Iveco Eurocargo.pdf
(
3878 KB
)
Pobierz
IVECO Poland Sp. z o.o.
Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa
www.iveco.pl
Publikacja M104445
Cat_EuroCargo_POLONIA@30-43.indd 44-1
15/11/11 11.10
RÓŻNORODNOŚĆ
ZASTOSOWAŃ
STRONA 4
WYDAJNOŚĆ I
ŚRODOWISKO
STRONA 14
BEZPIECZEŃ-
STWO
STRONA 24
STYL I
KOMFORT
STRONA 26
USŁUGI
STRONA 36
W środowisku pracy, które nieustannie
się zmienia jest tylko jeden sposób na
zachowanie konkurencyjności: możliwość
dostosowania się oferując jednocześnie
największą różnorodność zastosowań.
Takie jest Eurocargo: oferuje Klientom
niezliczoną liczbę konfi guracji – podwozi,
silników, skrzyni biegów, przełożeń mostu
tylnego – zdolnych odpowiedzieć na zapo-
trzebowania Klienta, lecz przede wszy-
stkim oferuje niezliczoną liczbę wszelkich
możliwości przewozowych.
EUROCARGO.
DOSKONAŁY W KAŻDEJ SYTUACJI.
3
Cat_EuroCargo_POLONIA@30-43.indd 2-3
15/11/11 11.10
RÓŻNORODNOŚĆ
ZASTOSOWAŃ
ZASTOSOWAŃ
ENERGIA JEDYNA W SWOIM RODZAJU. W 11 584 ODMIANACH.
5
Cat_EuroCargo_POLONIA@30-43.indd 4-5
15/11/11 11.10
11 584 KONFIGURACJI POJAZDÓW
EUROCARGO ZAPEWNIA
WŁAŚCIWY WYBÓR.
Do każdego zadania przewozowego
istnieje Eurocargo.
W swojej klasie Eurocargo oferuje
największy wybór konfi guracji:
• 9 różnych DMC (od 7,5 do 18 t),
• 7 silników o różnych mocach (od 140 KM
do 300 KM),
• 13 skrzyni biegów (siedem manualnych,
trzy zautomatyzowane i trzy automatyczne),
• Napęd na jedną oś (4x2) oraz na obie
osie (4x4),
• 12 rozstawów osi (od 3 105 do 6 570 mm),
• 3 typy kabin, w tym dwie wysokości.
Jeśli połączy się wszystkie konfi guracje w
ramach typoszeregu z możliwością wyboru
rodzaju zawieszenia, osi oraz przełożeń
mostu tylnego, które najlepiej zaspokajają
potrzeby Klienta, to w efekcie otrzymamy
zdumiewającą liczbę
ponad 11 000 wa-
riantów Eurocargo produkowanych
bezpośrednio w zakładzie
– z fachową
wiedzą i umiejętnościami, technologią i
procesami produkcyjnymi gwarantowanymi
przez Iveco.
DMC ze-
stawu (*)
KABINA Z JEDNYM
STOPNIEM WEJŚCIOWYM
w wersjach z DMC od 7,5 do 12 t
Model
DMC
Silniki
Skrzynie biegów
Kabiny
Rozstaw osi
ML75E
[80EL]
7,49-8 t
16,5 t
4 cyl.
140-160-180 KM
MLC (standardowa
dzienna)
MLL (sypialna)
MLD (załogowa)
(**)
Manualna
Zautomatyzowana
Automatyczna
4 cyl.
180 KM
ML100E
[80E]
8-10 t
18 t
3105- 4815 mm
6 cyl.
220 KM
RÓŻNORODNOŚĆ
ZASTOSOWAŃ
4 cyl.
180 KM
ML120EL
11,99-12 t
18 t
6 cyl.
220 KM
ZASTOSOWAŃ
(*) Wersje do holowania nie są dostępne z automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynią biegów.
(**) Kabina załogowa (MLD) jest dostępna w modelach ML80E, oraz od ML100E do ML120EL począwszy
od rozstawu osi 3690.
KABINA Z JEDNYM
STOPNIEM
KABINA Z DWOMA
STOPNIAMI
MLC – STANDARDOWA DZIENNA, NISKA
KABINA Z DWOMA
STOPNIAMI WEJŚCIOWYMI
w wersjach z DMC od 12 do 18 t
DMC ze-
stawu (*)
Model
DMC
Silniki
Skrzynie biegów
Kabiny
Rozstaw osi
4 cyl.
180 KM
MLL – SYPIALNA, NISKA
ML120E
11,99-12 t
26 t
MLC (standardowa
dzienna)
MLL (sypialna)
MLD (załogowa)
(**)
6 cyl.
220-250-280 KM
3105-6570 mm
Manualna
Zautomatyzowana
Automatyczna
4 cyl.
180 KM
ML160E
[150E]
15-16 t
26,5-32,5 t
6 cyl.
220-250-280-300 KM
ML180E
18 t
32,5 t
6 cyl.
250-280-300 KM
3690-6570 mm
(*) Wersje do holowania nie są dostępne z automatycznymi skrzyniami biegów.
(**) Kabina przedłużona (MLD) dostępna dla modelu 120E oraz 150E począwszy od rozstawu osi 3690.
MLL – SYPIALNA, WYSOKI DACH
MLD – ZAŁOGOWA
WERSJA 4 X 4, KABINA Z DWOMA
STOPNIAMI WEJŚCIOWYMI
w wersjach z DMC od 11,5 do 15 t
DMC ze-
stawu (*)
Model
DMC
Silniki
Skrzynie biegów
Kabiny
Rozstaw osi
MLC (standardowa
dzienna)
MLL (sypialna)
ML110E...W
11,5 t
21 t
6 cyl.
220-250 KM
Manualna
3240-4150 mm
ML150E...W
15 t
26 t
6 cyl.
220-280 KM
7
Cat_EuroCargo_POLONIA@30-43.indd 6-7
15/11/11 11.10
DLA EUROCARGO KAŻDA DROGA
JEST WŁAŚCIWA.
Projekt i koncepcja Eurocargo, są zgodne
z fi lozofi ą Iveco, zakładającą, że wszystkie
systemy i układy powinny optymalnie speł-
niać potrzeby kierowców.
Elastyczność pojazdu w fachowy sposób
połączona z wytrzymałą konstrukcją spra-
wia, że Eurocargo prowadzi się wyjątkowo
łatwo w każdych warunkach:
•
w centrach miast i miasteczek
gwarantuje łatwe manewrowanie dzięki
kabinie o szerokości 2,1 m, kątowi skrętu
kół 52 stopnie oraz zmniejszonej średnicy
zawracania (poniżej 11 m dla rozstawu osi
3 105 mm),
•
na drogach mieszanych i autostra-
dach
jest stabilny i bezpieczny nawet przy
nagłych manewrach, a moc i elastyczność
silników gwarantują wysokie prędkości
podróżne,
•
poza drogą i przy ekstremalnej po-
godzie
zapewnia naturalną pewność pro-
wadzenia dzięki wytrzymałej i elastycznej
konstrukcji oraz najwyższym standardom
bezpieczeństwa w klasie.
RÓŻNORODNOŚĆ
ZASTOSOWAŃ
ZASTOSOWAŃ
MOCNY, WYDAJNY I WSZECH-
STRONNY.
Zdolność adaptacji Eurocargo do potrzeb
użytkowników sprawia że z pośród impo-
nującej ilości konfi guracji, każdy znajdzie
idealne Eurocargo dla swoich zadań trans-
portowych: od kontenerów do platform
z plandeką, aby zwiększyć ładowność, od
chłodni do wywrotek, od cystern do mobil-
nych sklepów, od izoterm z windą poprzez
wozy strażackie, małe betoniarki, zamiatar-
ki oraz podnośniki koszowe.
9
Cat_EuroCargo_POLONIA@30-43.indd 8-9
15/11/11 11.10
Plik z chomika:
andrew30
Inne pliki z tego folderu:
Iveco Eurocargo.pdf
(3878 KB)
Mercedes zetros 1833A_4x4.pdf
(213 KB)
Inne foldery tego chomika:
analiza ABC XYZ
brd
Budowa pojazdów
centra logistyczne
chemia zaliczenie
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin