¬ Text file converted with loc_parser {BET_CREATE_NEW_ARMY} Edytuj szczegóły armii {BET_SELECT_FACTION} Wybierz frakcję {BET_IS_ATTACKER} Atakuje? {BET_IS_REINFORCEMENT} Wspomaga? {BET_TIME_TO_REINFORCE} Dołączy za %d godzin(y) {BET_ONE_HOUR_TO_REINFORCE} Dołączy za 1 godzinę {BET_CREATE_NEW_UNIT} Edytuj szczegóły jednostki {BET_UNIT_SIZE} Wielkość jednostki {BET_EXPERIENCE} Doświadczenie {BET_PRI_WPN_LVL} Ulepszenia broni {BET_ARMOUR_LVL} Ulepszenia zbroi {BET_CAN_WITHDRAW} Może się wycofać {BET_SUPPORTING_ARMIES} Liczba armii wspierających {BET_GENERAL} Generał {BET_NAME} Nazwisko {BET_AGE} Wiek {BET_CREATE_DEPLOYMENT} Stwórz obszar startowy\naby stworzyć obszary startowe, musisz wybrać armię\nobszar musi się składać z minimum trzech punktów\ngdy wskaźnik myszy jest podświetlony, znaczniki można przesuwać\nprzytrzymaj klawisz shift i przesuń zaznaczony znacznik, by przesunąć cały obszar {BET_EDIT_HEIGHTS} Edytuj rzeźbę terenu {BET_EDIT_TEXTURES} Edytuj tekstury terenu {BET_UPDATE_TREES} Aktualizuj kontury drzew\ndrzewa można dodawać i usuwać narzędziem tekstur terenu\nnastępnie kliknij tutaj, by dokonać aktualizacji {BET_EDIT_SETTLEMENT} Dodaj plan osady i budynki\nna mapie może znajdować się tylko jedna główna osada\numieszczone na mapie osady można przemieszczać w trybie "tła" {BET_PLACE_LANDSCAPE_FEATURES} Umieszczaj i przenoś elementy tła\numieść element, kiedy jego szablon jest zielony\nobracasz, trzymając naciśnięte oba przyciski myszy\nelementy usuwasz, klikając na nich prawym przyciskiem myszy\nraz umieszczone elementy można przenosić, ponownie je wybierając i przeciągając w inne miejsce. {BET_EDIT_ARMIES} Stwórz armię {BET_EDIT_UNITS} Stwórz/edytuj jednostki\nby móc dodać jednostki, najpierw musisz wybrać armię\ndodaj jednostki do obszaru startowego\nkliknij i przytrzymaj przycisk myszy, by zmienić orientację jednostki i szerokość formacji {BET_START_TIME} Czas rozpoczęcia {BET_EDIT_UNIT_SCRIPT} Edytuj skrypt SI jednostki {BET_DELETE_FACTION_CONFIRMATION} Usunięcie frakcji spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią armie, postaci, obszary startowe i jednostki. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację? {BET_DELETE_ARMY_CONFIRMATION} Usunięcie armii spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią postaci, jednostki i obszary startowe. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację? {BET_DELETE_UNIT_CONFIRMATION} Usunięcie jednostki spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią charakterystyki. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację? {BET_DELETE_CHARACTER_CONFIRMATION} Usunięcie postaci spowoduje, że utracone zostaną wszystkie związane z nią charakterystyki jednostek/armii. Czy na pewno chcesz wykonać tę operację? {BET_DELETE_SETTLEMENT_CONFIRMATION} Czy na pewno chcesz usunąć tę osadę? {BET_CONFIRM_DELETE} Potwierdź usunięcie {BET_SET_VICTORY_CONDITIONS} Ustal warunki zwycięstwa {BET_CONDITIONS} Warunki {BET_BATTLE_DURATION} Ustal ograniczenie czasowe (w godzinach): {BET_ADD_CONDITION} Dodaj nowy warunek {BET_DELETE_CONDITION} Usuń warunek {BET_ILLEGAL_DEPLOYMENT_AREA} Obszar startowy stworzony z tych punktów nie jest poprawny. Wybierz "anuluj", by ponownie zdefiniować punkty, lub "zatwierdź", by wyczyścić cały obszar. {BET_ERROR} Błąd {BET_MODEL_TYPE_GENERAL} Ogólne elementy rzeźby terenu {BET_MODEL_TYPE_RIVERS} Elementy rzek {BET_MODEL_TYPE_AMBIENT_SETTLEMENT} Elementy tła {BET_MODEL_TYPE_SPECIAL} Elementy specjalne {BET_EDIT_BATTLE_DETAILS} Edytuj szczegóły bitwy {BET_IS_NIGHT_BATTLE} Bitwa nocna? {BET_IS_AMBUSH} Zasadzka? {BET_ENTER_DESCRIPTION} Podaj opis bitwy {BET_EDIT_CHARACTER} Edytuj postać {BET_SELECT_CHARACTER_TYPE} Rodzaj postaci {BET_EDIT_CHARACTER_RECORD} Edytuj charakterystykę postaci {BET_IS_MALE} Mężczyzna? {BET_CREATE_CHARACTER} Stwórz nową postać {BET_CREATE_SETTLEMENT} Stwórz nową osadę {BET_MOVE_ITEM} Przesuń element {BET_EDIT_FAMILY} Edytuj drzewo genealogiczne\nby móc edytować drzewo genealogiczne, najpierw musisz wybrać frakcję {BET_EDIT_CLIMATES} Edytuj mapę klimatyczną {BET_EDIT_GROUND_TYPES} Edytuj typ podłoża {BET_CREATE_CHARACTER_RECORD} Utwórz charakterystykę dla kobiety lub dziecka {BET_ADD_CHILD} Dodaj jako dziecko {BET_ADD_SPOUSE} Dodaj jako żonę {BET_REMOVE_RELATIVE} Usuń pokrewieństwo {BET_EDIT_RESOURCE} Edytuj zasoby, forty i strażnice {BET_EDIT_RIVERS} Edytuj cechy rzeźby terenu {BET_EDIT_TRADE_ROUTES} Edytuj szlaki handlowe {BET_SELECT_RESOURCE} Wybierz zasoby i poziom {BET_ADD_UNITS} Dodaj jednostki do armii {BET_REMOVE_UNITS} Usuń wybraną jednostkę {BET_GARRISONED} W garnizonie {BET_CREATE_ALLIANCES} Stwórz przymierze {BET_SELECT_ALLIANCE} Wybierz przymierze {BET_DELETE_ALLIANCE} Usuń przymierze {BET_CAN_WAIT} Mogą czekać\narmie z tego przymierza mogą opóźniać bitwę {BET_CAN_DEPLOY} Mogą rozmieszczać\narmie z tego przymierza mogą rozmieszczać jednostki podczas fazy startowej {BET_CAN_VIEW} Mogą oglądać\narmie z tego przymierza mogą obejrzeć pole bitwy przed fazą startową {BET_SELECT_HOME_FACTION} Wybierz rodzimą frakcję {BET_WEATHER_SEED} Wartość pogody {BET_GENERATE_RANDOM_SEED} Wygeneruj nową wartość {BET_WALL_SIZE_NORMAL} Normalny {BET_WALL_SIZE_LARGE} Duży {BET_WALL_SIZE_HUGE} Wielki {BET_WALL_LEVEL} Poziom muru {BET_TOWERS_NORMAL} Strażnice {BET_TOWERS_ARROW} Wieża strzelnicza {BET_TOWERS_BALLISTA} Wieża balisty {BET_TOWER_LEVEL} Poziom wieży {BET_GATES_0} Drewniane {BET_GATES_1} Twarde drewno {BET_GATES_2} Okute żelazem {BET_GATE_LEVEL} Poziom wrót {BET_GATE_DEFENCES_NONE} Brak {BET_GATE_DEFENCES_SAND} Parzący piasek {BET_GATE_DEFENCES_OIL} Wrzący olej {BET_GATE_DEFENCES_LEVEL} Obrona wrót {BET_NOT_ENOUGH_FACTIONS} W bitwie muszą uczestniczyć przynajmniej dwie frakcje {BET_FACTION_MUST_HAVE_1_ARMY} Frakcja musi mieć przynajmniej jedną armię {BET_ARMY_HAS_NO_UNITS} Armia nie ma jednostek {BET_ARMY_HAS_NO_GENERALS_UNIT} Armia ta musi mieć jednostkę dowodzoną przez generała (poszukaj na liście jednostek opisu "jednostek generalskich") {BET_FACTION_NOT_IN_ALLIANCE} Od tej frakcji oczekuje się, że będzie członkiem jakiegoś przymierza. Wszystkie skrypty jednostek zostaną utracone. {BET_UNIT_OUTSIDE_DEPLOYMENT_AREA} Jednostka znajduje się poza obszarem startowym {BET_NO_HOME_FACTION_SET} Musisz wybrać rodzimą frakcję (ustawisz ją w oknie dialogowym warunków zwycięstwa) {BET_NEED_TWO_ALLIANCES} W każdej bitwie muszą brać udział przynajmniej dwa przymierza. Ustaw je w oknie dialogowym warunków zwycięstwa {BET_ALLIANCE_WITH_NO_CONDITIONS} Każde przymierze musi mieć ustalony przynajmniej jeden warunek zwycięstwa. {BET_DURATION_SET_TO_ZERO} Czas trwania bitwy jest aktualnie ustawiony na 0 godzin {BET_ERROR_REPORT_END} Skrypt bitwy może zostać wygenerowany, ale bitwa może załadować się niewłaściwie lub mogą wystąpić niepożądane efekty.\nNajlepiej będzie poprawić wszystkie błędy {BET_SANITY_REPORT} Raport stanu psychicznego {BET_REGIONS_TOOL} Edytuj regiony {BET_EDIT_ROADS} Edytuj drogi {BET_EDIT_FACTION} Edytuj frakcję {BET_STARTING_DENARI} Początkowa liczba denarów {BET_RESOURCES} Zasoby {BET_WATCHTOWERS} Strażnice {BET_STARTING_FORMATION} Wybierz formację początkową {BET_STONE_ROAD} Brukowana droga {BET_DIRT_ROAD} Piaszczysta droga {BET_SELECT_BRUSH} Dostępne pędzle {BET_SELECT_TEXTURE} Dostępne tekstury {BET_CREATE_CHARACTER_TOOLTIP} Kliknij na komórce, by umieścić nową postać\nDwukrotnie kliknij na istniejącej postai, by dokonać edycji jej charakterystyk {BET_EDIT_REGIONS_TOOLTIP} Kliknij na komórce prawym przyciskiem myszy, by wybrać kolor, którym chcesz malować region\nKolor nanosisz lewym przyciskiem myszy\nWybierz pędzel, by zamalowywać większe obszary {BET_ADD_ARMY_TOOLTIP} Kliknij lewym przyciskiem myszy na istniejącym generale,\nnazwanej postaci lub osadzie, aby dodać jednostki do jej armii lub je usunąć {BET_ADD_SETTLEMENT_TOOLTIP} Kliknij lewym przyciskiem myszy w miejscu pozwalającym na osiedlenie, by założyć nową osadę\nDwukrotnie kliknij na istniejącej osadzie, by dokonać edycji jej parametrów\nIstniejące osady można przenosić w inne miejsce, korzystając z narzędzia przenoszenia\nDomyślne miejsca osiedlenia można przenosić, korzystając z narzędzia edycji regionu {BET_CREATE_NEW_REGION} Stwórz nowy region {BET_REGION_NAME} Nazwa regionu: {BET_SETTLEMENT_NAME} Nazwa osady: {BET_NEED_TO_SELECT_A_NAME} Musisz podać nazwę, zanim będziesz mógł przejść dalej {BET_INVALID_CHARACTER_TYPE_FOR_POS} W tym miejscu nie można utworzyć postaci, którą wybrano {BET_NEED_TO_SELECT_CHARACTER_TYPE} By stworzyć nową postać, musisz najpierw zdefiniować typ tej postaci {BET_NEED_TO_SELECT_FACTION_CHARACTER} By stworzyć postać, musisz najpierw wybrać frakcję {BET_NEED_TO_SELECT_FACTION_SETTLEMENT} By stworzyć osadę, musisz najpierw wybrać frakcję {BET_NEED_TO_SELECT_PLAN} By stworzyć osadę, musisz najpierw wybrać plan osady {BET_NEED_TO_SELECT_SIZE} By stworzyć osadę, musisz najpierw wybrać rozmiar osady {BET_RECALCULATE_REGIONS} Oblicz granice regionu {BET_SEA_REGION_COLOUR_ERROR} Ten kolor został zarezerwowany na określanie obszarów morskich, więc nie może być wykorzystany jako kolor obszarów lądowych {BET_LAND_REGION_COLOUR_ERROR} Ten kolor nie jest kolorem zarezerwowanym dla obszarów morskich, więc nie można go wykorzystać do tworzenia tych obszarów {BET_SETTLEMENT_COLOUR_ERROR} Ten kolor został zarezerwowany na określanie domyślnych miejsc osiedleń, więc nie może ...
labadek1