Tabela - cele.doc

(34 KB) Pobierz
Działanie końcowe warunek standardy

 

Działanie końcowe 

Warunek

Standardy

Uczeń wykleja okładkę czasopisma

zdjęciami wyciętymi z gazet, związanymi z tematyką zajęć (zdrowym stylem życia)

używa przynajmniej 7 obrazków

Uczeń zapisuje spis treści

wzorując się na dostępnych gazetach

uwzględniający wszystkie tytuły artykułów zamieszczonych w gazecie

Uczeń zapisuje pojęcia związane ze zdrowym odżywianiem i je wyjaśnia

korzysta z dostępnych słowników i encyklopedii

uwzględnia wszystkie litery alfabetu,

każde pojęcie musi zaczynać się na kolejną literę alfabetu

Uczeń pisze notatkę prasową na temat wpływu ćwiczeń na zdrowie człowieka, podaje przykładowe ćwiczenia, ilustruje je wydrukowanymi obrazkami

korzystając z materiałów znalezionych w Internecie i podręcznikach

podając minimum 5 rodzajów ćwiczeń i ilustrując wszystkie zdjęciami

Uczeń wymyśla i zapisuje przepisy kulinarne na zdrowe potrawy

korzystając z przepisów znalezionych w Internecie

podaje 3 przepisy

Uczeń zaprojektuje i uzupełni krzyżówkę hasłami

związanymi z tematyką zajęć

składającą się z 7 pytań

Uczeń wyszuka informacje dotyczące piramidy zdrowego odżywiania i narysuje i uzupełni tę piramidę

poradniki dostarczone na zajęcia: książki, encyklopedie

piramida ma 5 poziomów

Uczeń planuje swój dzień – dzienny jadłospis, czas nauki, przerw, ćwiczeń

uwzględnia odpowiednie pory czynności, składniki posiłków, przykłady ćwiczeń zapisuje w tabeli

wyodrębnionych minimum 10 pozycji

Uczeń wymienia produkty który powinny znajdować się w jego dziennej diecie

poznane na zajęciach

minimum 5

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin