Mtd0.rtf

(8 KB) Pobierz
POZNANIE NAUKOWE JAK PRZEDMIOT ANALIZY

Tytus Sosnowski

 

Kurs 004  (2008 / 2009)

METODOLOGIA  BADAŃ  PSYCHOLOGICZNYCH

 

Wykład obligatoryjny dla I roku studiów wieczorowych

Wydziału Psychologii UW

 

Spis treści

(w nawiasach przybliżona liczba stron)

 

Część 1.    Poznanie naukowe jako przedmiot analizy  . .   (  8)

Część 2.    Pojęcia i ich definiowanie  . . . . . . . . . . . . . . . .    (37)

Część 3.    Twierdzenia i ich uzasadnianie . . . . . . . . . . . .    (44)

Część 4.    Pomiar . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    (20)

Część 5.  Planowanie i analiza badań empirycznych           
     5a) Problemy, hipotezy, zmienne; testowanie hipotez .   (24)  

     5b) Badania eksperymentalne; planowanie i analiza
      badań jako problem kontroli wariancji . . . . . . . . .  (12)

     5c) Plany eksperymentalne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    (39)

     5d) Badania quasi-eksperymentalne . . . . . . . . . . . . . . .   (  5)

     5e) Badania ex-post facto: porównania między

            grupami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  (12)

     5f) Badania ex-post facto: analiza korelacyjna . . . . . . .  (21)

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin