1. podaj główne różnice miedzy inwentaryzacja zieleni ogólna a szczegółowa?
2. jakie dane musza znaleźć się w tabeli ogólnej inwent. drzew?
3. czym obwód rożni się od piersnicy drzewa?
4. jakie aktywności należy zaspokajać u dzieci w wieku szkolnym starszym i dorastania?
5. co to są ogrody rekreacji i z jakich elementami należy je budować?
6. jaki wymiar pnia drzewa potrzebny jest w inwent.?
7. podaj główne punkty opisu inwent. zieleni szczegółowej
8. jakie potrzeby powinny zaspokajać miejsca rekreacji i wypoczynku u osób dorosłych?
9. czy rekreacje należy łączyć ze sportem i aktywnością ruchowa?
10. rozwój jakich 3 sfer życia człowieka należy rozumieć pod pojęciem rekreacji człowieka?
11. jaki organ wydaje zezwolenie na wycinkę drzew znajdujących się na terenie gmin miejskich?
12. kiedy wycinka drzewa owocowego nie wymaga uzyskania stosowanego zezwolenia?
13. na jakiej wysokości mierzy się obwód inwen .pnia drzewa?
14. jak zmierzyć i zapisać obwód drzewa dwupiennego? podaj przykład zapisu takiej informacji?
15. które z 5 głównych grup bloków tematycznych terenów rekreacyjnych można ze sobą łączyć?
16. kiedy wycinka drzewa owocowego wymaga uzyskania stosownego zezwolenia?
17. jakie aktywności należy rozwijać w wieku przedszkolnym?
18. co należy wziąć pod uwagę przy ustalaniu bloków programowych na terenach zabaw?
19. podaj główne punkty opisu inwent. zieleni szczegółowej?
20. jaka ustawa daje podstawę do wycinki drzew stosowanym organom władzy?
21. jakie dane musza znaleźć się w tabeli szczegółowej inwent. drzew?
22. jakie potrzeby powinny zaspokajać miejsca rekreacji i wypoczynku u osób starszych?
23. podaj główne punkty opisu inwent. ogólnej?
24. co to jest blok programowy? wymień 5 głównych bloków biorąc pod uwagę wiek ludzi?
25. jakie aktywności należy rozwijać u dzieci w wieku szkolnym młodszym?
26. jaki organ wydaje zezwolenie na wycinkę drzew znajdujących się na terenie gmin miejskich?
27. jak zmierzyć i zapisać obwód drzewa, którego korona znajduje się poniżej 130cm nad poziomem gruntu? podaj przykład?
chomik-unikat