ankieta firmy Dizzy speed (5 str).doc

(40 KB) Pobierz
„Dizzy Speed”

Praca pochodzi z serwisu www.e-sciagi.pl

 



Dizzy Speed”


 

 

KWESTIONARIUSZ BADANIA

BADANIE KLIENTÓW

USŁUGI „Trop” FIRMY „Dizzy Speed” W OBROCIE KURIERSKIM.

 

 

 

Dzień Dobry,

nazywam się Anna Kowalska i jestem ankieterem Agencji ARC Rynek i Opinia. Przeprowadzamy obecnie ankietę na temat usługi „TROP” w obrocie kurierskim.

Czy mogłabym rozmawiać z osobą odpowiedzialną w Państwa firmie za wysyłanie korespondencji/przesyłek międzymiastowych stacjonarnych i wybór firm z których korzystają Państwa w tym zakresie?

 

Þ Problem badawczy:

„ Czy nowo wprowadzona usługa Systemu Kontroli Statusu Nadanej Przesyłki jest użyteczna dla jej adresata?”

 

Þ Cele:

· Czy potencjalny klient jest zadowolony z usługi „TROP” ?

· Czy system ten jest opłacalny?

· Jaka jest ogólna dostępność programu „TROP” ?

· Czy system ten zwiększa atrakcyjność firm na konkurencyjnym rynku?

 

Metoda ankiety: półotwarta

 

 

 

 

 

1.      Proszę zaznaczyć do jakiej grupy respondentów Pan/Pani należy

osoba fizyczna

osoba prowadząca działalność gospodarczą

pozostałe osoby

Jeżeli osoba <prowadząca działalność gospodarczą? lub <pozostałe osoby> przejdź do następnego pytania. Jeżeli <osoba fizyczna> przejdź do pytania 4.

 

2.    Jakiego rodzaju wielkości jest Pana/i przedsiębiorstwo w którym Pan/i pracuje?

poniżej 10 pracowników

do 100 pracowników

powyżej 100 pracowników

 

3.    Czy Pana/i firma w ciągu ostatnich 3 miesięcy wysyłała paczki pocztowe za pośrednictwem „Dizzy Speed” ?

Tak

Nie

 

4.    Czy korzysta Pan/i z usług kurierskich?

Tak

Nie

Jeżeli  <Tak> to przejdź do pytania 5. Jeżeli <Nie> przejdź do pytania 10.

 

5.    Z jakich firm kurierskich korzysta Pana/i Firma?

Dizzy Speed

Stolica

DHL

Szybka Paczka

inne

 

 

6.    Jak często korzysta Pan/i z tego rodzaju usług?

kilka razy w tygodniu

raz w tygodniu

kilka razy w miesiącu

raz na jakiś czas

 

7.      Co było najczęściej przedmiotem przesyłki?

     ( proszę zaznaczyć 3 najczęściej używane)

list zwykły             

list polecony

druki, dokumenty

list wartościowy, przesyłki pieniężne

paczka ekspresowa

inne

 

8.    Czy ma Pan/i dostęp do internetu?

Tak

Nie

Jeżeli  <Tak> to przejdź do pytania 9.

 

9.    Jakiego rodzaju jest to dostęp?

stałe łącze

modem

 

10.                        Dlaczego Pan/i nie korzysta z usług kurierskich?

nie mamy takiej potrzeby

korzystamy z faksów, telefonów, poczty elektronicznej

korzystamy z usług Poczty Polskiej

inne powody

 

11.   Proszę zaznaczyć swoje zadowolenie lub niezadowolenie  z jakości usług „Dizzy Speed” związanych z przesyłkami wyrazić za pomocą 5 stopniowej skali (odpowiednie zakreślić)

    Þ szybkość przesyłania przesyłek                                                         1    2    3    4    5 

    Þ terminowość                                                                                                          1    2    3    4    5 

    Þ stosunek ceny do jakości                                                                      1    2    3    4    5 

    Þ stan w jakim przesyłka zostaje dostarczona                      1    2    3    4    5 

         Þ stopień w jakim „Dizzy Speed” informuje

        o swojej ofercie związanej z przesyłkami                             1    2    3    4    5

    Þ niezawodność                                                                                                          1    2    3    4    5 

 

 

*

*

*

 

 

 

 

METRYCZKA

 

1.      Płeć respondenta

kobieta

mężczyzna

 

2.    W którym roku się Pan/i urodził?

..................

 

3.    Jakie jest Pana/i wykształcenie?

podstawowe i niepełne podstawowe

zasadnicze zawodowe

niepełne średnie

średnie

pomaturalne i niepełne wyższe

wyższe

 

4.    Jakie stanowisko zajmuje Pan/i w swojej firmie?

..........................................................................................

 

5.    Przeciętnie ile razy w miesiącu bywa Pan/i na poczcie służbowo?

kilka razy w miesiącu

kilkanaście razy w miesiącu

nie bywam

 

6.    Jaki jest typ własności Państwa firmy?

państwowa

prywatna

spółdzielnia

jednostka budżetowa

instytucja administracji

fundacja, stowarzyszenie

inne

 

7.    Jaki jest podstawowy charakter działalności Państwa firmy?

..............................................................................................................

 

8.    Wielkość miejscowości, w której znajduje się firma:

wieś

miasto 20 tyś. i mniej

miasto 21 - 50 tyś.

miasto 51 - 100 tyś.

miasto 101 – 200 tyś.

miasto 201 – 500 tyś.

miasto 501 tyś. i więcej

 

9.    Województwo

......................................

 

10.            Data realizacji wywiadu ...............................

11. Ile czasu trwała realizacja wywiadu ...........................

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE ANKIETERA

 

Oświadczam, że niniejszy wywiad przeprowadziłam osobiście, zgodnie z dostarczoną mi instrukcją i kwestionariuszem, przy wykorzystaniu odpowiednich skal, z prawdłowo dobranym respondentem.

 

.............................................                                                                      ..............................................

imię i nazwisko ankietera                                                                                 Podpis i data

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE KOORDYNATORA

 

 

Oświadczam, ze sprawdziłam/em niniejszą ankietę pod względem formalnym i nie wnoszę do niej żadnych zastrzeżeń.

 

 

.................................................                                                                      ................................................

imię i nazwisko koordynatora                                                                                    Podpis i data

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin