steps_1_plan wynikowy.doc

(372 KB) Pobierz

Steps in English 1

Plan wynikowy

OUP_logo

 

WELCOME

ŚRODKI I UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 1

Środki językowe

Alfabet

Przedimek nieokreślony a/an

Nazwy produktów spożywczych

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Czytanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu

Słuchanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu, rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego

Reagowanie ustne: przedstawianie siebie, proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych

Uczeń:

·   słucha i czyta historyjkę obrazkową ze zrozumieniem i odgrywa dialog

·   zakreśla właściwe wyrazy w zdaniach zgodnie z kontekstem

·   powtarza rymowankę za nagraniem

·   powtarza dialog za nagraniem

·   czyta dialog z podziałem na role

·   dopasowuje podane wyrazy do obrazków i dopisuje właściwe przedimki

·   dopasowuje podane wyrażenia do odpowiednich miejsc w dialogach i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

·   uzupełnia luki w alfabecie i układa właściwy wyraz ze wskazanych liter (WB)

·   podaje imiona osób na podstawie wysłuchanych dialogów (WB)

·   dopisuje właściwe przedimki do podanych rzeczowników (WB)

Uczeń:

·   dopasowuje podane wyrażenia do ich odpowiedników w języku polskim

·   tworzy listę produktów spożywczych z odpowiednimi przedimkami

·   uzupełnia luki w dialogu i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

Welcome Unit Test

Lekcja 2

Środki językowe

Nazwy ubrań

Nazwy przedmiotów codziennego użytku

Nazwy kolorów

Liczby 1-20

Polecenia

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Słuchanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   dopasowuje podane wyrazy do odpowiednich obrazków

·   powtarza wyrazy i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   dopasowuje podane wyrazy do ponumerowanych obrazków

·   sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem i powtarza nazwy kolorów

·   pyta i odpowiada na pytania dotyczące koloru wskazanych przedmiotów

·   zaznacza zdania prawdziwe i fałszywe na podstawie wysłuchanego nagrania

·   tworzy prawdziwe i fałszywe zdania na temat koloru przedstawionych na obrazku przedmiotów i odgaduje zdania fałszywe

·   wyszukuje podane wyrazy w kratownicy

·   pyta i odpowiada na pytania o kolor pokazanych na obrazku i ponumerowanych ryb

·   dopasowuje podane polecenia do obrazków

·   wydaje polecenia i wykonuje polecenia wydane przez kolegę/koleżankę

·   podpisuje przedmioty przedstawione na obrazku (WB)

·   pisze pytania i odpowiedzi na temat nazw przedmiotów przedstawionych na obrazku (WB)

·   uzupełnia luki w nazwach kolorów na podstawie obrazków (WB)

·   podpisuje obrazki odpowiednimi kolorami na podstawie wysłuchanego tekstu (WB)

·   dopasowuje podane liczby do odpowiednich wyrazów (WB)

·   zapisuje podane liczby w formie słownej (WB)

Uczeń:

·   dopasowuje kolory przedstawione na obrazkach i podaje ich nazwy na podstawie modelowego zdania

·   uzupełnia luki w zdaniach nazwami wyszukanych na obrazku przedmiotów w określonym czasie

·   uzupełnia luki w piosence właściwymi liczbami spośród podanych i śpiewa piosenkę z nagraniem

·   rozwiązuje krzyżówkę (WB)

Welcome Unit Test

Lekcja 3

Sprawdzian, obejmujący materiał z rozdziału Welcome.

UNIT 1

Lekcja 4

Środki językowe

Nazwy członków rodziny

Dopełniacz saksoński

Czasownik to be: odmiana przez osoby, zdania twierdzące

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Czytanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu

Słuchanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu, rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Pisanie: opisywanie ludzi, przedstawianie swoich upodobań

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   powtarza podane nazwy członków rodziny za nagraniem

·   wskazuje właściwe wyrazy w zdaniach na podstawie analizy obrazka i zakreśla odpowiednie na podstawie nagrania

·   uzupełnia luki w zdaniach na podstawie analizy obrazka

·   słucha i czyta historyjkę obrazkową ze zrozumieniem i odgrywa dialog

·   zaznacza zdania prawdziwe i fałszywe na podstawie przeczytanej historyjki obrazkowej

·   powtarza zdania za nagraniem

·   uzupełnia luki w zdaniach odpowiednimi formami czasownika to be zgodnie z kontekstem

·   układa zdania z odpowiednią forma czasownika to be na podstawie podanych wyrazów i dopasowuje je do właściwych obrazków

·   podpisuje osoby przedstawione na drzewie genealogicznym podanymi wyrazami (WB)

·   uzupełnia luki w zdaniach na podstawie analizy drzewa genealogicznego (WB)

·   pisze zdania na temat osób pokazanych w drzewie genealogicznym (WB)

·   uzupełnia luki w dialogu podanymi wyrażeniami zgodnie z kontekstem i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

·   wskazuje właściwe formy czasownika to be w podanych zdaniach (WB)

·   uzupełnia luki w pocztówce odpowiednimi formami czasownika to be (WB)

·   uzupełnia luki w zdaniach odpowiednimi formami czasownika to be na podstawie podanych wyrazów i obrazków (WB)

Uczeń:

·   wskazuje prawdziwe i fałszywe zdania spośród podanych i tworzy prawdziwe i fałszywe zdania

·   dopasowuje podane wyrażenia do ich odpowiedników w języku polskim

·   przekształca podane zdania na zgodne z własnymi doświadczeniami i upodobaniami

·   tworzy zdania z czasownikiem to be na temat siebie i kolegi/koleżanki

·   poprawia błędy w zdaniach na podstawie analizy drzewa genealogicznego (WB)

Unit 1 Test

Lekcja 5

Środki językowe

Czasownik to be: przeczenia i zdania twierdzące

Dopełniacz Saksoński

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Czytanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych w tekście

Słuchanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu

Pisanie: przedstawianie siebie

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   powtarza zdania za nagraniem

·   uzupełnia tekst odpowiednimi formami czasownika to be

·   uzupełnia zdania odpowiednimi formami czasownika to be zgodnie z prawdą

·   wypowiada prawdziwe i fałszywe zdania i poprawia fałszywe zdania wypowiedziane przez kolegę/koleżankę

·   czyta i słucha historyjkę obrazkowa ze zrozumieniem

·   uzupełnia zdania odpowiednimi formami czasownika to be na podstawie obrazków

·   pisze zdania z właściwymi formami skróconymi czasownika to be na podstawie podanych wyrazów (WB)

·   uzupełnia dialog podanymi wyrazami zgodnie z kontekstem (WB)

·   podpisuje obrazki, przedstawiające osoby i należące do nich przedmioty (WB)

·   pisze zdania na swój temat na podstawie podanych wyrazów (WB)

·   odpowiada na pytanie na podstawie przeczytanej i wysłuchanej historyjki obrazkowej (WB)

·   zakreśla właściwe odpowiedzi na podstawie przeczytanej i wysłuchanej historyjki obrazkowej (WB)

Uczeń:

·   poprawia błędy w zdaniach na podstawie obrazków

·   uzupełnia luki w piosence właściwymi formami czasownika to be, sprawdza poprawność wykonanego zadania i śpiewa piosenkę z nagraniem

·   poprawia błędy w zdaniach na podstawie przeczytanej i wysłuchanej historyjki obrazkowej

·   odgrywa przeczytaną historyjkę

·   wypowiada się na temat ewentualnego zakończenia historyjki (WB)

Unit 1 Test

Lekcja 6

Środki językowe

Nazwy miesięcy

Czasownik to be: przeczenia i zdania twierdzące

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Czytanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych w tekście

Słuchanie: rozumienie ogólnego sensu tekstu, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych w tekście

Przetwarzanie tekstu: zapisywanie informacji uzyskanych z tekstu słuchanego

Inne: wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   odpowiada na pytanie na podstawie przeczytanego i wysłuchanego tekstu

·   uzupełnia luki w zdaniach na podstawie przeczytanego i wysłuchanego tekstu

·   uszeregowuje podane nazwy miesięcy w odpowiedniej kolejności

·   zakreśla właściwy wiek wskazanych osób na podstawie wysłuchanego tekstu

·   uzupełnia zdania odpowiednimi nazwami miesięcy na podstawie wysłuchanego tekstu

·   odpowiada na pytanie na podstawie wysłuchanego tekstu (WB)

·   uzupełnia tabelkę odpowiednimi informacjami na podstawie wysłuchanego tekstu (WB)

·   ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin