dzien09.pdf

(44 KB) Pobierz
746951 UNPDF
Dzień 9
Wczoraj dostałeś ostatnią część kursu "8 Praw Potężnej Motywacji".
Prawdopodobnie wiesz dzisiaj kilka razy więcej na temat skutecznego osiągania
własnych celów niż 90% ludzkości. Muszę Cię jednak pocieszyć. Nie wiesz jeszcze
wszystkiego o motywacji. Jest to pocieszające, ponieważ oznacza, że każde kolejne nowe
informacje, które zdobędziesz i użyjesz w praktyce podniosą Twój zapał i energię na kolejny
poziom. Oznacza to także, że informacje w tym kursie w zupełności wystarczą Ci, abyś
szybko i skutecznie zrealizował swoje bliższe i dalsze cele.
Teraz jednak wróćmy do podsumowania dotychczasowej wiedzy.
8 Praw Potężnej Motywacji to zbiór, który nie jest pełny, ale na pewno jest
esencjonalny.
Prawo Samosabotażu zwraca Twoją uwagę na to, w jaki sposób formułować
komunikaty, aby motywować siebie i innych.
Prawo Prostej Linii poprowadzi Cię najkrótszą dogą do celu.
Prawo Jasnej Wizji pokaże Ci jak łatwo jest osiągnąć cel zawsze, gdy dokładnie wiesz
jak on wygląda. Jest ono nierozłączne z Prawem Celu, mówiącym o tym jak ma być
sformłowany cel, aby był całkowicie jasny.
Prawo Skoncentrowanej Uwagi oraz Energii dają Ci praktyczne narzędzia
podtrzymywania wysokiej motywacji. Wystarczy, że w to co robisz włożysz maksimum
swojej mocy oraz uważności, a osiągniesz cel kilka razy szybciej.
Prawo Korzyści jest dla Twojej motywacji jak katalizator, ułatwia zrozumienie co tak
naprawdę dla Ciebie liczy się najbardziej.
Jednym z najważniejszych elementów tej części kursu jest cel .
Sformułuj teraz swoje cele dotyczące rozwoju, biorąc pod uwagę kryteria
formułowania celu i wszystkie prawa motywacji. Niech będą odważne, inspirujące i bardzo
szczegółowe. Cel krótko i średnioterminowy mają być krokami milowymi na drodze do celu
długoterminowego.
Pamiętaj o szczegółowości, konkretnych liczbach (np. "wzrost sprzedaży o 20% w
ciągu miesiąca" zamiast "wyższa sprzedaż"). Cele mają być mierzalne i osiągalne.
2006 © Prawa zastrzeżone dla Synergia & Ententa
746951.002.png 746951.003.png 746951.004.png
Do dzieła!
1. CEL DŁUGOTERMINOWY (6 miesięcy – 3 lata)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
1. CEL ŚREDNIOTERMINOWY (1 – 6 miesięcy)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2006 © Prawa zastrzeżone dla Synergia & Ententa
746951.005.png
2. CEL KRÓTKOTERMINOWY (2 tygodnie – 1 miesiąc)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Spisane cele powieś w widocznym miejscu i uaktualniaj często tę listę.
Jutro dostaniesz jeszcze kilka niespodzianek, więc pamiętaj, aby sprawdzić kolejny
email.
2006 © Prawa zastrzeżone dla Synergia & Ententa
746951.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin