Bezsensowności.pdf

(122 KB) Pobierz
310988874 UNPDF
Bezsensowności
Na tej podstronie zamieszczane będą najdurniejsze, badziewne i nieśmieszne bzdury w najczystszej
formie, zazwyczaj robione w stanie wskazującym. Uwaga! Dział Bezsensowności przeznaczony
jest tylko dla hardcore'owych graczy w "Baldursa" i tylko przez nich będzie w miarę zrozumiały.
Poniższy tekst powstał w tamtym roku na fali popularności Boskim Chuckiem...
ów "moda" ma dość krótką historię: dwa lata temu na ekrany kin wszedł film "Pacyfikator" z
Vinem Dieslem w roli głównej. Film nie był najwyższych lotów, więc krytycy i antyfani wyszydzali
go na forach. Tak powstały "fakty z jego życia".
Później ktoś wpadł na pomysł, by stworzyć "fakty" kogoś bardziej znanego - wybór padł na Chucka
Norrisa. Plaga dotarła i do nas, Killer Onion z Sosnowca umieścił przetłumaczone kilka "faktów"
na forum joemonster.org i tak zaczął się istny boom.
Teraz ja przedstawiam wymyślone przeze mnie "kilka faktów z życia Chucka Norrisa"
powiązanych z BG:
1.) Chuck Norris nie zamienia się w Zabójcę. To by go tylko osłabiło.
2.) Twierdza Strażnika jest w rzeczywistości domkiem letniskowym Chucka. Jej pełna nazwa to:
Twierdza Strażnika Texasu.
3.) Chuck Norris potrafi grać mnichem i kensai oraz rzucać czary magiem w pełnej zbroi płytowej.
4.) Początkowo Wrota Baldura miały nosić nazwę Wrota Norrisa, ale Chuck ustąpił słabszemu.
5.) Tron Bhaala jest tak naprawdę wychodkiem Chucka Norrisa.
6.) Broda Ulgotha powstała na cześć Brody Chucka.
7.) Chuck Norris jest w stanie dzierżyć Karsomira w jednej i Pustoszyciela w drugiej ręce.
8.) W bibliotece Candlekeep są tylko książki poświęcone Chuckowi Norrisowi.
9.) Chuck Norris jest wieloklasowcem. Ma wszystkie klasy.
10.) Chuck Norris potrafi rzucać kostką z mniej niż czterema ścianami. Zawsze wyrzuca
maksymalną liczbę oczek.
11.) Chuck Norris umie kryć się w cieniu na pustyni.
12.) Ao jest chowańcem Chucka.
13.) Kiedyś Chuck Norris załatwił swoja potrzebę pod krzakiem. Tak powstało Drzewo Życia.
14.) Chuck Norris nie zapamiętuje czarów. On je po prostu rzuca.
15.) Chuck Norris jest w stanie poruszać się podczas Pauzy.
16.) Tylko Chuck Norris potrafi atakować będąc pod wpływem czaru Sanktuarium.
17.) Czarne Ostrze Klęski służy Chuckowi do golenia.
18.) Chuck Norris potrafi spojrzeć we wszystkie oczy Obserwatora jednocześnie.
19.) Zmiennokształtny umie przemienić się wilkołaka. Chuck Norris w Strażnika Texasu.
20.) Chuck Norris może zażegnać konflikt między Keldornem i Viconią.
21.) Chuck Norris umie pokonać demi-lisza bez użycia jakichkolwiek czarów.
UWAGA! Screen poniżej ten jest tylko i wyłącznie dla dorosłych - zawiera śmiałe sceny erotyczne.
310988874.002.png
W grze spotkamy wielu osobników. Jedni są normalni, a inni nie. Pod spodem zamieszczam screen
z gry, przedstawiający kolesia o dźwięcznym imieniu Jeb. Obcokrajowców może to nie bawi, bo nie
wiedzą co Polsce słówko to znaczy...
Poniżej przedstawiam tekst jednego z bywalców gospody pod "Miedzianym Diademem". Można
zauważyć wielkie podobieństwo (szczególnie ta składnia i gramatyka) do dialogów z serialu "Świat
według Kiepskich":
Przedstawiamy państwu wykład prof. rehab. niezw. Mend'laa na temat dziedziczności.
"Zapewne wielu z was zastanawiało się jakiego potomka może oczekiwać para dwóch pół-elfów lub
pół-orków. Poniższe spostrzeżenia rozwieją tę tajemnicę.
Jak wiadomo pół-elf lub pół-ork powstaje ze związku odpowiednio elfa lub orka z człowiekiem.
Jeżeli założymy, że "elfickość" lub "orczystość" jest genem dominującym (A) a "ludzkość" genem
recesywnym (a), możemy zaobserwować rozmaite połączenia genów.
Tabela:
X A a
A AA Aa
a Aa aa
Z tabelki mozemy wywnisokować, że jest:
25% szans, że urodzi się elf lub ork (AA)
25% szans, że urodzi się człowiek (aa)
310988874.003.png 310988874.004.png 310988874.005.png 310988874.001.png
50% szans, że urodzi się pół-elf lub pół-ork (Aa).
Serdecznie dziekuję za wysłuchanie wykładu.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin