświadczenie
Spo łeczne
(niewyszkolona -1)
Broń
Mod. puli
Ekspres ja
Empatia
Obycie
Oszustwo
Perswazja
Sprzęt
Mod. puli
Półświatek
Zastraszanie
Zwierzęta
Atrybuty 5/4/3 ● Umiejętności 11/7/4 (+3 Specjalizacje) ● Atuty 7 ● (Piąte kropki mają podwójny koszt zakupu) ● Zdrowie = Wytrzymałość + Rozmiar
Siła Woli = Determinacja + Opanowanie ● Rozmiar = 5 (dorośli) ● Obrona = niższa z wartości Zręczności i Czujności ● Modyikator Inicjatywy =
Zręczność + Opanowanie ● Szybkość = Siła + Zręczność + 5 ● Początkowa Moralność = 7
Wydawnictwo ISA na licencji White Wolf Publishing 2007 - wszystkie prawa zastrzeżone
215732176.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin