podrecznik-dla-partnerow-o-sprzedazy-na-allegro.pdf

(1740 KB) Pobierz
385823399 UNPDF
© Copyright for Polish edition by Wydawnictwo ZloteMysli.pl
Data: 17.03.2009
Darmowa publikacja , dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
Tytuł : Podręcznik dla Partnerów o sprzedaży na Allegro. Jak sprzedawać
książki Złotych Myśli na Allegro
Autor: Marta Chłodnicka
Skład: Magda Wasilewska
Korekta: Magda Wasilewska
Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora
Wydawnictwo Złote Myśli
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
Jakie są ogólne korzyści sprzedaży na Allegro? . ...........................................................5
Do czego jeszcze może Ci się przydać Allegro.pl? . ........................................................7
Trochę liczb dotyczących Allegro.pl . .............................................................................7
Allegro w liczbach (dane na 2007 rok) . ........................................................................8
Kim są Allegrowicze? . ...................................................................................................9
MYŚLI NA ALLEGRO? . .....................................................................10
Jakie opłaty pobiera Allegro? . .....................................................................................10
Prowizje dla Allegro (dane ze stycznia 2009) . ............................................................13
Sprzedaż książek na Allegro a działalność gospodarcza . .............................................17
JAK ZAMAWIAĆ „ZA KLIENTA”? . ...................................................24
JAK ZAŁOŻYĆ KONTO NA ALLEGRO? . ...........................................27
HISTORIA 1 . ...............................................................................................................27
HISTORIA 2 . ..............................................................................................................28
Jak założyć konto na Allegro? . ....................................................................................30
JAK PRZYGOTOWAĆ STRONĘ O MNIE? . ........................................32
O czym warto pamiętać, zakładając stronę O
.......................53
Zasada AIDA a opis aukcji . .........................................................................................54
Szablon aukcji . .......................................................................................................58
Rodzaj, wielkość i kolor czcionki na aukcjach Allegro . ..........................................59
Wybór miniaturki . ......................................................................................................60
Cena aukcji . ................................................................................................................60
SZABLON AUKCJI PARTNERA ZM . .................................................62
Główne zalety Menedżera . .....................................................................................64
książką ZM?
..................................................33
O czym świadczy strona O mnie? . ...............................................................................33
Profesjonalizm i zaufanie . ......................................................................................33
Wzbudzanie pozytywnych emocji . .........................................................................34
O mnie od strony technicznej . ....................................................................................36
Szablon strony O mnie . ...............................................................................................37
JAK PRZYGOTOWAĆ PIERWSZĄ AUKCJĘ? . ...................................45
Wybór publikacji, którą chcemy sprzedawać na Allegro . ...........................................45
Tytuł aukcji . ................................................................................................................46
O czym warto pamiętać? . .......................................................................................47
Dobry tytuł aukcji . ..................................................................................................47
Kilka ważnych informacji na temat tytułów aukcji: . ..............................................52
Opis aukcji . .................................................................................................................53
O czym musisz pamiętać podczas tworzenia aukcji z
mnie?
 
 
............................67
NAJWAŻNIEJSZY PIERWSZY KLIENT NA AUKCJI – „CICHA
REKOMENDACJA” ..........................................................................69
Im dłużej trwa aukcja tym większa szansa na sprzedaż . ............................................70
Sprzedaż na aukcji to pewien łańcuch zależności: . .................................................71
Dlaczego warto pisać na aukcjach o
................................71
Czym jest wyróżnienie aukcji? . ...................................................................................74
LICYTACJA OD 1
........77
ZAKOŃCZENIE . ...............................................................................79
OPINIE O SPRZEDAWANYM PRODUKCIE – JEDEN
10
-
dniowej GWARANCJI?
ZŁ JAKO FORMA PROMOCJI NA ALLEGRO
 
 
 
 
PODRĘCZNIK DLA PARTNERÓW
Marta Chłodnicka
str. 5
Wstęp do kursu, czyli dlaczego
akurat na Allegro?
akurat na Allegro?
Witaj, Partnerze Złotych Myśli. Gratuluję decyzji o zapisaniu się do
naszego Złotego Programu Partnerskiego. Jeśli absolutnie nie masz
pojęcia, od czego zacząć sprzedaż książek ZM, która przyniesie Ci zy-
ski, to trafiłeś w dobre miejsce. :-)
Jest to najpopularniejszy i najwięk-
szy w Polsce serwis aukcyjny.
Jeśli zechcesz, to nauczę Cię krok po kroku, jak rozpocząć tam sprze-
daż książek ZM, a przy okazji wszystkich innych przedmiotów, które
chciałbyś sprzedawać (np. używane i niepotrzebne Ci już rzeczy),
z wykorzystaniem wielu przydatnych funkcji dostępnych na Allegro,
a także specjalnego szablonu, który dla Ciebie przygotowaliśmy.
Wiele osób zdaje sobie sprawę z potencjału Allegro. Pozwól, że
przedstawię Ci kilka słownych i liczbowych dowodów na to, dlaczego
warto sprzedawać w tym serwisie aukcyjnym.
Jakie są ogólne korzyści sprzedaży na
Allegro?
Niski wkład własny i łatwy start – nie musisz mieć w domu ma-
gazynu, żeby zacząć coś sprzedawać – możesz rozpocząć sprzedaż
od jednego przedmiotu.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Marta Chłodnicka
Wstęp do kursu, czyli dlaczego
Moim skromnym zdaniem bardzo dobrym miejscem na rozpoczęcie
sprzedaży książek jest A llegro.pl
 
 
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin