coś leszkowe.doc

(23 KB) Pobierz

Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu twoich potencjalnych klientów.

Poniżej przedstawiono dwie proponowane grupy list - listy członkowskie i wykazy adresowo-imienne. Czy korzystacie z takich źródeł?
Listy członkowskie
Kluby reklamowe
Kluby towarzyskie
Kluby sportowe
Szkoły
Kluby-restauracje
Towarzystwa budowlano-pożyczkowe
Spisy nazwisk
Biblioteki
Biura licencyjne
Giełda zbożowa lub żywca
Giełdy kontraktacyjne i budowlane
Handlowe wykazy adresowe
Klasyfikacje handlowe
Książki adresowe firm budowlanych obiektów biurowych
Książki adresowe poszczególnych zawodów
Książki telefoniczne - zwykle i o ograniczonym zasięgu
Nauczyciele
Pielęgniarki
Raporty handlowe
Rejestr firm
Spisy studentów i roczniki
Wykazy hipoteczne
Zbiór nazw firm
Związki zawodowe
Potencjalni klienci z waszej gazety.
Źródłem w zakresie poszukiwania potencjalnych klientów mogą również być: gazety i wykazy imienno-adresowe. Gazety codziennie zamieszczają informacje o awansach, powstaniu nowych firm, ślubach, narodzinach, zaręczynach, przyjęciach i innych wydarzeniach, które zmieniają życie człowieka. Korzystaj z wykazu imienno-adresowego w celu dokonania kwalifikacji potencjalnych klientów, zanim się z nimi skontaktujesz: ustal, kto pełni określone funkcje w danej firmie, ustal imiona ich współmałżonków, miejsce zamieszkania itp.

Bezpośrednia korespondencja pocztowa.

Bezpośrednia korespondencja pocztowa jest jedną z najszerzej obecnie stosowanych metod aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów.

Metoda ta ma jednak pewne ograniczenia i należy powiedzieć tu parę słów:
Bezpośrednia korespondencja pocztowa nie ma na celu zastąpienia rozmowy osobistej.
Upewnij się, że twój list identyfikuje konkretną potrzebę, jaką posiada potencjalny klient.
Podejmuj działania w ślad za wysyłanymi przez ciebie pismami - nie tylko wobec tych adresatów, którzy odpowiedzieli.
Z bezpośredniej korespondencji pocztowej należy korzystać systematycznie i regularnie.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin