wypalanie dpf pl.txt

(1 KB) Pobierz
18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction 

Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF:

Wymagania wstępne (ogólne): 

Włšczamy zapłon 
Włšczamy silnik
Temperatora płynu chłodzšcego 
powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) 
Włšczyć wszystkie możliwe odbiorniki energii
(wiatła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne) 
Warunki jakie należy spełnić: 

Prędkoć pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę 
Prędkoci obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM
Czas trwania ok..15-20 Minut 
Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C 
Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.

Teraz czas na interfejs:

[Wybierz] 

[01 - Engine]
[Coding-II - 11]

Włšcz Regeneracja wprowadzajšc 21295. 
[Do It!]
[Meas. Blocks - 08] 
Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075. 


[Go!]
MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja) 

MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarkš 
MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem czšstek stałych (DPF)
MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra czšstek stałych...
MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem czšstek stałych (DPF)


Majšc ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwujšc na bieżšco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby. 


[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Zgłoś jeśli naruszono regulamin