¬ Text file converted with loc_parser {TMT_SETTLEMENT_INCOME} Dochód osady {TMT_LOYALTY_TOOLTIP_REVOLTING} Lojalność: Zbuntowani {TMT_LOYALTY_TOOLTIP_RIOTING} Lojalność: Zamieszki {TMT_LOYALTY_TOOLTIP_DISILLUSIONED} Lojalność: Rozczarowani {TMT_LOYALTY_TOOLTIP_CONTENT} Lojalność: Zadowoleni {TMT_LOYALTY_TOOLTIP_HAPPY} Lojalność: Szczęśliwi {TMT_GROWTH_TOOLTIP_GROWTH} Populacja: Zwiększa się {TMT_GROWTH_TOOLTIP_STATIC} Populacja: Bez zmian {TMT_GROWTH_TOOLTIP_DECLINING} Populacja: Zmniejsza się {TMT_SETTLEMENT_STATUS_TRAINING} Obecnie szkolone jednostki {TMT_SETTLEMENT_STATUS_BUILDING} Obecnie wznoszone budowle {TMT_LCLICK_FOR_BUILD_OPTIONS} Kliknij lewym przyciskiem myszy, by obejrzeć opcje rozbudowy tego budynku {TMT_CONSTRUCTION_HELP} Kliknij lewym przyciskiem myszy, by dodać do kolejki, kliknij prawym przyciskiem, by uzyskać informacje {TMT_CONSTRUCTION_REMOVE_HELP} Kliknij lewym przyciskiem myszy, by usunąć z kolejki {TMT_COST_OF_CONSTRUCTION} Koszt budowy {TMT_TIME_TO_CONSTRUCT} Liczba tur potrzebna na dokończenie budowy {TMT_COST_OF_RECRUITMENT_UNIT} Koszt rekrutacji jednostki {TMT_TIME_TO_RECRUIT} Liczba tur potrzebna na szkolenie {TMT_SEASON_SUMMER} Lato {TMT_SEASON_WINTER} Zima {TMT_REMAINING_ACTION_POINTS} Punkty ruchu\nCiemnoniebieski pasek pokazuje pozostałe punkty\nCzęść jasnoniebieska pokazuje wpływ\nna punkty ruchu po wykonaniu\naktualnej czynności {TMT_ACCEPT_FIELD_CONSTRUCTION} Wznieś wybrany budynek {TMT_CANCEL_FIELD_CONSTRUCTION} Niczego nie buduj {TMT_BUILD_FORT_OR_WATCHTOWER} Zbuduj fort lub strażnicę {TMT_CANNOT_BUILD_FORT_OR_WATCHTOWER} Nie można zbudować tu fortu ani strażnicy {TMT_CANNOT_ATTACK_FROM_SIEGED_SETTLEMENT} Oblegające armie można atakować tylko z obleganego garnizonu {TMT_SHOW_GENERAL_UNIT_DETAILS} Pokaż szczegóły jednostek strzegących tę postać {TMT_LCLICK_SELECT} Kliknij lewym przyciskiem myszy, by wybrać {TMT_RCLICK_INFO} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by otrzymać więcej informacji {TMT_LDBL_CLICK_INFO} Dwukrotnie kliknij lewym przyciskiem myszy, by otrzymać więcej informacji {TMT_CURSOR_ATTACK} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by zaatakować {TMT_CURSOR_MOVE} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by się przemieścić {TMT_CURSOR_SELECT} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by dokonać wyboru {TMT_CURSOR_MOVE_MAP} Przesuwanie mapy {TMT_CURSOR_MOUSE_LOOK} Rozglądanie się za pomocą myszy {TMT_CURSOR_CLICK_DOWN} Kliknij {TMT_CURSOR_EXCHANGE} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by wymienić jednostki i postaci {TMT_CURSOR_DEFAULT_ACTION} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by wykonać misję {TMT_CURSOR_NO_ACTION} Ten cel nie może być obiektem żadnej akcji {TMT_CURSOR_ENTER_SETTLEMENT} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by wejść do osady {TMT_CURSOR_DISEMBARK} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by zejść z pokładu {TMT_CURSOR_SET_RALLY_POINT} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by ustanowić punkt zborny osady {TMT_CURSOR_AUTO_MERGE} Kliknij prawym przyciskiem myszy, by automatycznie połączyć jednostki {TMT_NO_MULTITURN_MISSIONS} Nie można atakować ani wykonywać misji przez wiele tur {TMT_NO_MULTITURN_EXCHANGES} Nie można łączyć ani wymieniać jednostek przez wiele tur {TMT_SIEGE_EQUIPMENT_NOT_REQUIRED} Wybudowanie tej machiny wojennej nie jest wymagane {TMT_NO_DIPLOMACY_WITH_REBELS} Z buntownikami nie można pertraktować {TMT_SILVER_TOOLTIP} Przy pobliskiej osadzie można zbudować kopalnię srebra {TMT_GOLD_TOOLTIP} Przy pobliskiej osadzie można zbudować kopalnię złota {TMT_IRON_TOOLTIP} Żelazo - wartościowy przedmiot handlu {TMT_GRAIN_TOOLTIP} Zboże - wartościowy przedmiot handlu\nZwiększa przyrost naturalny w docelowym miejscu eksportu {TMT_OLIVE_OIL_TOOLTIP} Oliwa z oliwek - wartościowy przedmiot handlu {TMT_WINE_TOOLTIP} Wino - wartościowy przedmiot handlu {TMT_SLAVES_TOOLTIP} Niewolnicy - wartościowe zasoby\nZwiększają przyrost naturalny w docelowym miejscu sprzedaży {TMT_GLASS_TOOLTIP} Szkło - wartościowy przedmiot handlu {TMT_POTTERY_TOOLTIP} Wyroby garncarskie - wartościowy przedmiot handlu {TMT_TIMBER_TOOLTIP} Drewno - wartościowy przedmiot handlu {TMT_MARBLE_TOOLTIP} Marmur - wartościowy przedmiot handlu {TMT_TEXTILES_TOOLTIP} Tekstylia - wartościowy przedmiot handlu {TMT_PURPLE_DYE_TOOLTIP} Purpurowy barwnik - wartościowy przedmiot handlu {TMT_INCENSE_TOOLTIP} Kadzidła - wartościowy przedmiot handlu {TMT_SILK_TOOLTIP} Jedwab - wartościowy przedmiot handlu {TMT_WILD_ANIMALS_TOOLTIP} Dzikie zwierzęta - wartościowy przedmiot handlu {TMT_HIDES_TOOLTIP} Skóry - wartościowy przedmiot handlu {TMT_FURS_TOOLTIP} Futra - wartościowy przedmiot handlu {TMT_TIN_TOOLTIP} Cyna - wartościowy przedmiot handlu {TMT_COPPER_TOOLTIP} Miedź - wartościowy przedmiot handlu {TMT_LEAD_TOOLTIP} Ołów - wartościowy przedmiot handlu {TMT_AMBER_TOOLTIP} Bursztyn - wartościowy przedmiot handlu {TMT_PIGS_TOOLTIP} Umożliwia tworzenie zapalających świń {TMT_DOGS_TOOLTIP} Umożliwia szkolenie jednostek psów bojowych {TMT_CAMELS_TOOLTIP} Umożliwia szkolenie wielbłądników {TMT_ELEPHANTS_TOOLTIP} Umożliwia szkolenie jednostek wykorzystujących słonie {TMT_ROADS_TOOLTIP} Umożliwiają armiom dłuższy marsz\n Zwiększają też przychody z handlu\n Wielkość ruchu określa rozmiary handlu {TMT_PAVED_ROADS_TOOLTIP} Pozwalają armiom maszerować szybciej i wydajniej\n Zwiększają też przychody z handlu\n Wielkość ruchu określa rozmiary handlu {TMT_HIGHWAYS_TOOLTIP} Pozwalają armiom na daleki marsz\n Zwiększają też przychody z handlu\n Wielkość ruchu określa rozmiary handlu {TMT_SEA_LANES_TOOLTIP} Szlak handlowy między osadami mającymi porty {TMT_FAMOUS_BATTLE_SITE_TOOLTIP} Toczyła się tu sławna bitwa {TMT_INFLUENCE_LEVEL_0} Wypchana oliwka jest bardziej wpływowa od tego człowieka - mogłaby kogoś udławić i w ten sposób zmienić bieg historii. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_1} Ten człowiek prawie nie ma wpływu na jadłospis u siebie w domu, nie wspominając już o jego własnym życiu albo losach świata. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_2} Opinie tego człowieka nie są poważane. Uznaje się go po prostu za ćwoka. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_3} Ten człowiek nie jest zbyt ważny. Czasem powie coś rozsądnego, ale to "czasem" zdarza się raz na jakiś czas. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_4 } Ten człowiek czasem udzieli dobrej rady, a jego opinii zasięga się tylko na starannie dobrane tematy. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_5} Do słów tego człowieka przykładają wagę jedynie w mniejszych pałacach tego świata, potężni z reguły go po prostu ignorują. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_6} Rad tego człowieka z reguły słucha się z szacunkiem, nawet jeśli nie zawsze się przydają. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_7} Zalety tego człowieka czynią zeń osobę, która jest w stanie wpłynąć na przebieg wielu dyskusji. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_8} Człowiek ten posiada wielką polityczną wiedzę, a jego słowa zmieniają światopogląd maluczkich. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_9} Gdy ten człowiek otwiera usta, wszyscy słuchają jego słów z uwagą. Jego poglądy dla wielu ludzi są prawem. {TMT_INFLUENCE_LEVEL_10} Z ust tego człowieka słuchacze spijają mądrość bogów. {TMT_COMMAND_LEVEL_0} "Przywództwo" to dla tego człowieka po prostu długie słowo, tak jak "inspiracja". Brak mu jednego i drugiego. {TMT_COMMAND_LEVEL_1} Zdolności przywódcze to w najlepszym wypadku ziejące dziury w osobowości tego człowieka. {TMT_COMMAND_LEVEL_2 } Ten człowiek wie, jak wykrzykiwać rozkazy, ale z reguły wydaje je nie w porę albo nie mają one sensu. {TMT_COMMAND_LEVEL_3 } Temu człowiekowi brak zdolności przywódczych, ale nadrabia je potężnym basem i niewielką umiejętnością zastraszania. {TMT_COMMAND_LEVEL_4 } Człowiek ten pojął podstawy dowodzenia, choć czasami brak mu pewności siebie. {TMT_COMMAND_LEVEL_5 } Człowiek ten wykazuje umiejętność dowodzenia podczas bitwy, ale od czasu do czasu popełnia błędy taktyczne. {TMT_COMMAND_LEVEL_6 } Na polu bitwy człowiek ten dodaje swoim żołnierzom pewności siebie. Czasem ta fasada pęka, ale niezbyt często. {TMT_COMMAND_LEVEL_7 } Człowiek ten dobrze pojął zagadnienia strategii i taktyki, dzięki czemu jego podwładni nigdy nie tracą pewności siebie. {TMT_COMMAND_LEVEL_8 } Mąż ten jest na polu bitwy niczym niewzruszona skała. Patrząc nań, widzi się dumnego orła. {TMT_COMMAND_LEVEL_9 } Na dźwięk głosu tego męża armie maszerują, a potężne nacje drżą! {TMT_COMMAND_LEVEL_10} Na dźwięk głosu tego męża nawet chmury zmieniają swój bieg na niebie! {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_0 } Nawet leniwa ostryga zna się lepiej na zarządzaniu codziennymi sprawami imperium. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_1} Człowiek ten nie powinien nawet zarządzać fermą ślimaków, nie mówiąc już o ważniejszych stanowiskach. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_2} Ten człowiek w ogóle nie wyznaje się na administracji. Może zajmować się prostymi sprawami, ale i tak się pogubi. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_3} Człowiek ten na tyle zna się na sprawach administracji, że można mu pozwolić na przenoszenie dokumentów z jednego biurka na drugie. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_4 } Ograniczony talent administracyjny tego człowieka daje wymierne wyniki, które są jednak dość mierne. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_5 } Ten człowiek jest utalentowany, ale łatwo się gubi, gdy sprawy nie idą po jego myśli. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_6 } Ten człowiek w większości wypadków radzi sobie z problemami administracyjnymi, ale sytuacje kryzysowe przerastają go. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_7 } Człowiek ten jest dobrym administratorem, który dobrze radzi sobie w sytuacjach kryzysowych. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_8 } Ten człowiek to wulkan skuteczności - robota papierkowa to dla niego bułka z masłem. {TMT_MANAGEMENT_LEVEL_9} Człowiek ten kształtuje...
labadek1