dzien09.pdf
(
44 KB
)
Pobierz
746951 UNPDF
Dzień 9
Wczoraj dostałeś ostatnią część kursu "8 Praw Potężnej Motywacji".
Prawdopodobnie wiesz dzisiaj kilka razy więcej na temat skutecznego osiągania
własnych celów niż 90% ludzkości. Muszę Cię jednak pocieszyć. Nie wiesz jeszcze
wszystkiego o motywacji. Jest to pocieszające, ponieważ oznacza, że każde kolejne nowe
informacje, które zdobędziesz i użyjesz w praktyce podniosą Twój zapał i energię na kolejny
poziom. Oznacza to także, że informacje w tym kursie w zupełności wystarczą Ci, abyś
szybko i skutecznie zrealizował swoje bliższe i dalsze cele.
Teraz jednak wróćmy do podsumowania dotychczasowej wiedzy.
8 Praw Potężnej Motywacji
to zbiór, który nie jest pełny, ale na pewno jest
esencjonalny.
Prawo Samosabotażu zwraca Twoją uwagę na to, w jaki sposób formułować
komunikaty, aby motywować siebie i innych.
Prawo Prostej Linii poprowadzi Cię najkrótszą dogą do celu.
Prawo Jasnej Wizji pokaże Ci jak łatwo jest osiągnąć cel zawsze, gdy dokładnie wiesz
jak on wygląda. Jest ono nierozłączne z Prawem Celu, mówiącym o tym jak ma być
sformłowany cel, aby był całkowicie jasny.
Prawo Skoncentrowanej Uwagi oraz Energii dają Ci praktyczne narzędzia
podtrzymywania wysokiej motywacji. Wystarczy, że w to co robisz włożysz maksimum
swojej mocy oraz uważności, a osiągniesz cel kilka razy szybciej.
Prawo Korzyści jest dla Twojej motywacji jak katalizator, ułatwia zrozumienie co tak
naprawdę dla Ciebie liczy się najbardziej.
Jednym z najważniejszych elementów tej części kursu jest
cel
.
Sformułuj teraz swoje cele dotyczące rozwoju, biorąc pod uwagę kryteria
formułowania celu i wszystkie prawa motywacji. Niech będą odważne, inspirujące i bardzo
szczegółowe. Cel krótko i średnioterminowy mają być krokami milowymi na drodze do celu
długoterminowego.
Pamiętaj o szczegółowości, konkretnych liczbach (np. "wzrost sprzedaży o 20% w
ciągu miesiąca" zamiast "wyższa sprzedaż"). Cele mają być mierzalne i osiągalne.
2006 © Prawa zastrzeżone dla
Synergia
&
Ententa
Do dzieła!
1. CEL DŁUGOTERMINOWY (6 miesięcy – 3 lata)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
1. CEL ŚREDNIOTERMINOWY (1 – 6 miesięcy)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2006 © Prawa zastrzeżone dla
Synergia
&
Ententa
2. CEL KRÓTKOTERMINOWY (2 tygodnie – 1 miesiąc)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Spisane cele powieś w widocznym miejscu i uaktualniaj często tę listę.
Jutro dostaniesz jeszcze kilka niespodzianek, więc pamiętaj, aby sprawdzić kolejny
email.
2006 © Prawa zastrzeżone dla
Synergia
&
Ententa
Plik z chomika:
Hastaluego
Inne pliki z tego folderu:
A więc chcesz odnieść sukces w sprzedaży, Część 2 - Prezentacja.mpg
(246795 KB)
A więc chcesz odnieść sukces w sprzedaży, Część 1 - Przygotowanie.mpg
(257435 KB)
Igor Zakrzewski - NLP i sprzedaż.mp3
(29110 KB)
Igor Zakrzewski - NLP i sprzedaż.avi
(164810 KB)
Usuwanie fobii i osł. silnych lęków.avi
(43531 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!!JAK MEDYTOWAĆ!!!
2gtc
aaaaapiłka
abcd4455
a-e-booki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin