G��wnym zadaniem na dzisiejszych �wiczeniach b�dzie napisanie takiego programu, kt�ry rekurencyjnie z tablicy dziewi�cioelementowej o elementach 3, 1, 4, 6, 5, 7, 3, 5, 4 posegreguje elementy tej tablicy tak, by jej �rodek stanowi�a liczba 4. Oto kod tego programu: #include <stdio.h> void zamien(int* t1, int* t2) { int tmp_; tmp_=*t2; *t2=*t1; *t1=tmp_; } int part (int* tab, int p, int k) { int i=p; int x=tab[p]; while (i<k) { while (i<k && tab[i]<=x) i++; while (k>i && tab[k]>x) k--; zamien(&tab[i],&tab[k]); } zamien(&tab[p],&tab[i-1]); return i-1; } void qsort(int* tab, int p, int k) { if (p < k) { int d; d=part(tab,p,k); qsort(tab,p,d); qsort(tab,d+1,k); } } void main() { int i=0; int tab[]={3,1,4,6,5,7,3,5,4}; qsort(tab,0,8); while(i<9) { printf("%d, ",tab[i]); i++; } } Prac� domow� ma by� napisanie programu labirynt, w kt�rym �cianki b�d� zaznaczane �#� a wolne pola po kt�rych mo�na chodzi� przez �.�. Labirynt ma za ka�dym razem wygl�da� inaczej. A jak ju� b�dzie labirynt, to powinien poprosi� o podanie punktu i wskaza� drog� do niego zmieniajac wolne pola z �.� na �x�. Przyk�adowy labirynt z zaznaczon� drog� wygl�da� powinien tak: ######### #A#xxxxx# #x#x###x# #xxx#.#x# #####.#x# #...#xxx# #.#.#x### #.#..xxB# #########
i7xn1