Metody Badań ilościowych Labolatoria.doc

(23 KB) Pobierz
I

I. Charakterystyka Metodologiczna 

 

1 Problematyka badawcza

 

Problemem wyjściowym jest :

Co definiuje „postępy w nauce” uczniów szkoły podstawowej w opinii rodziców ?

 

Pytania szczegółowe brzmią  :

 

1.      Co rodzic/opiekun ucznia szkoły podstawowej uważa za „wystarczający czas” poświęcony nauce poza szkolnej ? 

2.      Co rodzic/opiekun ucznia szkoły podstawowej robi by pomóc mu w nauce ?

3.      Czy rodzic/opiekun ucznia szkoły podstawowej jest zadowolony z jego postępów ?

4.      Czy rodzic/opiekun ucznia szkoły podstawowej wykupuje mu dodatkowe zajęcia pozalekcyjne?

5.      Czy rodzic/opiekun ucznia szkoły podstawowej posłałby go na dodatkowe zajęcia w centrum edukacyjnym ?

 

2 Hipotezy

 

Hipotezy są następujące :

 

H1.Przypuszczam że rodzice/opiekunowie ucznia szkoły podstawowej określą „czas wystarczający” jako 2 godziny dziennie .

H2.Istnieje prawdopodobieństwo że rodzice/opiekunowie ucznia szkoły podstawowej określą pomoc w nauce jako wykupienie dodatkowych zajęć - korepetycji .

H3.Przypuszczam że rodzice/opiekunowie ucznia szkoły podstawowej nie są zadowoleni z jego postępów w nauce.

H4.Przypuszczam że rodzice/opiekunowie ucznia szkoły podstawowej wykupują mu dodatkowe zajęcia – korepetycje w sytuacji obniżenia wyników dziecka .

H5.Istnieje prawdopodobieństwo że rodzice/opiekunowie ucznia szkoły podstawowej  wyrażą zainteresowanie ofertą Centrum edukacji  

 

2.1 Zmienne zależne i zmienne niezależne

 

Zmienna zależna: Postępy w nauce

Zmienne niezależne :

 

1.      Czas wystrczający jako 2 godziny dziennie

2.      Pomoc w nauce jako wykupienie dodatkowych zajęć

3.      Zadowolenie z postępów w nauce

4.      wukupienie dodatkowych zajeć

5.      Zainteresowanie ofertą centrum edukacji  

                                                       

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin