W momencie przyjazdu do polski studenci otrzymują broszurę z podstawowymi informacjami nt. Funkcjonowania kraju i najważniejszych różnic pomiędzy Polską, a Koreą. Dostają też mapkę z najważniejszymi punktami miasta, takimi jak wydziały, jednostki administracyjne. Po przyjeździe do akademika zostają oni powitani przez mentora, czyli osobę, najlepiej ochotnika, który będzie cały czas dostępny pod telefonem oraz adresem mailowym, gotów pomóc im z zameldowaniu się oraz w przyszłości w załatwianiu ważniejszych spraw.
W dalszej kolejności studenci będą poinformowani o sposobie studiowania na UAM, strukturze wydziałów i organizacji uczelni, tak żeby ograniczyć początkowe trudności w kontaktowaniu się z dziekanatami i sekretariatami.
Mentora pomoże też w ułatwieniu wszelkich procedur związanych z wyrabianiem wiz tudzież kart stałego pobytu.
Podczas kwaterowania studentów będzie robiona lista chętnych do przyjęcia gości z zagranicy, dzięki czemu znikną sytuacje, w których z powodu braku chęci lub znajomości j. obcych przez polaków Koreańczycy nie będą się czuli dobrze we własnych pokojach. Przyspieszony zostanie tez proces aklimatyzacji gości do nowych warunków.
Jednocześnie powstanie też portal internetowy ze wszystkimi informacjami, które już zostały wymienione, ujętymi w konkretne i kompleksowe działy, tak, żeby studenci mieli do nich dostęp bez koniecznej pomocy osób trzecich, które przecież nie zawsze są dostępne.
KwazarX