Informacja nauczyciela polonisty.doc

(32 KB) Pobierz
INFORMACJA NAUCZYCIELA POLONISTY

INFORMACJA NAUCZYCIELA POLONISTY

O UCZNIU Z TRUDNOŚCIAMI W PISANIU

 

 

……………………………    ……………………………. ………………….  ……………

Nazwisko i imię                          Data i miejsce urodzenia       Szkoła                  Klasa (profil)

 

…………………………………………………………………………………………………

Numer dokumentacji  psychologiczno – pedagogicznej  jeśli dziecko było badane.

 

PROSZĘ PODKREŚLIĆ LUB WPISAĆ ODPOWIEDNIE DANE DOTYCZĄCE UCZNIA.

 

1. Znajomość zasad  ortograficznych (pamięciowa):

-   bez zastrzeżeń

-   niezadowalająca ( wymienić, czego dotyczy) ……………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………

 

Warunkiem badania w PP-P jest teoretyczna znajomość zasad ortograficznych.

 

2. Częstotliwość występowania błędów w pracach pisemnych:

-   błędy nieliczne (nie odbiegające ilością od przeciętnie spotykanych w pracach ucznia),

-   liczne  błędy,

-   nasilenie występowania błędów

3. Charakter popełnianych błędów:

-   „typowo” ortograficzne ……………………………………………………………….

w łącznej  i rozdzielnej   pisowni wyrazów

- mylenie liter o podobieństwie graficznym,

- mylenie liter – odpowiedników głosek zbliżonych fonetycznie

- opuszczanie drobnych elementów graficznych liter,

- opuszczanie cząstek wyrazów,

- zniekształcanie zapisu  całych wyrazów

- inne błędy (jakie?) ………………………………………………………………………

4. Poziom graficzny pisma:

- bez zastrzeżeń

- zaburzony (wymienić cechy pisma, kształt, łączenia itp.) ……………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

5. Tempo pisania: szybkie, przeciętne, wolne, bardzo wolne.

6. Ogólna ocena samodzielnych prac pisemnych …………………………………………

………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………..

7. Poziom wypowiedzi ustnych …………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………..

8. Poprawność artykulacyjna ………………………………………………………………

9. Postępy w nauce języków obcych :

- dobre

- zadowalające

- niezadowalające

10. Oceny szkolne z poszczególnych przedmiotów nauczania z ostatniego semestru lub końca roku szkolnego.

 

.......................................................................        ………………………………………………

……………………………………………..         ………………………………………………

……………………………………………..         ………………………………………………

……………………………………………..         ………………………………………………

……………………………………………..         ………………………………………………

 

 

Należy dołączyć co najmniej 2 samodzielne wypracowania klasowe ucznia oraz dowody świadczące o pracy  dziecka nad przezwyciężaniem trudności w pisaniu, w miarę możliwości od najwcześniejszego okresu nauki szkolnej.

 

………………………….                                           ……………………………………..

             (data)                                                                         (podpis nauczyciela polonisty)                                                        

 

                                 

                                         ……………………………………

                                                                  (pieczęć szkoły)

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin