protokół własciwy.doc

(28 KB) Pobierz
Protokół z zajec NIE WIEM CO KURWA NAPISAC INTERNATOWYCH

Protokół z zajec  NIE WIEM CO KURWA NAPISAC INTERNATOWYCH????????????????????????????????????????????????????????????????? a i nie wiem z kiedy tzn trzeba to sprawdzic:D

I kto prowadził napisac zapewne

 

Temat:

Rozwijanie świadomości własnego ciała i kontaktów międzyludzkich poprzez ćwiczenia ruchowe

 

Cele ogólne:

·         Ekspresja

·         Uwalnianie emocji

·         Redukcja niepokoju psychoruchowego

·         Relaksacja

·         Rozwijanie relacji społecznych i komunikacji interpersonalnej

 

Cele operacyjne:

·         Rozpoznaje i nazywa niektóre części ciała (głowa, brzuch, dłonie, kolana)

·         Utrzymuje, bez oporu, bliski kontakt fizyczny z nauczycielem (studentkami, innymi dziećmi)

·         Spontanicznie obniża lub wzmaga ruchliwośc fizyczną

·         Osiąga relaks, stały stan rozluźnienia

 

Metody:

Ruchu rozwijającego  I ZNOWU NIE WIEM CO NAPISAĆ BEZ CIEBUE TO JEDNAK HUJNIA ;/;/;/

 

Formy pracy:

·         Indywidualna

·         Grupowa

·         Zespołowa

 

Przebieg zajęć:

I   CZĘŚĆ WSTĘPNA

  1. Dzieci swobodnie biegają po sali, pomagają przygotować materace, zdejmują buty

II   CZĘŚĆ GÓWNA

-ćwiczenie indywidualne

  1. Wszyscy siadają w kole- przywitanie (słowem, nogami, rękami, paluszkami, ramionami)
  2. Siad rozkroczny- uderzanie o kolana dłońmi, pięściami, łokciami, rozciąganie kolan, podnoszenie ich i spychanie do podłogi
  3. W siadzie-  rozjeżdżanie i zjeżdżanie na pośladkach przy pomocy rąk i nóg
  4. Leżenie  na brzuchu i zbliżanie się do siebie czołgając się
  5. po zbliżenia się do siebie uderzanie głośno w podłogę, wyobrażanie sobie, że uderzamy w jeden wielki bęben
  6. Turlanie się po podłodze

-ćwiczenia w parach

  1. Turlanie kolegi po podłodze
  2. „Wiosłowanie”- w siadzie rozkrocznym, twarzami do siebie NAPRZENIE WIEM CO TU PISZE JAK ZWYKLE ZRESZTĄ skłony
  3. Ciągniecie partnera po podłodze za ręce i nogi
  4. Przechodzenie w dowolny sposób przez mostek wykonany przez nauczyciela
  5. Relaks- leżenie na podłodze

-ćwiczenia w grupie

  1. „Skała”- dzieci próbują przesunąć skałę (nauczyciela) pchając lub ciągnąc w różnych kierunkach, następnie nauczyciel pcha lub ciągnie dzieci

III   CZĘŚĆ KOŃCOWA

  1. Ćwiczenia „Świadomość ciała, kontakt i komunikacja”
  2. Podziękowanie za wspólną zabawę i współpracę

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin