18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): Włšczamy zapłon Włšczamy silnik Temperatora płynu chłodzšcego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) Włšczyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (wiatła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne) Warunki jakie należy spełnić: Prędkoć pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę Prędkoci obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM Czas trwania ok..15-20 Minut Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa. Teraz czas na interfejs: [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] Włšcz Regeneracja wprowadzajšc 21295. [Do It!] [Meas. Blocks - 08] Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075. [Go!] MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja) MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarkš MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem czšstek stałych (DPF) MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra czšstek stałych... MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem czšstek stałych (DPF) Majšc ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwujšc na bieżšco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
damian9023