battle_ed.txt

(58 KB) Pobierz
¬ Text file converted with loc_parser
{BET_CREATE_NEW_ARMY}					Edytuj szczegóły armii
{BET_SELECT_FACTION}					Wybierz frakcję
{BET_IS_ATTACKER}						Atakuje?
{BET_IS_REINFORCEMENT}					Wspomaga?
{BET_TIME_TO_REINFORCE}					Dołączy za %d godzin(y)
{BET_ONE_HOUR_TO_REINFORCE}				Dołączy za 1 godzinę
{BET_CREATE_NEW_UNIT}					Edytuj szczegóły jednostki
{BET_UNIT_SIZE}							Wielkość jednostki
{BET_EXPERIENCE}						Doświadczenie
{BET_PRI_WPN_LVL}						Ulepszenia broni
{BET_ARMOUR_LVL}						Ulepszenia zbroi
{BET_CAN_WITHDRAW}						Może się wycofać
{BET_SUPPORTING_ARMIES}					Liczba armii wspierających
{BET_GENERAL}							Generał
{BET_NAME}								Nazwisko
{BET_AGE}								Wiek
{BET_CREATE_DEPLOYMENT}					Stwórz obszar startowy\naby stworzyć obszary startowe, musisz wybrać armię\nobszar musi się składać z minimum trzech punktów\ngdy wskaźnik myszy jest podświetlony, znaczniki można przesuwać\nprzytrzymaj klawisz shift i przesuń zaznaczony znacznik, by przesunąć cały obszar
{BET_EDIT_HEIGHTS}						Edytuj rzeźbę terenu
{BET_EDIT_TEXTURES}						Edytuj tekstury terenu
{BET_UPDATE_TREES}						Aktualizuj kontury drzew\ndrzewa można dodawać i usuwać narzędziem tekstur terenu\nnastępnie kliknij tutaj, by dokonać aktualizacji 
{BET_EDIT_SETTLEMENT}					Dodaj plan osady i budynki\nna mapie może znajdować się tylko jedna główna osada\numieszczone na mapie osady można przemieszczać w trybie "tła"
{BET_PLACE_LANDSCAPE_FEATURES}			Umieszczaj i przenoś elementy tła\numieść element, kiedy jego szablon jest zielony\nobracasz, trzymając naciśnięte oba przyciski myszy\nelementy usuwasz, klikając na nich prawym przyciskiem myszy\nraz umieszczone elementy można przenosić, ponownie je wybierając i przeciągając w inne miejsce.
{BET_EDIT_ARMIES}						Stwórz armię
{BET_EDIT_UNITS}						Stwórz/edytuj jednostki\nby móc dodać jednostki, najpierw musisz wybrać armię\ndodaj jednostki do obszaru startowego\nkliknij i przytrzymaj przycisk myszy, by zmienić orientację jednostki i szerokość formacji
{BET_START_TIME}						Czas rozpoczęcia
{BET_EDIT_UNIT_SCRIPT}					Edytuj skrypt SI jednostki
{BET_DELETE_FACTION_CONFIRMATION}		Usunięcie frakcji spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią armie, postaci, obszary startowe i jednostki. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację?
{BET_DELETE_ARMY_CONFIRMATION}			Usunięcie armii spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią postaci, jednostki i obszary startowe. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację?
{BET_DELETE_UNIT_CONFIRMATION}			Usunięcie jednostki spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią charakterystyki. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację?
{BET_DELETE_CHARACTER_CONFIRMATION}		Usunięcie postaci spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią charakterystyki jednostek/armii. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację?
{BET_DELETE_SETTLEMENT_CONFIRMATION}	Czy na pewno chcesz usunąć tę osadę?
{BET_CONFIRM_DELETE}					Potwierdź usunięcie
{BET_SET_VICTORY_CONDITIONS}			Ustal warunki zwycięstwa
{BET_CONDITIONS}						Warunki
{BET_BATTLE_DURATION}					Ustal ograniczenie czasowe (w godzinach):
{BET_ADD_CONDITION}						Dodaj nowy warunek
{BET_DELETE_CONDITION}				Usuń warunek
{BET_ILLEGAL_DEPLOYMENT_AREA}			Obszar startowy stworzony z tych punktów nie jest poprawny. Wybierz "anuluj", by ponownie zdefiniować punkty, lub "zatwierdź", by wyczyścić cały obszar.
{BET_ERROR}								Błąd
{BET_MODEL_TYPE_GENERAL}				Ogólne elementy rzeźby terenu
{BET_MODEL_TYPE_RIVERS}					Elementy rzek
{BET_MODEL_TYPE_AMBIENT_SETTLEMENT}		Elementy tła
{BET_MODEL_TYPE_SPECIAL}				Elementy specjalne
{BET_EDIT_BATTLE_DETAILS}				Edytuj szczegóły bitwy
{BET_IS_NIGHT_BATTLE}					Bitwa nocna?
{BET_IS_AMBUSH}							Zasadzka?
{BET_ENTER_DESCRIPTION}					Podaj opis bitwy
{BET_EDIT_CHARACTER}					Edytuj postać
{BET_SELECT_CHARACTER_TYPE}				Rodzaj postaci
{BET_EDIT_CHARACTER_RECORD}				Edytuj charakterystykę postaci
{BET_IS_MALE}							Mężczyzna?
{BET_CREATE_CHARACTER}					Stwórz nową postać
{BET_CREATE_SETTLEMENT}					Stwórz nową osadę
{BET_MOVE_ITEM}							Przesuń element
{BET_EDIT_FAMILY}						Edytuj drzewo genealogiczne\nby móc edytować drzewo genealogiczne, najpierw musisz wybrać frakcję
{BET_EDIT_CLIMATES}						Edytuj mapę klimatyczną
{BET_EDIT_GROUND_TYPES}					Edytuj typ podłoża
{BET_CREATE_CHARACTER_RECORD}			Utwórz charakterystykę dla kobiety lub dziecka
{BET_ADD_CHILD}							Dodaj jako dziecko
{BET_ADD_SPOUSE}						Dodaj jako żonę
{BET_REMOVE_RELATIVE}					Usuń pokrewieństwo
{BET_EDIT_RESOURCE}						Edytuj zasoby, forty i strażnice
{BET_EDIT_RIVERS}						Edytuj cechy rzeźby terenu
{BET_EDIT_TRADE_ROUTES}					Edytuj szlaki handlowe
{BET_SELECT_RESOURCE}					Wybierz zasoby i poziom
{BET_ADD_UNITS}							Dodaj jednostki do armii
{BET_REMOVE_UNITS}						Usuń wybraną jednostkę
{BET_GARRISONED}						W garnizonie
{BET_CREATE_ALLIANCES}					Stwórz przymierze
{BET_SELECT_ALLIANCE}					Wybierz przymierze
{BET_DELETE_ALLIANCE}					Usuń przymierze
{BET_CAN_WAIT}							Mogą czekać\narmie z tego przymierza mogą opóźniać bitwę
{BET_CAN_DEPLOY}						Mogą rozmieszczać\narmie z tego przymierza mogą rozmieszczać jednostki podczas fazy startowej
{BET_CAN_VIEW}							Mogą oglądać\narmie z tego przymierza mogą obejrzeć pole bitwy przed fazą startową
{BET_SELECT_HOME_FACTION}				Wybierz rodzimą frakcję
{BET_WEATHER_SEED}						Wartość pogody
{BET_GENERATE_RANDOM_SEED}				Wygeneruj nową wartość
{BET_WALL_SIZE_NORMAL}					Normalny
{BET_WALL_SIZE_LARGE}					Duży
{BET_WALL_SIZE_HUGE}					Wielki
{BET_WALL_LEVEL}						Poziom muru
{BET_TOWERS_NORMAL}						Strażnice
{BET_TOWERS_ARROW}						Wieża strzelnicza
{BET_TOWERS_BALLISTA}					Wieża balisty
{BET_TOWER_LEVEL}						Poziom wieży
{BET_GATES_0}							Drewniane
{BET_GATES_1}							Twarde drewno
{BET_GATES_2}							Okute żelazem
{BET_GATE_LEVEL}						Poziom wrót
{BET_GATE_DEFENCES_NONE}				Brak
{BET_GATE_DEFENCES_SAND}				Parzący piasek
{BET_GATE_DEFENCES_OIL}					Wrzący olej
{BET_GATE_DEFENCES_LEVEL}				Obrona wrót
{BET_NOT_ENOUGH_FACTIONS}				W bitwie muszą uczestniczyć przynajmniej dwie frakcje
{BET_FACTION_MUST_HAVE_1_ARMY}			Frakcja musi mieć przynajmniej jedną armię
{BET_ARMY_HAS_NO_UNITS}					Armia nie ma jednostek
{BET_ARMY_HAS_NO_GENERALS_UNIT}			Armia ta musi mieć jednostkę dowodzoną przez generała (poszukaj na liście jednostek opisu "jednostek generalskich")
{BET_FACTION_NOT_IN_ALLIANCE}			Od tej frakcji oczekuje się, że będzie członkiem jakiegoś przymierza. Wszystkie skrypty jednostek zostaną utracone.
{BET_UNIT_OUTSIDE_DEPLOYMENT_AREA}		Jednostka znajduje się poza obszarem startowym
{BET_NO_HOME_FACTION_SET}				Musisz wybrać rodzimą frakcję (ustawisz ją w oknie dialogowym warunków zwycięstwa)
{BET_NEED_TWO_ALLIANCES}				W każdej bitwie muszą brać udział przynajmniej dwa przymierza. Ustaw je w oknie dialogowym warunków zwycięstwa
{BET_ALLIANCE_WITH_NO_CONDITIONS}		Każde przymierze musi mieć ustalony przynajmniej jeden warunek zwycięstwa.
{BET_DURATION_SET_TO_ZERO}				Czas trwania bitwy jest aktualnie ustawiony na 0 godzin
{BET_ERROR_REPORT_END}					Skrypt bitwy może zostać wygenerowany, ale bitwa może załadować się niewłaściwie lub mogą wystąpić niepożądane efekty.\nNajlepiej będzie poprawić wszystkie błędy
{BET_SANITY_REPORT}						Raport stanu psychicznego
{BET_REGIONS_TOOL}						Edytuj regiony
{BET_EDIT_ROADS}						Edytuj drogi
{BET_EDIT_FACTION}						Edytuj frakcję
{BET_STARTING_DENARI}					Początkowa liczba denarów
{BET_RESOURCES}					Zasoby
{BET_WATCHTOWERS}					Strażnice
{BET_STARTING_FORMATION}					Wybierz formację początkową
{BET_STONE_ROAD}					Brukowana droga
{BET_DIRT_ROAD}					Piaszczysta droga
{BET_SELECT_BRUSH}					Dostępne pędzle
{BET_SELECT_TEXTURE}					Dostępne tekstury
{BET_CREATE_CHARACTER_TOOLTIP}					Kliknij na komórce, by umieścić nową postać\nDwukrotnie kliknij na istniejącej postai, by dokonać edycji jej charakterystyk
{BET_EDIT_REGIONS_TOOLTIP}					Kliknij na komórce prawym przyciskiem myszy, by wybrać kolor, którym chcesz malować region\nKolor nanosisz lewym przyciskiem myszy\nWybierz pędzel, by zamalowywać większe obszary
{BET_ADD_ARMY_TOOLTIP}					Kliknij lewym przyciskiem myszy na istniejącym generale,\nnazwanej postaci lub osadzie, aby dodać jednostki do jej armii lub je usunąć
{BET_ADD_SETTLEMENT_TOOLTIP}					Kliknij lewym przyciskiem myszy w miejscu pozwalającym na osiedlenie, by założyć nową osadę\nDwukrotnie kliknij na istniejącej osadzie, by dokonać edycji jej parametrów\nIstniejące osady można przenosić w inne miejsce, korzystając z narzędzia przenoszenia\nDomyślne miejsca osiedlenia można przenosić, korzystając z narzędzia edycji regionu
{BET_CREATE_NEW_REGION}					Stwórz nowy region
{BET_REGION_NAME}					Nazwa regionu:
{BET_SETTLEMENT_NAME}					Nazwa osady:
{BET_NEED_TO_SELECT_A_NAME}					Musisz podać nazwę, zanim będziesz mógł przejść dalej
{BET_INVALID_CHARACTER_TYPE_FOR_POS}					W tym miejscu nie można utworzyć postaci, którą wybrano
{BET_NEED_TO_SELECT_CHARACTER_TYPE}					By stworzyć nową postać, musisz najpierw zdefiniować typ tej postaci
{BET_NEED_TO_SELECT_FACTION_CHARACTER}					By stworzyć postać, musisz najpierw wybrać frakcję
{BET_NEED_TO_SELECT_FACTION_SETTLEMENT}					By stworzyć osadę, musisz najpierw wybrać frakcję
{BET_NEED_TO_SELECT_PLAN}					By stworzyć osadę, musisz najpierw wybrać plan osady
{BET_NEED_TO_SELECT_SIZE}					By stworzyć osadę, musisz najpierw wybrać rozmiar osady
{BET_RECALCULATE_REGIONS}					Oblicz granice regionu
{BET_SEA_REGION_COLOUR_ERROR}					Ten kolor został zarezerwowany na określanie obszarów morskich, więc nie może być wykorzystany jako kolor obszarów lądowych
{BET_LAND_REGION_COLOUR_ERROR}					Ten kolor nie jest kolorem zarezerwowanym dla obszarów morskich, więc nie można go wykorzystać do tworzenia tych obszarów
{BET_SETTLEMENT_COLOUR_ERROR}					Ten kolor został zarezerwowany na określanie domyślnych miejsc osiedleń, więc nie może ...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin