jak-kupowac-nieruchomosci-ponizej-ich-wartosci-rynkowej.pdf
(
545 KB
)
Pobierz
265427799 UNPDF
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
sklep.MeskiSwiat.info
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
&
Marcin Marczak
rok 2009
Data: 29.09.2009
Tytuł: Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej – fragment utworu
Autor: Marcin Marczak
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
...................................................................................6
2. KRYZYS – SZANSA CZY ZAGROŻENIE?
...............13
6 Powodów, dla których warto inwestować
....................................................................14
3. CZEGO SIĘ DOWIESZ Z TEJ KSIĄŻKI?
.................18
4. ZMOTYWOWANI SPRZEDAWCY: KIM ONI SĄ?
...20
Sytuacja osobista
.
...................................................................21
Nieruchomość
.
.......................................................................21
Sytuacja finansowa
.
...............................................................22
Poważne problemy finansowe
.
.............................................22
Zmiana miejsca zamieszkania
.
.............................................23
Odziedziczenie posiadłości
.
..................................................24
Rozwód
.
..................................................................................25
Stan nieruchomości
.
..............................................................25
Brak przepływu pieniężnego
.
................................................26
Deweloperzy
.
..........................................................................27
5. PRZYGOTOWANIE DO PROCESU ZAKUPU
..........29
Perspektywa makroekonomiczna
.
........................................30
Produkt krajowy brutto oraz napływ kapitału
zagranicznego
...................................................................32
Zatrudnienie
.
....................................................................32
Efekt Unii Europejskie
j
.
...................................................34
Perspektywa lokalna
.
............................................................36
6. RODZAJE NIERUCHOMOŚCI
...............................38
.
.................................................................................38
Nieruchomości ukończone
.
...................................................39
Odsprzedaż
.
...........................................................................40
Proces kupowania nieruchomości poniżej wartości rynkowej
.
..41
Sposoby znalezienia zmotywowanych sprzedawców
.
.....41
Gdzie szukać zmotywowanych sprzedawców
.
................43
Ocena ofert – czy okazja jest prawdziwą okazją?
.
...............48
Faza 1. – Internet
.
.................................................................49
Faza 2. – Kalkulacje Matematyczne
.
.....................................51
plan
1. PRZEDMOWA – KRYZYS – SZANSA DLA KAŻDEGO
w nieruchomości
Off
-
Procent zniżki
...................................................................52
Procent kredytu – LTV (Loan To Value)
.
........................52
Cashflow – Przepływ Gotówki
.
........................................52
Procentowy zysk z czynszu (PZC)
.
...................................54
Zwrot z inwestycji
.
............................................................54
Faza 3. – Fizyczne Sprawdzenie
.
..........................................55
Negocjacje
.
.............................................................................56
Przygotowanie
.
......................................................................58
Zbieranie informacji podczas negocjacji
.
.............................59
Składanie oferty
.
....................................................................60
Techniki Negocjowania
.
........................................................61
Przypieczętowanie decyzji
.
....................................................63
Dodatkowe wskazówki
.....................................................64
Kierowca
.
......................................................................64
Towarzyski
.
..................................................................65
Analityk
.
.......................................................................65
Uprzejmy
.
.....................................................................66
7. BUDOWANIE SWOJEGO ZESPOŁU DORADCÓW
............79
Strategia wyjścia
.
...................................................................82
KRYZYSU
.
................................................................84
PODZIĘKOWANIA
...................................................87
.............................................................88
UŻYTECZNE LINKI
.................................................90
.....67
Broker finansowy
.
.................................................................69
Prawnik
.
.................................................................................72
Agent nieruchomości
.
............................................................74
Agent najmu
.
..........................................................................76
Wykonawcy, firmy budowlane
.
.............................................77
Inni inwestorzy
.
.....................................................................78
8. PLANOWANIE SKUTECZNEJ STRATEGII
9. KRYTERIA WYBORU INWESTYCJI W CZASIE
O AUTORZE
JAK KUPOWAĆ NIERUCHOMOŚCI… — darmowy fragment —
kliknij po więcej
Marcin Marczak
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
Trudno jest negocjować cenę ze sprzedawcą, który nie ma ta-
kiej potrzeby, aby szybko sprzedać swoją nieruchomość. Aby
odpowiednio wykorzystać sytuację, jaką mamy obecnie na ryn-
ku, należy najpierw zrozumieć, kim jest zmotywowany sprze-
dawca i kto sprzedaje w sytuacji, w której jego rynek już się
skończył i w której wyraźnie widać, że jest on rynkiem kupują-
cego. Musimy zrozumieć dokładnie, przed jakiego rodzaju
trudnościami stoi potencjalny sprzedawca i jakie rozwiązania
mogą być dla niego pomocne.
Kim zatem są zmotywowani sprzedawcy?
Zmotywowani sprzedawcy to właściciele nieruchomości, którzy
pilnie muszą sprzedać z różnych powodów, takich jak sytuacja
osobista, ekonomiczna, a także z powodów związanych ze sta-
nem nieruchomości.
Już podczas rozmowy telefonicznej lub w trakcie spotkania
z potencjalnym sprzedawcą spróbuj ustalić prawdziwy powód
5
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
Plik z chomika:
private1234
Inne pliki z tego folderu:
najtanszy-kredyt-mieszkaniowy.pdf
(787 KB)
kasyna-zawsze-wygrywaja.pdf
(658 KB)
karta-kredytowa.pdf
(585 KB)
jak-kupowac-nieruchomosci-ponizej-ich-wartosci-rynkowej.pdf
(545 KB)
inwestuj-we-wlasny-etat.pdf
(570 KB)
Inne foldery tego chomika:
ebiznes
marketing
motywacja
negocjacje
praca
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin