Działanie końcowe
Warunek
Standardy
Uczeń wykleja okładkę czasopisma
zdjęciami wyciętymi z gazet, związanymi z tematyką zajęć (zdrowym stylem życia)
używa przynajmniej 7 obrazków
Uczeń zapisuje spis treści
wzorując się na dostępnych gazetach
uwzględniający wszystkie tytuły artykułów zamieszczonych w gazecie
Uczeń zapisuje pojęcia związane ze zdrowym odżywianiem i je wyjaśnia
korzysta z dostępnych słowników i encyklopedii
uwzględnia wszystkie litery alfabetu,
każde pojęcie musi zaczynać się na kolejną literę alfabetu
Uczeń pisze notatkę prasową na temat wpływu ćwiczeń na zdrowie człowieka, podaje przykładowe ćwiczenia, ilustruje je wydrukowanymi obrazkami
korzystając z materiałów znalezionych w Internecie i podręcznikach
podając minimum 5 rodzajów ćwiczeń i ilustrując wszystkie zdjęciami
Uczeń wymyśla i zapisuje przepisy kulinarne na zdrowe potrawy
korzystając z przepisów znalezionych w Internecie
podaje 3 przepisy
Uczeń zaprojektuje i uzupełni krzyżówkę hasłami
związanymi z tematyką zajęć
składającą się z 7 pytań
Uczeń wyszuka informacje dotyczące piramidy zdrowego odżywiania i narysuje i uzupełni tę piramidę
poradniki dostarczone na zajęcia: książki, encyklopedie
piramida ma 5 poziomów
Uczeń planuje swój dzień – dzienny jadłospis, czas nauki, przerw, ćwiczeń
uwzględnia odpowiednie pory czynności, składniki posiłków, przykłady ćwiczeń zapisuje w tabeli
wyodrębnionych minimum 10 pozycji
Uczeń wymienia produkty który powinny znajdować się w jego dziennej diecie
poznane na zajęciach
minimum 5
karolina.s1604