nakresy radarowe.doc

(28 KB) Pobierz
1

 

KR = 0000     V = 14 w

 

 

 

I.   t1 = 1000     B = 040o     d = 11 Mm      KR = 2730 V = 16 w

      t2 = 1006     B = 038o     d =   9 Mm      d min = 1,8 Mm  T min = 25’  A = 55o L

 

II.   t1 = 1000     B = 040o     d =     7 Mm    KR = 1800 V = 14 w  idący kontrakursem         

     t2 = 1006     B = 060o     d =  5,2 Mm    d min = 4,5 Mm  T min = 5,5’ A = 65o P

 

III.   t1 = 1000    B = 320o      d =   5 Mm    KR = 0000 V = 26 w

         t2 = 1006    B = 327,5o d =  6 Mm     A = 145o obiekt wyprzedzający nas

 

IV.   t1 = 1000    B = 020o      d =     6 Mm   obiekt stojący

         t2 = 1006    B = 026o      d = 4, 8 Mm

 

V.   t1 = 1000    B = 340o      d =  4 Mm KR = 0000 V = 14 w

      t2 = 1006    B = 340    d =  4 Mm    A = 160o płynie z nami z tą samą prędkością

 

VI.   t1 = 1000    B = 040o      d =      5 Mm  KR = 0000 V = 8 w doganiany wolniejszy

         t2 = 1006    B = 045o      d =  4,6 Mm   d min = 3,2 Mm T min = 36’

 

VII.   t1 = 1000    B = 030o      d = 11 Mm  KR = 3020   V = 24 w  d min = 9,1 Mm

          t2 = 1006    B = 020o      d = 10 Mm  za 3,5’ w punkcie M na KR = 199o

                               prowadzenie statku na spotkanie

 

VIII.   t1 = 1000    B = 030o      d =   8 Mm    KR = 2700 V = 14 w

            t2 = 1006    B = 025o      d =   6 Mm    d min = 2 Mm  T min = 16,5’  A = 650 L

                              manewr za pomocą zmiany kursu lub prędkości

 

IX.   t1 = 1000    B = 320o      d =   9 Mm  KR = 1260 V = 20 w 

        t2 = 1006    B = 315o      d =   6 Mm   d min = 1,5 Mm  T min = 11,45’  A = 0150 L

 

 

X.   t1 = 1000    B = 3400     d = 10 Mm   KR = 1430   V = 14 w

        t2 = 1006    B = 3400     d = 7,4 Mm  d min = 0    T min = 17,35’    A = 170 P

 

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin