[a4e]Samurai_Champloo_18[h.264].txt

(15 KB) Pobierz
00:00:09:Hej!
00:00:10:Ostre jak krawęd samurajskiego miecza
00:00:12:duchowe ostrze tnie przez ciało i koć
00:00:15:poprzez mój skupiony umysł, wiat bez porzšdku
00:00:17:chybia wewnętrzny ogień, życie we mnie stygnie
00:00:20:o tak, muszę odnaleć własnš cieżkę
00:00:22:nie inaczej, chodzšc poprzez ziemię, wodę i ognień
00:00:25:elementy tworzš magnum opus
00:00:28:moje modus operandi stal ciasno ułożona w mikro
00:00:32:chip na mej zbroi jako znak wyższoci
00:00:35:najwyższym wynagrodzeniem honor nie nagrody
00:00:37:na bezdrożach w wojnach bez panów, wolny strzelec
00:00:41:bitewne zawołanie sokoła płoszy gołębie i suszy łzy
00:00:45:zastanawiam się czemu samotny wilk nie biegnie wraz z klanem
00:00:47:ufajšc tylko instynktom stajšc się jednym z planem
00:00:50:w niektóre dni, w niektóre noce
00:00:52:niektórzy żyjš, niektórzy ginš
00:00:53:kroczšc cieżkš samurajów
00:00:55:niektórzy walczš, niektórzy krwawiš
00:00:57:od witu aż po zmierzch
00:00:58:synowie bitewnego zawołania
00:01:00:w niektóre dni, w niektóre noce
00:01:02:niektórzy żyjš, niektórzy umierajš
00:01:03:w imię samurajów
00:01:05:niektórzy walczš, niektórzy krwawiš
00:01:07:od witu aż po zmierzch
00:01:08:synowie bitewnego załowania
00:01:11:bitewnego zawołania
00:01:33:Gdy patrzy się wstecz,
00:01:36:moda zawsze rodzi się i jest kultywowana w gnunych czasach.
00:01:42:To prawda, ten czaderski i luzacki styl
00:01:45:pochodzi z tego okresu w Edo.
00:01:48:A design, który scala opowieć i moda
00:01:52:wlanie zaczynajš powstawać.
00:01:55:Aki to była nazwa prefektury Hiroshima
00:02:39:#18|WOJNA SŁÓW
00:02:46:Zamówię swój z ciastkami ryżowymi, serem i mentaiko.|Mentaiko = solona ryba lub ikra dorsza z czerwonym pieprzem.
00:02:49:Dziękuję.
00:02:51:Okonomiyajki to nie monja.|Okonomiyaki = puste naleniki. Monojayaki = naleniki z nadzieniem.
00:02:53:Nie bšd taki poważny.
00:02:55:A co wy zamówicie?
00:02:57:Owoce morza... Ostrygi.
00:02:59:A co pan zamawia?
00:03:00:Hmm... Poproszę to samo, co on.
00:03:03:Oczywicie, proszę pana.
00:03:04:Cišgle zamawiasz te same rzeczy, co on.
00:03:07:Powinienłe wzišć co, co lubisz.
00:03:10:Nic na to nie poradzę.
00:03:12:Ale to jest napisane tutaj.
00:03:14:Mówię ci, nie rozumiem.
00:03:17:Czy to możliwe... że nie umiesz czytać?
00:03:23:To jest "no".
00:03:25:TO i to też "no".
00:03:27:Potrafię wietnie czytać.
00:03:29:Więc jaka to literka?
00:03:32:To "no".
00:03:33:To "me".
00:03:34:Starała się mnie oszukać, no nie?
00:03:36:Czy... umiesz przeczytać tylko tš jednš literę?
00:03:40:Umieć przeczytać jednš to już i tak wystarczajšco wiele, prawda?
00:03:43:Teraz gdy o tym sobie mylę,|nigdy nie widziałam żeby cokolwiek czytał.
00:03:47:To i tak nie przeszkadza w życiu.
00:03:50:Ale czy to naprawdę nie zadziwiajšce,|że do tej chwili nic nie zauważylimy?
00:03:55:miejecie się!
00:03:57:Słuchajcie, litery nie sš potrzebne człowiekowi do przeżycia.
00:04:03:O czym mówisz?
00:04:06:Czy idiota powinien pozostać idiotš?|Nie mów czego tak przygnębiajšcego!
00:04:14:Słuchaj no tu, słowa majš duszę!
00:04:18:Jeli nie znasz liter, które je tworzš, przegapisz wiele.
00:04:23:Czy nie przeszkadza ci, że ludzie uważajš cię za idiotę|tylko dlatego, że nie umiesz czytać?
00:04:30:Chcesz pozostać idiotš?
00:04:32:TY!
00:04:41:Zasnšł.
00:04:43:Ile płacę?
00:04:47:Och nie, brakuje nam.
00:04:48:Dodaj to do rachunku tego człowieka.
00:04:50:Dziękuję.
00:04:51:Ale...
00:04:52:Nie obchodzi mnie to.
00:04:53:To cena za naprzykrzanie się.
00:04:55:Chodmy.
00:04:56:Przepraszam.
00:04:58:Proszę pana.
00:04:59:Proszę się obudzić.
00:05:01:Pański rachunek.
00:05:03:W sumie wynosi trzynacie shu.
00:05:05:Co to ma znaczyć?
00:05:14:Nieważne jak często to maluję...
00:05:16:Ciagłe wkoło to samo.
00:05:18:Naprawdę, drwiš z samych siebie.
00:05:20:Um...
00:05:21:Przepraszam, ale kto to narysował?
00:05:25:Nie wiemy!
00:05:26:Gdybymy wiedziały już dawno by ich aresztowano!
00:05:31:Przykro mi, ale jest kto w Mihara, kto pomagał mi przedtem|i chciałbym spotkać się z nim ponownie.
00:05:36:Cóż... do Mihara jest spory kawałek.
00:05:40:Chcesz ić tš całš drogę żeby z kim się spotkać?
00:05:42:Byłš dziewczynš?
00:05:44:Dla kogo, kto dšży do doskonałoci w sztukach walki,|Mihara jest miejscem, którego nie można ominšć.
00:05:50:Jest tam pięćdziesišt dojo w których możesz|uczyć się najlepszych uniwersalnych sztuk walki.
00:05:54:W przeszłoci, w Niwa Juunosuke-dono, ja...
00:05:57:Cóż, miłej podróży życzę.
00:05:59:Gdy tam będziesz nie zapomnij zapytać o słonecznikowego samuraja.
00:06:06:Hej.
00:06:08:Naprawdę nie chcesz nauczyć się czytać?
00:06:10:Zamknij się.
00:06:12:Mam cię nauczyć?
00:06:14:Zobacz, to jest "sa" a to "n" a to "jou".
00:06:19:"Odwied", prawda?| Sanjou = odwied
00:06:20:Rozumiesz?
00:06:21:Ty...
00:06:24:Wczoraj zabawiłe się moim kosztem.
00:06:27:Cztery, szeć, cztery, dziewięć? Co to jest?
00:06:36:Oh! Rozumiem.
00:06:37:To znaczy "zapamiętaj mnie".
00:06:38:Widzisz?
00:06:39:Huh?
00:06:59:Kim jeste?
00:07:01:Co tutaj robisz?
00:07:04:Przykro mi, ale to terytorium naszej bandy.
00:07:08:Hej, dlaczego nie zbierzemy opłaty za szwędanie się?
00:07:14:Masz nam oddać swoje pienišdze!
00:07:21:Nie zbliżaj się!
00:07:24:Studenci sztuk walki gromadzš się tu.
00:07:28:To nie jest miejsce dla ludzi takich jak wy.
00:07:31:Przepraszamy.
00:07:32:Ale to jest nasza kryjówka.
00:07:36:Gdzie jest Niwa-dono?
00:07:38:Niwa...?
00:07:40:Um... szefowie? Trzymajš się na uboczu.
00:07:44:Co?
00:07:49:Mugen zawsze gdzie się urywa.
00:07:58:Ja jestem szefem.
00:07:59:Nie, to ja jestem szefem.
00:08:02:Czy to w taki sposób powinno zwracać się do starszego brata?
00:08:04:Nie wywyższaj się tak dzieli nas tylko różnica minuty.
00:08:12:Mylisz, że kto kto nie potrafi rozróżnić słów "senior" i "junior"|może podołać obowišzkom szefa?
00:08:18:To nie jest żaden zamek feudalnego pana.
00:08:21:Twoje mylenie jest tu nie na miejscu.
00:08:23:Nie lubię cię, zaczynajšc od tej twojej twarzy.
00:08:26:To...
00:08:27:moja kwestia, ty...
00:08:29:Co? Obydwaj majš takie same twarze.
00:08:33:Kto to powiedział?
00:08:51:Słodka.
00:08:52:Nie powtarzaj za mnš!
00:08:53:To ty po mnie powtarzasz!
00:08:57:Jej wielkie czarne oczka sš takie słodkie!
00:08:59:Nie! Jej małe usteczka sš takie seksowne!
00:09:04:Oh.
00:09:06:Jej głos jak dzwoneczek jest słodziutki.
00:09:09:Nie, jej lekko zadarty nosek jest miodzio.
00:09:13:Hej!
00:09:16:Ona jest moja.
00:09:22:Trochę czasu minęło,
00:09:23:Tatsunoshin.
00:09:25:Kazunosuke.
00:09:26:Nie może być...
00:09:28:Jin-nii?|Nii = zwrot grzecznociowy do brata lub starszego przyjaciela.
00:09:30:Znasz ich?
00:09:36:To bolało...
00:09:37:Kim do diabła jeste?
00:09:41:Moje imię to Bundai.
00:09:44:To jest szkoła podstawowa.
00:09:46:Mów mi tu profesorze!
00:09:48:Huh? Czego niby?
00:09:52:Nawet gdyby starał się rozwišzać wszystko własnš siłš,
00:09:56:nie zatrzymasz niš wiata.
00:09:59:Gdyby budował zamek i miał tylko cielę,|do niczego by nie doszedł.
00:10:03:Potrzebny byłby ci hebel.
00:10:05:A hebel trzeba ostrzyć,|inaczej zrobisz sobie krzywdę.
00:10:10:Najpierw musisz naostrzyć swój hebel.
00:10:11:To jest pierwsze z narzędzi.
00:10:15:Zajmij swoje miejsce.
00:10:17:Nauczę cię liter.
00:10:22:Czy to ci nie przeszkadza?
00:10:24:Że twoi przyjaciele drażniš się z tobš w ten sposób?
00:10:30:Czy to możliwe... że nie umiesz czytać?
00:10:37:Zrobię to!
00:10:46:Dlaczego walczylicie?
00:10:48:Jeli jestecie braćmi, powinnicie pomagać sobie nawzajem|i doskonalić cieżkę, którš pozostawił wam wasz ojciec.
00:10:54:Nie ma już nic do zrobienia.
00:10:55:W tej epoce, nie żyje się kontynujšc|opiekę nad domostwem, cieżkš czy czymkolwiek.
00:10:59:On po prostu wygodnie sobie umarł.|Większe kłopoty majš ci, którzy pozostali.
00:11:03:To nieważne. Ten kole wyglšda niebezpiecznie.
00:11:06:A ty powiniene umyć tš brudnš twarz i przyjć póniej.
00:11:11:Co to miało być?
00:11:12:Co powiedziałe?
00:11:14:Wystarczy.
00:11:15:Musicie rozstrzygnšć to mieczami,|tak jak powinni to zrobić spadkobiercy Gojuu.
00:11:19:Nie zmuszaj nas do tego.
00:11:23:Więc co wam obu zajęło miejsce miecza?
00:11:27:To...
00:11:28:Mylę, że to będzie...
00:11:31:Pisanie po murach?
00:11:32:To nie do końca prawda.
00:11:36:To może wyglšdać jak pisanie po murach,|ale ryzykujemy dla tego własnym życiem.
00:11:40:W ten sposób nie ma żadnej różnicy od cieżki miecza naszego ojca.
00:11:44:To nazywa się znakowanie.
00:11:45:To dowód na to, że żyjemy.
00:11:48:le.
00:11:50:Malujemy w miejscach bardziej niebezpiecznych niż inni,|gdzie nikt tego do tej pory jeszcze nie robił.
00:11:55:Gdy to robimy czujemy, że naprawdę żyjemy.
00:11:59:Tak właciwie to mówiš o tej samej rzeczy, prawda?
00:12:04:No cóż, powinnicie więc zmierzyć się w tym pisaniu po cianach.
00:12:07:Jak?
00:12:09:Cóż, czy to nie załatwiłoby sprawy gdyby wygrał ten,|kto namaluje co w bardziej niebezpiecznym miejscu?
00:12:14:Więc...
00:12:15:nagrodš będzie...
00:12:17:Oh, nie.
00:12:18:Co ja biedna zrobię?
00:12:20:Prosimy bšd naszym sędziš, bracie.
00:12:25:A to jest?
00:12:27:To "re".
00:12:29:Idiota! To jest "ne"!
00:12:33:Ta z kręconym końcem to "ne",
00:12:37:a ta, która kończy się prosto to "re".
00:12:41:Ile razy mam ci powtarzać zanim zrozumiesz?
00:12:43:Jeste wkurzajšcy!
00:12:46:O co chodzi, pierwszoklasisto?
00:12:48:Poddajesz się?
00:12:50:Huh?
00:12:51:Jeste przegrańcem?
00:12:52:Wszystkie litery sš takie podobne. Nie podoba mi się to!
00:12:57:Jeli masz jakie uwagi,|wysłucham ich gdy skończysz to ćwiczenie.
00:13:02:Ale to nietypowe, prawda?
00:13:04:Dla ciebie mieszać s...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin