Z wielu nowych telefon�w - SE, Nokii, Sagem�w, Samsung�w - zakupionych i �ci�gni�tych przez wap gier nie da si� zarchiwizowa� na komputerze. Pliki jar s� rozbijane na kilka losowych plik�w i zabezpieczane jakimi� mega algorytmami. Ostatnim telefonem w kt�rym mo�na by�o to robi� jest k750i z najstarszym softem oraz Siemensy serii x65/75. Oznacza to, �e je�li zakupimy gr� za 10 z� - to nie b�dziemy mogli jej umie�ci� np. na tym forum; nie b�dziemy jej mogli tak�e wgra� sobie drugi raz - w razie np. wymiany softu lub awarii telefonu - i chc�c pogra� sobie w ni� ponownie zmuszeni b�dziemy ponownie wyda� 10 z�. Jedynym sposobem 'wyci�gni�cia' kupowanej gry jest 'oszukanie' systemu, �e �ci�gamy gr� kom�rk� a w rzeczywisto�ci �ci�gni�cie jej komputerem. Robimy to nast�puj�co: 1. Instalujemy przegl�dark� Mozilla Firefox http://www.mozilla-europe.org/pl/products/firefox/ 2. Instalujemy WMLBrowser do FF http://wmlbrowser.mozdev.org/ - jest to rozszerzenie kt�re pozwoli nam przegl�da� strony kom�rkowe; 3. Instalujemy User Agent Switcher do FF https://addons.mozilla.org/firefox/59/ - rozszerzenie pozwalaj�ce 'oszuka�', �e surfujemy nie Firefoxem, ale dowolnym urz�dzeniem/przegl�dark�; 4. Uruchamiamy Firefoxa i wybieramy z menu Narzedzia -> User Agent Switcher -> Options -> User Agents i dodajemy (Add) nowy User Agent o parametrach: Description (nazwa, mo�e by� dowolna, ale najlepiej wpisa� logicznego) SonyEricssonK800i User Agent: SonyEricssonK800i/R1GB Browser/NetFront/3.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 dla innych telefon�w user agenty s� podane na poni�szej stronie: http://en.wikipedia.org/w...r_mobile_phones Niestety lista nie jest pe�na. W razie czego, proponuj� uruchomi� stron� http://whatsmyuseragent.com/ w przegl�darce telefonu kom�rkowego i przepisa� to co nam si� wy�wietli jako nasz user agent. 5. Wybieramy utworzonego przed chwil� User Agenta (w naszym przyk�adzie - Narzedzia -> User Agent Switcher -> SonyEricssonK800i); od teraz jeste�my widziani jako k800i 6. Tak przygotowani - kupujemy gr�/aplikacj� wysy�aj�c sms. W zamian otrzymujemy zak�adk� wap; nie wchodzimy w ni�!!! 7. Przepisujemy do Firefoxa adres kt�ry przys�a� nam dostawca aplikacji. Na naszym ekranie powinna wy�wietli� si� strona kt�r� normalnie powinni�my przegl�da� w telefonie kom�rkowym; 8. Zale�nie od tego gdzie kupili�my gr�, wpisujemy wymagane kody, klikamy tam, gdzie nam ka�� itp. a� w ko�cu dochodzimy do linku bezpo�rednio do gry; oczywi�cie klikamy na niego i �ci�gamy na komputer plik JAD (!) - czyli sam deskryptor tekstowy. Na tym jeszcze nie ko�czymy... 9. Otwieramy �ci�gni�ty plik JAD notatnikiem i znajdujemy w nim linijk� zaczynaj�c� si� od: MIDlet-Jar-URL: po kt�rej to linijce nast�puje adres internetowy bezpo�rednio do pliku JAR. Kopiujemy go; 10. Wklejamy adres do naszego stuningowanego Firefoxa. Mamy plik JAR. UWAGA: Warto zachowa� plik JAD - z tego powodu, �e w niekt�rych aplikacjach (naprawd� rzadko) znajduj� si� zabezpieczenia uniemo�liwiaj�ce korzystanie z aplikacji bez oryginalnego pliku JAD. W takim przypadku po prostu wgrywamy na telefon JAR razem z JADem i tyle... Spos�b 2 e�eli nie uda wam si� wyci�gn�� gry/aplikacji Java z telefonu jest jeszcze trzeci spos�b =) W tym celu nale�y zainstalowa� program Mobi Commander dost�pny tu: (nie ja to uploadowa�em dlatego nie na freejava) http://www.badongo.com/file/7097409 Aby ca�o�� zadzia�a�a telefon musi posiada� telefon SE(nie wiem czy w innych si� da) z kart� pami�ci tak samo jak w EQ Java Extractorze 1. Nale�y przenie�� gr� do karty pami�ci w telefonie 2. Uruchomi� Mobi Commandera 3. Znale�� na karcie pami�ci folder System/ams (po drodze potwierdzaj�c dost�p do pliku do oporu) 4. Wybra� interesuj�c� nas gr�, wcisn�c prawy przycisk(ten zaraz pod ekranikiem) 5. Z menu, kt�re si� pojawi wybra� TO GIF CONTAINER (potwierdzaj�c dost�p do pliku do oporu) 6. Otrzymany plik .jar.gif nale�y przenie�� za pomoca Mobi Comandera do innego folderu (np inny) po czym mo�na go komputer i tam zmieni� jego nazw� z powrotem na .jar
Hangar