Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu twoich potencjalnych klientów. Poniżej przedstawiono dwie proponowane grupy list - listy członkowskie i wykazy adresowo-imienne. Czy korzystacie z takich źródeł? Listy członkowskie Kluby reklamowe Kluby towarzyskie Kluby sportowe Szkoły Kluby-restauracje Towarzystwa budowlano-pożyczkowe Spisy nazwisk Biblioteki Biura licencyjne Giełda zbożowa lub żywca Giełdy kontraktacyjne i budowlane Handlowe wykazy adresowe Klasyfikacje handlowe Książki adresowe firm budowlanych obiektów biurowych Książki adresowe poszczególnych zawodów Książki telefoniczne - zwykle i o ograniczonym zasięgu Nauczyciele Pielęgniarki Raporty handlowe Rejestr firm Spisy studentów i roczniki Wykazy hipoteczne Zbiór nazw firm Związki zawodowe Potencjalni klienci z waszej gazety. Źródłem w zakresie poszukiwania potencjalnych klientów mogą również być: gazety i wykazy imienno-adresowe. Gazety codziennie zamieszczają informacje o awansach, powstaniu nowych firm, ślubach, narodzinach, zaręczynach, przyjęciach i innych wydarzeniach, które zmieniają życie człowieka. Korzystaj z wykazu imienno-adresowego w celu dokonania kwalifikacji potencjalnych klientów, zanim się z nimi skontaktujesz: ustal, kto pełni określone funkcje w danej firmie, ustal imiona ich współmałżonków, miejsce zamieszkania itp. Bezpośrednia korespondencja pocztowa. Bezpośrednia korespondencja pocztowa jest jedną z najszerzej obecnie stosowanych metod aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów. Metoda ta ma jednak pewne ograniczenia i należy powiedzieć tu parę słów: Bezpośrednia korespondencja pocztowa nie ma na celu zastąpienia rozmowy osobistej. Upewnij się, że twój list identyfikuje konkretną potrzebę, jaką posiada potencjalny klient. Podejmuj działania w ślad za wysyłanymi przez ciebie pismami - nie tylko wobec tych adresatów, którzy odpowiedzieli. Z bezpośredniej korespondencji pocztowej należy korzystać systematycznie i regularnie.
TheTurek69