Marketing alternatywny. Jak małym kosztem zwiększyć ZYSKI firmy! Własna FIRMA.pdf
(
763 KB
)
Pobierz
8717672 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
"Marketing alternatywny"
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 29.04.2006
Tytuł: Marketing alternatywny (fragment utworu)
Autor: Jakub Wicher
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Ilustracja na okłądce: Jacek Jaśkowiak
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
KRÓTKA HISTORIA MARKETINGU ALTERNATYWNEGO
.
....................................5
Wygrywają kreatywni
.....................................................................................................5
Upadek Imperium
.
.........................................................................................................6
Wojna Światowa o klienta
.
.............................................................................................6
Nowa Era
.........................................................................................................................7
Podium w Twoim zasięgu
.
..............................................................................................7
Alternatywa
.....................................................................................................................8
Dwa fronty rynku
.
...........................................................................................................8
Tryumf nowej ery
............................................................................................................9
Zaoszczędzisz mnóstwo, a zyskasz jeszcze więcej
..........................................................9
MARKA I LANS
.
....................................................................................................11
XXI wiek – wiek abstrakcji
...........................................................................................11
Zarządzanie wartością niematerialną
.
..........................................................................12
Podbój świadomości
.
....................................................................................................12
Skuteczna transmisja
.
...................................................................................................13
Aby klient poprosił o dokładkę
.....................................................................................14
Nie szmery bajery
..........................................................................................................14
Zmęczony rynek
...........................................................................................................15
Znokautuj konkurencję
.................................................................................................15
Nie masz czym się wylansować? Żaden problem!
........................................................16
Poniesieni przez emocje
................................................................................................17
Ideologia marki
.............................................................................................................18
Jak uczynić produkt kultowym?
...................................................................................18
Likwidacja przeszkód dla innowacji
.
............................................................................25
I strzeż się zbyt jasnych gwiazd
.
...................................................................................26
Lansuję się, więc jestem
................................................................................................27
Cement bytów abstrakcyjnych
.
....................................................................................28
Skromni zbierają resztki ze stołu
.
................................................................................28
Dzieło Twojego życia
....................................................................................................29
Zacznij budować swoją markę
......................................................................................29
Niezmordowany zapał
...................................................................................................31
Zysk dla wytrwałych
.
.....................................................................................................31
Nigdy nie spoczywaj na laurach
...................................................................................32
Wejdź w inne dziedziny
................................................................................................32
MARKETINGOWE FUNDAMENTY
.
......................................................................33
Reklama mobilna
.
.........................................................................................................33
Materiały reklamowe
....................................................................................................34
Dodatki do strony internetowej
.
..................................................................................35
Sklep internetowy
.........................................................................................................38
Pozycjonowanie stron internetowych
.
........................................................................39
Marketing internetowy
.
................................................................................................42
Dbanie o kontakty z klientami/marketing partnerski
.................................................43
Marketing Wirusowy i próby jego kontroli
..................................................................45
Marka dla młodzieży
.....................................................................................................47
Przydatne adresy
.
.........................................................................................................50
SAMODZIELNE BADANIA RYNKU
.
.....................................................................54
Zorientuj się, jak wygląda twój rynek
...........................................................................55
Zbadaj konkurencję
.
.....................................................................................................65
Zbadaj swoich klientów
................................................................................................72
Opracowanie ankiet
......................................................................................................84
Focus według marketingowych partyzantów
.
.............................................................88
A więc?
..........................................................................................................................92
BADANIE WIZERUNKU FIRMY
...........................................................................93
Czym jest wizerunek firmy?
.........................................................................................94
Dobór próby
..................................................................................................................95
Czym zmierzyć wizerunek?
.
..........................................................................................97
Jak „zmierzyć” wizerunek firmy?
.................................................................................99
Zbieranie danych z ankiet
.
.........................................................................................100
Wykres wizerunku firmy – profil semantyczny
.........................................................103
Jak odczytać wyniki?
..................................................................................................104
Jak porównać profile swojej firmy i konkurencji?
.
....................................................105
Przeprowadzenie Analizy SWOT
.
...............................................................................107
PUBLIC RELATIONS
..........................................................................................109
Zarząd Sfery Abstrakcji
..............................................................................................109
Zabawa w Boga
............................................................................................................110
Nie tylko korumpowanie dziennikarzy
.
......................................................................110
Kanon narzędzi i technik PR
.
......................................................................................112
Działaj na wyobraźnię klientów
..................................................................................114
Tożsamość wizualna
....................................................................................................115
Biuletyn firmowy
.........................................................................................................117
Ogłoszenia świąteczne w mediach
..............................................................................119
Przekazywanie inwentarza
.
........................................................................................120
Sponsoring inkubatorów branżowych
........................................................................122
Pomocna dłoń
.............................................................................................................123
Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji firmy?
.
...................................................124
Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji produktu lub usługi?
............................128
Współpraca z pismami branżowymi oraz serwisami internetowymi
........................130
Wpływ na środowiska opiniotwórcze
.........................................................................133
Patronat nad serwisem internetowym
.
......................................................................134
Wywiady w mediach
.
...................................................................................................137
Wykorzystanie zjawiska Flash Mob/happeningów
.
..................................................138
Pracownicy narzędziem PR
........................................................................................143
Obrona przed czarnym pijarem
.
.................................................................................144
„Pismaki & Szmatławce”
........................................................................................145
Kłopotliwe fora internetowe
..................................................................................149
Przydatne adresy
.
........................................................................................................151
TWOJA FIRMA, TWOJA TWIERDZA
..................................................................153
Zbadaj atmosferę w Twojej firmie
.
.............................................................................154
Zbuduj pozytywną atmosferę w firmie
.
......................................................................164
Podstawy rewolucji ducha firmy
.................................................................................167
Imprezy integracyjne
..................................................................................................169
Szkolenia dla pracowników
........................................................................................170
ZAKOŃCZENIE
.
..................................................................................................174
MARKETING ALTERNATYWNY -
darmowy fragment -
kliknij po więcej
Jakub Wicher
● str.
5
Krótka historia
marketingu alternatywnego
Odwieczne prawo natury głosi, że wygrywają najsilniejsi, a jednostki
słabe odpadają z gry. Prawo to zakłada również permanentną
ewolucję narzędzi i technik walki. Założenie tej ideologii można
odnieść do niezliczonych dziedzin życia społecznego, ale przede
wszystkim do rynku. I tak, jak dzisiaj nie liczy się maczuga, ale spryt
i intelekt, tak w przypadku firm potęga niekoniecznie musi być
synonimem majątku, liczby zatrudnionych pracowników albo
rozległej strefy wpływów.
Wygrywają kreatywni
W chwili obecnej klasyczny marketing i reklama konwencjonalna
z rangi dziedzin wiodących bezapelacyjny prym spadły do roli
niezbędnego minimum. Rynkowe sztuki walki ewoluują,
a niewidzialna ręka rynku popiera tylko najbardziej kreatywnych
i odważnych; popiera ludzi z pasją, gotowych postawić wszystko na
jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Jakub Wicher
Krótka historia
marketingu alternatywnego
Plik z chomika:
bway
Inne pliki z tego folderu:
Przechodzę na swoje - własna firma.rar
(221 KB)
Pakiet TWOJA FIRMA! Własna Firma, BizneS Ebooki Złote Myśli ZloteMysli.PL.rar
(1461 KB)
Marek Zabiciel - Program Rozwoju Firmy.pdf
(628 KB)
Kornelia Przedworska - Praktyczny Marketing w Małej Firmie.pdf
(622 KB)
webankieta.pl - Wykorzystanie Internetu w Działalności Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Polsce.pdf
(1062 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!! Jak zarobić 5 tys. w miesiąc!!!!!!!! DZIAŁA WARTO !!!!
!WSZYSTKO DLA DZIECI mega zbiór
>>Budowa domu<<
► DIESEL 1.9 TDI 2.0 TDI 2.5 TDI Poradniki
► DIESEL 1.9 TDI 2.0 TDI 2.5 TDI Poradniki(1)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin