Steps in English 1
Kryteria oceny
WELCOME
CEL KSZTAŁCENIA WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ
OCENA[1]
BARDZO DOBRA
DOBRA
DOSTATECZNA
DOPUSZCZAJĄCA
Przedstawianie się
Uczeń w sposób płynny przedstawia się i przeliterowuje swoje imię, nie popełniając większych błędów.
Uczeń przedstawia się i przeliterowuje swoje imię, popełniając niewielkie błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń przedstawia się i przeliterowuje swoje imię, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń przedstawia się i przeliterowuje swoje imię, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Opis przedmiotów
Uczeń w sposób płynny opisuje różne przedmioty, uwzględniając ich kolor, nie popełniając większych błędów.
Uczeń opisuje różne przedmioty, uwzględniając ich kolor, popełniając niewielkie błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń opisuje różne przedmioty, uwzględniając ich kolor, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń opisuje różne przedmioty, uwzględniając ich kolor, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Uzyskiwanie informacji
Uczeń w sposób płynny pyta i prosi o informacje związane z imieniem rozmówcy oraz kolorem różnych przedmiotów.
Uczeń pyta i prosi o informacje związane z imieniem rozmówcy oraz kolorem różnych przedmiotów, popełniając drobne błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń pyta i prosi o informacje związane z imieniem rozmówcy oraz kolorem różnych przedmiotów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń pyta i prosi o informacje związane z imieniem rozmówcy oraz kolorem różnych przedmiotów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Reagowanie w sytuacjach życia codziennego
Uczeń w sposób płynny i zrozumiały wydaje proste polecenia i wykonuje takie polecenia.
Uczeń wydaje proste polecenia i wykonuje takie polecenia.
Uczeń wydaje proste polecenia, popełniając błędy językowe i wykonuje takie polecenia.
Uczeń wykonuje proste polecenia.
Gramatyka i słownictwo
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, przedimek nieokreślony a/an i tryb rozkazujący.
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, przedimek nieokreślony a/an i tryb rozkazujący, popełniając nieliczne błędy.
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, przedimek nieokreślony a/an i tryb rozkazujący, popełniając liczne błędy.
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, przedimek nieokreślony a/an i tryb rozkazujący, popełniając bardzo liczne błędy.
Steps in English 1: Kryteria oceny
Oxford University Press
Strona 3
UNIT 1
OCENA
Opis ludzi
Uczeń w sposób płynny nazywa członków rodziny i relacje między nimi, podaje podstawowe informacje na temat swój i innych osób, uwzględniając imię, wiek i pochodzenie, nie popełniając większych błędów.
Uczeń nazywa członków rodziny i relacje między nimi, podaje podstawowe informacje na temat swój i innych osób, uwzględniając imię, wiek i pochodzenie, popełniając niewielkie błędy językowe.
Uczeń nazywa członków rodziny i relacje między nimi, podaje podstawowe informacje na temat swój i innych osób, uwzględniając imię, wiek i pochodzenie, popełniając błędy językowe.
Uczeń nazywa członków rodziny i relacje między nimi, podaje podstawowe informacje na temat swój i innych osób, uwzględniając imię, wiek i pochodzenie, popełniając bardzo duże błędy językowe.
Zachowania społeczne i interakcja
Uczeń wita się, żegna i przedstawia siebie, stosując właściwe formy grzecznościowe, nie popełniając większych błędów.
Uczeń wita się, żegna i przedstawia siebie, stosując właściwe formy grzecznościowe i popełniając niewielkie błędy językowe.
Uczeń wita się, żegna i przedstawia siebie, stosując częściowo odpowiednie formy grzecznościowe, popełniając błędy językowe, które wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń wita się, żegna i przedstawia siebie i inne osoby, nie stosując właściwych form grzecznościowych, popełniając duże błędy językowe.
Uczeń w sposób płynny pyta i prosi o informacje związane z podstawowymi danymi osobowymi, imieniem, wiekiem i datą urodzin.
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z podstawowymi danymi osobowymi, imieniem, wiekiem i datą urodzin, popełniając drobne błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z podstawowymi danymi osobowymi, imieniem, wiekiem i datą urodzin, popełniając błędy językowe.
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z podstawowymi danymi osobowymi, imieniem, wiekiem i datą urodzin, popełniając duże błędy językowe.
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, dopełniacz saksoński, czasownik to be w zdaniach twierdzących i przeczących.
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, dopełniacz saksoński, czasownik to be w zdaniach twierdzących i przeczących, popełniając nieliczne błędy.
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, dopełniacz saksoński, czasownik to be w zdaniach twierdzących i przeczących, popełniając liczne błędy.
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, dopełniacz saksoński, czasownik to be w zdaniach twierdzących i przeczących, popełniając bardzo liczne błędy.
Tworzenie tekstu pisemnego
Uczeń opisuje siebie, członków swojej rodziny i swoich przyjaciół, nie popełniając większych błędów.
Uczeń opisuje siebie, członków swojej rodziny i swoich przyjaciół, popełniając niewielkie błędy językowe.
Uczeń opisuje siebie, członków swojej rodziny i swoich przyjaciół, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.
Uczeń opisuje siebie, członków swojej rodziny i swoich przyjaciół, popełniając poważne błędy językowe.
...
MaxQuadro5