Klaudiusz.doc

(22 KB) Pobierz
Zachowanie: Anna jest pogodna, ambitna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi

Zachowanie: Klaudiusz jest miły i pogodny, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi.  Łatwo dochodzi do porozumienia i na ogół zgodnie z nimi współdziała. Zachowuje odpowiedni dystans w kontaktach z dorosłymi. Nie zawsze właściwie reaguje na polecenia nauczyciela. Na ogół stosuje zwroty grzecznościowe i zachowuje się stosownie do sytuacji. Systematycznie i punktualnie uczęszcza na zajęcia. Na lekcjach pracuje zazwyczaj powoli, często oczekuje pomocy i wsparcia ze strony nauczyciela.             

 

Zajęcia edukacyjne: Uczeń rzadko wypowiada się samorzutnie, posługuje się pojedynczymi wyrazami i krótkimi zdaniami. Stara się dobierać słowa i wyrażenia adekwatne do danego rodzaju wypowiedzi. Czyta sylabami i wyrazami. Zazwyczaj porządkuje zdania w rozsypance zdaniowej zgodnie z kolejnością zdarzeń. Tekst przepisuje poprawnie. Potrafi samodzielnie ułożyć krótką wypowiedź. Z pomocą nauczyciela rozpoznaje czasowniki i rzeczowniki oraz tworzy ich liczbę pojedynczą i mnogą. Porównuje liczby; rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo; o tyle mniej, o tyle więcej. Dodaje i odejmuje liczby w zakresie 100 bez przekraczania progu dziesiątkowego w pamięci. Słabo opanował tabliczkę mnożenia w zakresie 30.  Z pomocą nauczyciela rozwiązuje i układa zadania tekstowe. Myli się przy odczytywaniu godzin na zegarze i wykonywaniu obliczeń kalendarzowych. Zna dni tygodnia, nazwy miesięcy, pór roku. Potrafi dokonać pomiaru posługując się linijką. Nie zawsze dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku. Wskazuje jadalne części warzyw i zna sposoby ich wykorzystania w odżywianiu ludzi. Podejmuje się działań plastyczno-technicznych, ale nie zawsze wykonuje je starannie i estetycznie.  Śpiewa w zespole poznane piosenki. Jest sprawny ruchowo, prawidłowo wykonuje pokazane ćwiczenia. Na zajęciach ruchowych jest zdyscyplinowany.          

 

Język angielski: Uczeń opanował materiał w stopniu dobrym. Na zajęciach pracuje z niewielką pomocą nauczyciela.

 

Wskazania: Utrwalenie poznanych zasad ortograficznych, rozwiązywanie zadań tekstowych, odczytywanie wskazań zegara, wskazywanie rzeczowników i czasowników, ćwiczenie rachunku pamięciowego.

 

Religia: dobry

 

 

 

.........................................

                                                                                        Wychowawca

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin