Nowoczesne technologie - energia za darmo.doc

(129 KB) Pobierz
Nowoczesne technologie - energia za darmo

Nowoczesne technologie - energia za darmo?

Autor artykułu: Wojtek Mann
25.08.2006 rok.

Nowoczesne technologie we współczesnym świecie 

Przegląd encyklopedyczny

Darmowa energia

Energia słoneczna

Ciekawe doświadczenia

Zapewne każdy z czytających ten artykuł zadawał sobie pytania: Jak będzie wyglądał świat za 100 lat? Jak za 1000 lat? Ja w tym artykule zadam inne pytania: Jak by wyglądał świat teraz, gdyby nie nasza głupota, lobby naftowo - węglowo - atomowo - motoryzacyjne i lobby farmaceutyczne? W tym artykule zamierzam opisać wynalazki wolno energetyczne, antygrawitacje, technologie do zmiany pogody, zastosowanie monoatomowych pierwiastków, i zastosowanie vilcacory i aloesu.

Na początek kilka wynalazków wolno energetycznych.

Silnik Johnsona – PPM.

Jest to silnik, który przekracza barierę 100 %, używa magnesów stałych do generowania i podtrzymywania swojego ruchu. Inż. Howard Johnson stwierdził, że przy odpowiednim ułożeniu magnesów energia poruszających się na nich elektronów może stanowić nieskończone źródło energii, dzięki której będą mogły się poruszać nawet pociągi, trolejbusy, działać turbiny i wiele innych urządzeń. Nr. Patentu – 4151431.

http://www.zigzag.pl/jmte/Permotor.htm
http://www.ufohome.terramail.pl/fenergy.htm
http://www.gwiazdy.com.pl/51_01/36.html

Ogniwo Joe’ego.

Kolejnym urządzeniem wolnoenergetycznym jest właśnie ogniwo Joe’ego. Jest to bańka.

Z nierdzewnej stali, w skład, której wchodzą pierścienie i woda. W tym ogniwie zbierają się cząsteczki zwanej orgonem, to ogniwo może napędzać samochód. Nr. Patentu – 60986.

http://www.gwiazdy.com.pl/51_01/36.html

Maszyna N (N - Machine).

Jest to kolejny silnik wolnoenergetycznym, który jest blokowany przez naftowe lobby. Jest wynalazkiem Bruce'a DePalmy.

Maszyna ta składa się z przewodzącego dysku z przytwierdzonymi do niego magnesami stałymi. Skuteczność N-Machine wynosi ok. 104,5%

http://www.ufohome.terramail.pl/fenergy.htm

Baterie Telekinetyczne.

Jest to wynalazek polaka dr prof. Inż. Jana Pająka. W tych bateriach nie ma żadnych ruchomych części, według jego obliczeń taka bateria wielkości lodówki była by zdolna zaspokoić zapotrzebowanie energii małego mieszkania.

http://www.ufohome.terramail.pl/fenergy.htm

Tesla.

W 1931 r. powstał samochód na silnik elektryczny Pierce-Arrow, o mocy 80 KM i 1800 obr./min. Silnik prądu stałego miał 40 cali długości i 30 cali średnicy, i nie był podłączony do żadnego źródła zasilania. W umówionym czasie przybył Nikola Tesla, poszedł do sklepu radiowego i kupił 12 lamp elektronowych, przewodów i wybranych oporników. Skonstruowany obwód włożył do pudełka o wymiarach 24 cale długości, 12 cale szerokości i 6 cale wysokości. Umieścił pudełko na przednim siedzeniu i jego przewody podłączył do chłodzonego powietrzem, bezszczotkowego silnika. Dwa pręty o średnicy 1 cala wystawały z pudełka na długość 3 cali. Nikola Tesla zasiadł na siedzeniu kierowcy, wepchnął pręty do pudełka, powiedział "teraz mamy moc”, po czym włączył bieg i pojechał! Nikola Tesla stworzył samochód na wolną energię, proszę pomyśleć, co by było, gdybyśmy to dzisiaj stosowali?! Tesla twierdził: Ujarzmiłem promienie kosmiczne i sprawiłem, by służyły jako napęd (...). Ciężko pracowałem nad tym przez ponad 25 lat, a dziś mogę stwierdzić, że się udało (cytat z 10 lipca 1931 roku z Brooklyn Eagle). Ponad 1000 patentów Tesli jest w Nowym Jorku.

http://www.grawitacja.org/content/view/1/64/

Generator Searla.

Jest to dzieło Johna R.R. Searla. Silnik składa się z rolek, pierścieni i magnesów, podaje link jeśli ktoś zechce zbudować:  

http://www.ndw.v.pl/art.php?nr=431

Dzięki temu silnikowi można uzyskać zarówno energię elektryczną, jak i mechaniczną. Searl używał swoich generatorów jako źródła elektryczności w swoim domu. W czasie jednego z swoich eksperymentów chciał zobaczyć maksymalne osiągi swojego urządzenia, zarówno jeśli chodzi o energię elektryczną, jak i mechaniczną. Maszyna zamiast zwalniać i rozgrzać się, zaczęła przyspieszać, ochładzać się, i stawała się coraz lżejsza. W końcu zaczęła lewitować, aż wystrzeliła w powietrze i ślad po niej zaginął. Searl dokonywał później eksperymentów z bezzałogowymi urządzeniami latającymi, kiedy budował pojazd załogowy cierpliwość lobby nie wytrzymała, i poszedł siedzieć. Inną właściwością tego cudownego urządzenia jest przyspieszanie gojenia ran po oparzeniowych. Searl miał taką ranę, a generator przyspieszył gojenie. Być może to przez to, że maszyna produkuje ozon i usuwa kusz z powietrza, ale czy tylko przez to? Te generatory mieliśmy już w latach sześćdziesiątych, proszę pomyśleć, co by było gdybyśmy je zaczęli stosować. Nie trzeba by było marnować tyle pieniędzy na benzynę, prąd, bilety lotnicze były by tańsze. Szpitale mogłyby skuteczniej leczyć, a zarazem nie zadłużałyby się w elektrowniach. I co najważniejsze – nafto – węglo - atomowy szatan by padł!

A to jeszcze nie koniec cudownych urządzeń!

Reaktor wodny.

Istnieją próbne reaktory, w których rozczepia się H2O na H2 i O, czyli zachodzi elektroliza.

W skład reaktora wchodzi komora z wodą, elektrody węglowe, układu zasilającego w energię elektryczną. Można pomyśleć również nad chłodzeniem, gdyż w takim reaktorze będzie wysoka temperatura, można energię cieplną wykorzystać do ocieplania. Jako dostarczenie energii i chłodzenia można zastosować generator Searla. W reaktorach zaawansowanych stosuje się łuk plazmy. Reaktor oprócz energii cieplnej produkuje mieszankę gazową, która jest wybuchowa, można ją wykorzystać do palnika, albo jako napęd, lub do małej elektrowni cieplnej. NASA zbadało skład gazu reaktora:

Wodór 46.483 %
Dwutlenek węgla 9.329%
Ethylene 0.049%
Ethane 0.005%
Acetylen 0.616%
Tlen 1.164%
Nitrogen 3.818%
Metan 0.181%
Tlenek węgla 38.370%

Reaktor ma wydajność od 120% do 150 %, zatem ilość dostarczanej energii się zwraca.

Faktyczna wydajność może wynosić 400%, ale 250 ulatuje w postaci ciepła i promieniowania ultrafioletowego. W wyniku spalania powstaje para wodna, którą można skroplić, oraz śladowe ilości CO2, które można dostarczyć roślinom do fotosyntezy.

Antygrawitacja.

Antygrawitacja jest dla ludzi obecnie jedną z największych potęg. Jest również największą nadzieją i szansą. Antygrawitacja sprawi, że będziemy latać taniej i szybciej, żywność potanieje, gdyż będzie w tańszych i lepszych warunkach, szybciej transportowana. Dzięki antygrawitacji znacznie szybciej skolonizujemy układ słoneczny. Dzięki niej możemy skolonizować inne układy planetarne, gdyż tzw. Napędy konwencjonalne, czyli np: silniki jonowe, jądrowe, i te najgorsze, najzwyklejsze, najwolniejsze, które stosujemy obecnie, są opłacalne tylko wewnątrz układu słonecznego. No chyba, że ktoś chce lecieć tysiącami lat.

Antygrawitacja jest jedyną nadzieją w przypadku, kiedy w układzie słonecznym zabraknie surowców, bądź słońce zacznie gasnąć. Wtedy dzięki antygrawitacji z ogromną prędkością, szybszą od fotonów „śmigniemy” do innych układów, po surowce i nadzieję na dalszą egzystencję naszej rasy.

Antygrawitacyjny napęd rtęciowy.

Na wielu starohinduskich i tybetańskich manuskryptach opisane są antygrawitacyjne właściwości rtęci. Na jednym z nich jest opis antygrawitacyjnego pojazdu z rtęciowym napędem. Niemcy przed II wojną światową prowadzili badania nad tym. Rozpoczęli badania w 1933. W 1939 Niemcy posiadali silnik antygrawitacyjny „die Glocke”, czyli dzwon. W tym silniku znajdowały się szybkoobracające się dyski z rtęcią pod wysokim napięciem. W 1939 Niemcy mieli antygrawitacyjny dysk Hanebu I, w 1942 Hanebu II, a w 1945 Hanebu III, którego prędkość maksymalna wynosiła 40 000km/h. Alianckie samoloty 300 razy zauważyły na terenie rzeszy pojazdy antygrawitacyjne. Niemieckie dyski antygrawitacyjne były również widoczne z terytorium Szwajcarii, ich świadkowie domyślali się, że była to niemiecka „Cudowna Broń” – Wunderwaffe. W 1947 amerykanie zaatakowali ostatni bastion rzeszy na Antarktydzie, nową szwabie. Pod koniec wojny alianci przechwycili łódź podwodną z rtęcią. Po wojnie badania nad antygrawitacją prowadzili amerykanie. Przykładowym rtęciowym pojazdem USA jest TR-3B Astra, który latał nad Belgią. Badania nad tym prowadzili również Sowieci oraz chińczycy. Chiny do tego mogły wykorzystać starotybetańskie teksty po inwazji na ten kraj. Chiny i Izrael mogły również poznać amerykańskie tajemnice antygrawitacyjne za pomocą programu Enhanced Promis. Antygrawitacyjne pojazdy, prawdopodobnie należące do IV rzeszy latały nad Irakiem. Kto wie, czy takim pojazdem do nazistowskiej bazy nie uciekli zbrodniarz jihadu.

Jak widać obracanie dysków z rtęcią daje nam antygrawitację, napęd, który był stosowany 12000 lat temu, w czasie atomowych wojen bogów. Na wielu indyjskich manuskryptach są opisy antygrawitacyjnych rtęciowych pojazdów „vimana”. Wtedy były stosowane, dlaczego niestosujemy ich teraz?

http://haunebu.hotnews.pl/haunebu1.html
http://www.niewyjasnione.pl/temat86/ 
http://www.grawitacja.org/content/view/37/64/
http://www.abovetopsecret.com/pages/fighterdisc.html

Amerykańskie pojazdy antygrawitacyjne.

X-22 Dark Star.

X-22 jest antygrawitacyjnym dyskiem, wiadomo o nim z przecieków z Lockheed Martin. Amerykańscy żołnierze widzieli takie pojazdy w czasie wojny w zatoce perskiej. Podobno dyski stacjonują w podziemnym kompleksie pod King's Peak w High Uintas Primitive Area na terenie Wasatch Mountains ok. 130 km na wschód od Salt Lake City.  Dr. Richard Boylan twierdzi, że pojazdy te mogą być wyposażone w broń, która potrafi niszczyć na poziomie molekularnym.

TR-3B Astra.

Jest to antygrawitacyjny pojazd w kształcie trójkąta, był często widywany i filmowany w Belgii, USA, UK, Rosji, najczęściej w okolicach Areny 51, gdzie te pojazdy najprawdopodobniej stacjonują, i gdzie znajduje się jeden z ośrodków badań nad antygrawitacją. Największą tajemnicą tego pojazdu jest napęd. Jest nim pole grawitacyjne, które wytwarzane jest za pomocą reaktora z prawdopodobnie zimną fuzją nuklearną. Pierścień pełniący rolę kolistego akceleratora wypełnionego plazmą nazwany tu systemem rozdziału pola magnetycznego otacza obrotowy przedział załogi. Podobno w części okrągłej tego pojazdu jest plazma, głównie z rtęci, pod ciśnieniem 250000 atmosfer, schłodzona do 150 K i przyspieszona w ruchu obrotowym do 50000 obrotów na minutę (czy nie przypomina się die Glocke???). Z plazmy uzyskuje się nadprzewodnik, który obracając się w zmiennym polu powoduje zniesienie pola grawitacyjnego o 89 %. To powoduje, że jest lżejszy o 89%, dzięki czemu może wykonywać gwałtowne zwroty w atmosferze, w której osiąga prędkość 9 Macha, powyżej 36600 prędkość jest nieznana, ale na pewno znacznie przekracza 9 Ma. Napęd jest zupełnie bezgłośny, natomiast wyloty dysz są umiejscowione w rogach w celu uniknięcia zmniejszenia masy o 90%, co uczyniłoby siłę ciągu niewystarczającą i nieefektywną, ponadto takiego rozmieszczenia wymaga także "stabilizacja podstawy" lotu, którą wytwarza siła ciągu.
 
http://www.koscielec.pl/areatr3b.htm
http://www.toydirectory.com/monthly/article.asp?id=1224

 

http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/secret_projects2/project026.htm

by Brad Steiger and Edgar Rothschild Fouche

Source: Fouche Media Associates
http://www.fouchemedia.com 

Excerpted from Alien Rapture - The Chosen
Copyright 1998

It has been rumored for years that the militarys black operations has perfected incredibly advanced gravity-defying triangular supersecret aerial platforms at least partially derived from ET technology. It now appears the proof of such vehicles is to be released in a new book entitled Alien Rapture - The Chosen By Edgar Rothschild Fouche and Brad Steiger, due out in late June, 1998 from Galde Press.

Tonight, the worlds most exotic and classified aerospace vehicle could be stealthily hovering somewhere over Phoenix, Arizona, Gulf Breeze, Florida, the country of Belgium, or your city. It is known as the TR-3B.

Science fiction or fact, you ask? Alien Rapture - The Chosen by Edgar Rothschild Fouche and Brad Steiger details the astounding government cover-up effected by the MJ-12 committee and reveals for the first time ultra top secret information about alien technology and reverse engineered technology we have developed as a result of the recovered alien artifacts.

The TR-3B is NOT fiction and was built with technology available in the mid-1980s or earlier. The triangular shaped nuclear powered aerospace platform was developed under the Aurora Program with SDI and black budget monies.

The Aurora Program is a top secret development program for advanced aerospace vehicles and has been responsible for development of the hypersonic strategic reconnaissance SR-75 Penetrator which replaced the SR-71 spy plane, and the SR-74 Scramp, which rides piggy-back the SR-75.

The tactical reconnaissance TR-3Bs first operational flight was in the early 90s. Technology assuredly developed from reverse engineering of recovered alien artifacts and programs such as the SR-74 and SR-75 was used in the TR-3B. At least three of the billion dollar plus TR-3Bs were flying by 1994.

The TR-3B vehicles outer coating is reactive to electrical stimulation and can change color, reflectiveness, and radar absorptiveness, thus making the vehicle look like a small aircraft or a flying cylinder--or even tricking radar receivers into falsely detecting a variety of aircraft, no aircraft, or several aircraft at various locations.

A circular, plasma filled accelerator ring called the "Magnetic Field Disrupter" surrounds the rotatable crew compartment and is far ahead of any imaginable technology. Sandia and Livermore laboratories developed the reverse engineered MFD technology. The government will go to any lengths to protect this technology.

The MFD generates a magnetic vortex field that disrupts or neutralizes the effects of gravity on mass within proximity by 89 percent. This is not antigravity. Anti-gravity provides a repulsive force that can be used for propulsion. The MFD creates a disruption of the Earths gravitational field upon the mass within the circular accelerator.

The mass of the circular accelerator, and all mass within the accelerator, such as the crew capsule and the nuclear reactor, are reduced by almost 90%. This causes the effect of making a vehicle extremely light and able to outperform and outmaneuver any craft yet constructed--except, of course, those UFOs we did not build. The TR-3 is a reconnaissance platform with an indefinite loiter time. "Indefinite" because it uses a nuclear reactor for power.

Many sightings of triangular UFOs are not alien vehicles but the ultra top secret TR-3B. The NSA, NRO, CIA, and USAF have been playing a shell game with aircraft nomenclature - creating the TR-3, modified to the TR-3A, the TR-3B, and the Teir 2, 3, and 4, with suffixes like Plus or Minus added on to further confuse the fact that each of these designators is a different aircraft and not the same aerospace vehicle. A TR-3B is as different from a Teir 3B as a banana is from a grape. Some of these vehicles are manned and others are unmanned.

The TR-3Bs propulsion is provided by three multimode thrusters mounted at each bottom corner of the triangular platform. The TR-3 is a sub-Mach 9 vehicle until it reaches altitudes above l00,000 feet--then God knows how fast it can go!

 

 

SR – 75.

Jest to antygrawitacyjny pojazd wykorzystujący jako napęd energię wirującej plazmy rtęciowej, podobnie jak w pierwotnej koncepcji Gerlacha. Prototyp – 1988, wejście do służby – prawdopodobnie 1990.

Jako ciekawostkę mogę podać, że w 1990 nastąpił oblot B-2, który do dalekich przelotów używał elektrograwitacji.

Antygrawitacyjny napęd wodny.

Innym rodzajem napędu antygrawitacyjnego jest wir wodny. Odkrycie tego wielkiego napędy zawdzięczamy Victorowi Schaubergerowi, który z pochodzenia jest Austriakiem. W latach 1921 – 29 opracował teorię związane z energią wirów wody i powietrza, którą później wykorzystał w praktyce. W 1934 spotkał się z Adolfem Hitlerem, żeby przedstawić fuhrerowi  plan oduzależnienia się rzeszy od paliw konwencjonalnych, oraz plan budowy pojazdów antygrawitacyjnych, na bazie własnej koncepcji lewitacji diamagnetycznej. W 1940 otrzymał osobistą zgodę Hitlera na skonstruowanie modeli dysków wg jego koncepcji opartej na implozji. W 1941 roku odbył się lot tzw. Repulsine typ A, pierwszego w historii obiektu używającego energii nieskończonego wiru powietrza (antygrawitacji), w tym samym roku naukowcy pracujący nad napędem rtęciowym „Dzwon” tworzą spisek, przez który następuje zaprzestanie prac nad koncepcją Schaubergera. W 1944 roku W. Schauberger i jego syn, Walther, zostają odwołani z frontu wschodniego. Prace nad jego koncepcją zostają wznowione ze względu na brak paliw w rzeszy i trudności z opanowaniem napędu na twardą grawitację (rtęć). W tym roku następuje również oblot zaawansowanego antygrawitacyjnego dysku wodnego, opartego o wir wodny. 19 lutego 1945, 3 dni po zamknięciu pierścienia okrążenia wokół Wrocławia przez Armię Czerwoną, następuje oblot pełnowymiarowego dysku Schaubergera, z terenu przyległego do obecnych zakładów PZL"Hydral". Osiągnięto pułap 12 km i Vmax =2000 km/h. Oblicza się, że gdyby wojna zakończyłaby się ok. 2 miesięcy później, Rzesza za pomocą dysków antygrawitacyjnych zmieniłaby bieg wojny. Po wojnie wodną antygrawitacją zainteresowały się CCCP i USA. Prawdopodobnie w 1977 r. w USA nastąpił oblot dysku na bazie Repulsine B. W 1980 rozpoczęto prace nad dyskiem EKIP (Ekologia i Progress- ekologia i postęp) w zakładach lotniczych w Saratowie, na bazie Repulsine A. Miał to być w założeniach samolot rozpoznawczy o nieograniczonym zasięgu, wykorzystujący energię wiru powietrza do wytworzenia nadmuchu powietrza (efektu Coandy) na kadłub jako napędu (prostsza wersja dysku oblatanego we Wrocławiu ze względu na mniej skomplikowaną turbinę).

Wirowy Generator Ciepła – VHG.

Na bazie technologii Schaubergera powstały ciepłownie wykorzystujące wir wodny, których efektywność wynosi ponad 100 %. Takie generatory produkuje koncern AKOIL, generatory te dostarczają ciepło i ciepłą wodę, i pobierają bardzo mało prądu, gdyż produkują więcej ciepła, niż pobierają prądu. Są bardzo efektywne, i tanie, i oczywiście nie pobierają i nie spalają żadnych paliw. Generatory łatwo kupić, obecnie jest produkowany generator ósmej generacji. Na świecie jest wiele miast, szczególnie w Rosji, w których generatory są używane. Nie ma wątpliwości, że efektywność wynosi ponad 100 %, przy tylu użytkownikach tych generatorów. Pod względem kosztów i ekologii VHG są nieporównywalnie bardziej opłacalne od pieców węglowych, gazowych, olejowych i innych zasilanych elektrycznie. Myślę, że może stanowić świetne połączeni z jakimś generatorem Free Energy, który dostarczał by mu prąd, wtedy użytkowanie generatora stałoby się darmowe.

Wirowy Generator ciepła i pary – VSG.

Na bazie technologii VHG, powstały wirowe generatory pary, które oprócz ciepła produkują parę. Para ma 150 – 160 stopni C, ciśnienie 3 – 4 atmosfer. Para używana jest w procesach technologicznych przy produkcji napojów, także alkoholowych, w browarach, w przy produkcji konserw, krochmalu, wyrabianiu chleba, makaronów i słodyczy, w młynach, przetwórstwie mlecznym, przemyśle tłuszczowym i produkcji mydła, przemyśle tytoniowym, mięsnym, fermach, w przetwórstwie owocowo warzywnym, hodowli grzybów (np. w pieczarkarniach). Generatory pary zasilają suszarnie w zakładach meblarskich, używane są przy produkcji sklejek, w cegielniach, modelarniach, w budownictwie wielkopłytowym, w wytwórniach asfaltu, młynach papierniczych, cementowniach, czy nawet przy produkcji papieru toaletowego lub pieluszek. Para jest ważnym składnikiem procesów produkcyjnych w przemyśle tekstylnym, chemicznym, przy produkcji gumy, pianowej produkcji tworzyw sztucznych (polistyren pianowy), do ogrzewania łaźni, autoklawowania, napędzania pras parowych, i wielu innych. VSG sprzedaje koncern AKOIL. Są bardzo opłacalne, tanio produkują ciepło, dlatego szczególnie opłaca się tam, gdzie produkowane są rzeczy wyżej wymienione.

Generator prądu.

Obecnie prowadzone są badania nad wirowym generatorem, który zamiast wody potrzebuje tylko powietrze. Generator produkowałby prąd, obecnie jest w fazie testów, taki generator jest super opłacalny, produkuje prąd, a zużyte powietrze nie traci jakości, i można nim oddychać. - Moc - 50kW (generator o mocy 5 MW jest obecnie w fazie opracowań)

- Ciśnienie robocze: 0,1 atmosfery
- Zużycie powietrza: 1200 m3/godz. Powietrze przepracowane nie traci na jakości i nadaje się do oddychania.
- Urządzenie działa niezależnie i jest bezobsługowe.
- 30% mocy wytwarzanej zużywa sam generator, 70% wykonuje pracę przy wytworzeniu energii.

Generatory są w fazie testów, kiedy zostaną zakończone koncern AKOIL będzie je sprzedawać.

Wirowy Generator Ciepła 9ntej generacji WTG – S.

W poprzednich częściach skupiałem się na generatorach koncernu AKOIL. Ale produkcją tych generatorów nie zajmuje się tylko AKOIL. Generator ten wykorzystuje technologię Schaubergera do wyprodukowania ciepła, które jest na bardzo potrzebne (pamiętacie 20stopnoiwy mróz tamtej zimy?. T Generator pracuje w temp. 95 stopni C, jego żywotność wynosi 25 – 20 lat, zasilanie prądem 3fazowym, napięcie 280 V. Generatory produkują ciepło, czterokrotnie taniej niż gdybyśmy używali gazu. Dzięki tym generatorom zaoszczędzimy dużo prądu, produkując ciepło, które będzie ciosem w koncerny naftowe, gazowe, węglowe i inne wyniszczacie Ziemi. I jeszcze jedno, mianowicie woda z takiego reaktora ma cudowne właściwości, w tym lecznicze. Leczy m. in. Raka.  

Napęd Volfsona.

W stanach zjednoczonych żyje człowiek, Boris Volfson, który wymyślił i opatentował nowy napęd antygrawitacyjny. Opatentował go jako antygrawitacyjny pojazd międzygwiezdny, i dostał patent, co jest dowodem, że to działa. Dlaczego nie ruszy produkcja z pojazdami z tym napędem?

http://www.borisvolfson.com/testchamber.html
http://www.borisvolfson.com/spaceship.html

Monoatomowe złoto – antygrawitacja i super lek.

Innym sposobem osiągnięcie antygrawitacji są wirujące dyski z pierwiastkami monoatomowymi: złotem, irydem, palladem, rodem, rutenem, osmem, platyną, być może również z srebrem. Antygrawitacje można również osiągnąć podgrzewając te pierwiastki, oraz za pomocą gry świateł. W wielu doświadczeniach pierwiastki te w stanie monoatomowym, w postaci białego proszku dawano na wagę pod pewnymi warunkami (np. wspomniana wyżej gra świateł i ogrzewanie), szala zamiast opadać, dźwigała się! Szczególne badania prowadzono nad złotem. Przy odpowiednim podgrzaniu monoatomowe złoto Może zniknąć! Gdy zmieszamy glinę ceramiczną z monoatomowym irydem w proporcji 9:1, ulepimy z tego dyski, a następnie ułożymy je na sobie, zaczną lewitować. Kiedy zaczniemy nimi kręcić lewitacja wzrośnie. Woda zawierająca ME (monoatomowe elementy) jest nieco lżejsza od normalnej wody. W miejscu koncentracji ME woda szybciej paruje.

Przy zażywaniu monoatomowego złota, DNA po pewnym czasie regeneruje się, a komórki rakowe zanikają! Zażywanie tych monoatomowych pierwiastów powoduje powiększenie się naszej aury. Może również spowodować, że będziemy wyczuwać intencje innych ludzi i będziemy mogli wpływać na ich wybory, czyny, a nawet doprowadzić do czytania w myślach.

Nad ME pracowali naukowcy z III Rzeszy, najprawdopodobniej (wg mnie i zdrowego rozsądku – na pewno) pracowali nad tym, i pracują nadal sowieci/Rosjanie, amerykanie i bardzo prawdopodobnie chińczycy.


http://www.sm.fki.pl/tematy.php?nr=bialy_proszek_zlota

Zderzak Łagiewki.

Obecnie wiele ludzi ginie w wypadkach samochodowych. Zapobiegać temu mają pasy bezpieczeństwa, poduszki powietrzne i wiele innych urządzeń. Jednak są one niczym wobec działanie zderzaka łagiewki. Zderzak ten jest dziełem wielkiego polskiego wynalazcy Lucjana Łagiewki. Teraz przedstawię jego działanie: proszę sobie wyobrazić rozpędzony samochód, bez poduszki powietrznej, w którym kierowca nie ma zapiętych pasów. Samochód ten rozpędzony uderza w ścianę. Kierowcy nic się nie stało, nie poczuł nawet drgnięcia, a samochód nie ma najmniejszej rysy ani wgniecenia. Jest w stanie idealnym! To jest działanie tego zderzaka, udowodnione licznymi pokazami, nawet w telewizji, nawet w programach naukowych. Jest również udowodnione teorią Łagiewki. Takie próby przeprowadzano na volkswagenie i 12letnim maluch, który był zardzewiały, w złym stanie. Badania te przeprowadzono z prędkościom 45 km/h i 64 km/h. W samochodzie dzięki zderzakowi nie było sił bezwładności, dzięki czemu kierowcy nic się nie stało. Przy prędkości 64 siła bezwładności była jak przy uderzeniu w ścianę z prędkością 15 km/h. To jest zderzak starego typu. Ulepszona wersja będzie mogła uderzyć w ścianę z prędkością 120 km/h, chociaż i stary model zderzak mógłby uchronić tysiące ludzi przed śmiercią. Zderzak jest opatentowany w Polsce, za niedługo dostanie patent w UE, zderzak jest nadzieją na chronienie ludzkiego życia przed drogowymi szaleńcami, ale jeszcze nie został wprowadzony do produkcji, gdyż lobby poduszek bezpieczeństwa, pasów i ubezpieczyciele straciliby kolejne miliardy $ i €.

Dzięki tej technologii będzie można również stworzyć systemy ochrony domów w czasie trzęsień ziemi, nowe generacje amortyzatorów, nowe generacje wind, dzięki którym, jak zlecą, ludziom w środku nic się nie stanie. Będzie można stworzyć futryny do drzwi, których po trzaśnięciu drzwiami nie nastąpi rykoszet. Powstaną systemu poprawiające komfort lądowania pojazdów latających.

Hamulec Łagiewki.

Zderzak ten przejmuje energie samochodu, przez co on traci prędkość. Wg łagiewki samochód o masie 1,5 t wytraciłby prędkość z 60 km/h do zera na trasie od 15 do 20 km/h.

Przez próby zostało to potwierdzone, ale prototyp urządzenia zabrało wojsko.

Generatory i Działa Neutrino.

Od trzynastu lat prowadzone są badania nad cząstkami neutrino. Odkryto, że Neutrina potrafią leczyć raka, nawet u poważnie chorych pacjentów. Produkowane są już specjalne działa neutrinalne. Kukurydza naświetlona neutrinami rodzi 50%-200% więcej niż zwykle. Działa neutrino z nadprzewodnikami pozwolą stworzyć nowe technologie dla każdej sfery życia człowieka, zaś skutki tego są jak na razie nieprzewidziane! Istnieją już działające modele technologii neutrino, zaś my jesteśmy gotowi produkować przemysłowe generatory neutrino dowolnej mocy.

Działa i Generatory Neutrino pozwolą:

- skutecznie leczyć raka, nawet u poważnie chorych pacjentów.

- zwiększyć ilość plonów dawanych przez rośliny trawiaste, strączkowe i bulwiaste o 50-200% poprzez poddawanie ich nasion i bulw działaniu neutrin.

- efektywnie uzdatniać wodę, oczyszczając ją z mikroflory oraz rozkładać zawarte w niej nieczystości organiczne, i to w ogromnej skali.

- obrabiać różne materiały plastyczne, utwardzać je i otrzymać z nich zupełnie nowe materiały, których stworzenie nie byłoby możliwe bez promieniowania neutrino.

Działa Neutrino to wielka nadzieja! Będą leczyć raka, zwiększą plony, przez co żywność stanieje i będzie można nakarmić więcej głodnych ludzi! I oczywiście odchudzą portfele prezesów koncernów farmaceutycznych…

Fotel A-D.

"Fotel" A-D G.C. służy do leczenia przy pomocy promieniowania podczerwonego (cieplnego) oraz procesów powstających przy tworzeniu się wirów w wirowym generatorze ciepła. Zasada leczniczego działania fotela polega na efekcie ogrzewania ośrodka przenoszenia ciepła przy jego przyspieszonym ruchu wirowym w pierścieniu energii, który składa się z pompy, rozpylacza oraz powierzchni grzejnych zamontowanych w siedzeniu oraz oparciu fotela.

Wskazania i działania lecznicze:

- przewlekłe schorzenia prostaty;
- kamica nerkowa;
- choroba nadciśnieniowa w pierwszym stadium;
- stany przewlekłe organów trawiennych (zapalenie żołądka, zapalenie dwunastnicy, colitis, zapalenie trzustki, zapalenie woreczka żółciowego);
- schorzenia organów ruchu (reumatyczne zapalenie stawów, osteoartrozy, osteochondrozy kręgosłupa);
- przewlekłe powikłania związane z nadużywaniem alkoholu (zapalenie wątroby, zapalenie trzustki, zapalenie woreczka żółciowego, angeopolineuropatia);
- przewlekłe zapalenie przydatków oraz inne przewlekłe schorzenia żeńskich organów płciowych;
- choroby układu oddechowego (ogniskowe zapalenie płuc, przewlekłe zapalenie oskrzeli, astma oskrzelowa. 
- anestetyczne;
- przeciwzapalne;
- poprawianie mikrokrążenia (krwi i limfy);
- poprawa zachodzenia procesów metabolicznych;
- wzmaganie działania immunobiologicznego;
- skracanie czasu leczenia w stadiach krytycznych chorób oraz okresu rekonwalescencji;
- A-D G.C. jest urządzeniem ekologicznym, prostym i łatwym w obsłudze. Nie wymaga specjalnego wyposażenia zewnętrznego oraz przeszkolonego personelu technicznego.

Fotel sprzedaje koncern AKOIL, wzmacnia organizm, przedłuża życie i odchudza portfele koncernów farmaceutycznych.

Fotel leczniczy cieplny z wirowym generatorem ciepła "A-D" G.C. (patent nr 2207164, 21611289) otrzymał rekomendację Komitetu Zdrowia Publicznego ds. Nowych Technik Medycznych oraz Ministerstwa Przemysłu Medycznego Federacji Rosyjskiej (raport nr 5 z dnia 14 lipca 2003 r.).
Certyfikat Ministerstwa Zdrowia Publicznego Federacji Rosyjskiej nr 29/06050703/ Atest nr RUSS Ki. 0001.11IM02, nr 5997948 5882-04 z dnia 22.01.2004.

Żywa woda.

Obecnie możliwe jest produkowanie żywej wody, czyli o negatywnym potencjale antyoksydacyjnym (ORP). Woda taka była testowa...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin