Patch.txt

(124 KB) Pobierz
--------------------------------------------------------------------------
  WARCRAFT III: THE FROZEN THRONE HISTORIA WERSJI
--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------
- Poprawka 1.24c
--------------------------------------------------------------------------

NAPRAWIONE BŁĘDY

- Naprawiony błąd uniemożliwiający ładowanie mapy kampanii ludzkiej 
  „Rozdział szósty: Ubój”.
- Naprawiony błąd polegający na tym, że funkcje JASS mogły w pewnych 
  warunkach zwracać nieprawidłowe wartości.
- Naprawiony błąd polegający na tym, że wywołanie funkcji TriggerEvaluate
  mogło w pewnych warunkach zwracać nieprawidłowe wartości.
- Naprawiony mniej istotny błąd wycieku pamięci występujący podczas 
  wywoływania funkcji GroupEnum.
- Naprawiony błąd powodujący awaryjne zamknięcie programu w przypadku 
  wywoływania funkcji CreateImage w systemach Mac PPC.
- Uaktualniony edytor światów dla systemu Mac, obsługujący najnowsze 
  zmiany w JASS. 

--------------------------------------------------------------------------
Patch 1.24b
--------------------------------------------------------------------------

ZMIANY W EDYTORZE ŚWIATA

- Zwiększono maksymalny rozmiar pliku z 4 MB do 8 MB
- Dodano możliwość przechowywania identyfikatorów w tablicy mieszjacej.
- Dodano kody macierzyste GetSpellTargetX i GetSpellTargetY.
- Dodano nowy typ identyfikatora bazowego "Agent", z którego wywodzi się 
  teraz wiele nowych typów.
- Dodano kod macierzysty SaveAgentHandle, którego można użyć do zapisania 
  większości typów identyfikatorów.
- Dodano optymalizację JASS odpowiadającą za przypadki globalnej zmiany 
  zmiennych.

POPRAWKI

- Rozwiązano problem kilku fałszywych wartości dodadtnich, który pojawił 
  się w związku z wyeliminowaniem błędu nieprawidłowego rzutowania typów 
  JASS "return bug".
- Wyelimonowano konflikt związany z licznikiem referencyjnym tablicy 
  mieszającej.
- Nie ma już możliwości "zaciemniania" zmiennych globalnych zmiennymi 
  lokalnymi.
- Poprawiono konwersję typu odpowiadającą za operatory 
  (tj. dodawanie identyfikatora z typem całkowitym).
  
--------------------------------------------------------------------------
Patch 1.24
--------------------------------------------------------------------------

ZMIANY W EDYTORZE ŚWIATA

- Dodano nowe funkcje JASS tablicy mieszającej, aby zastąpić funkcje utracone przy naprawianiu 
   błędu nieprawidłowego rzutowania typów.
   - Tablica mieszająca - Zapisz identyfikator pozycji
   - Tablica mieszająca - Zapisz identyfikator jednostki
   - ...
   - Tablica mieszająca - Załaduj identyfikator pozycji
   - Tablica mieszająca - Załaduj identyfikator jednostki
   - ...
   - Tablica mieszająca - Pobierz idyentyfikator dojścia

POPRAWKI

- Rozwiązano problem związany z nieprawidłowym rzutowaniem typów, który pozwalał użytkownikom 
   stosować dowolne kody w mapach.
- Rozwiązano problem nieprawidłowego rzutowania typów JASS ("return bug").
- Naprawiono kilka błędów w edytorze świata.

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.23
--------------------------------------------------------------------------

FUNKCJE

- Na stronie Battle.net wprowadzono nowy system bannerów reklamowych.

POPRAWKI

- Naprawiona luka powodująca, że podmieniona mapa użytkownika mogła być 
   wyświetlana tak, jak oryginalna mapa użytkownika.
- Naprawiony błąd powodujący, że niektóre poprawki nie mogły zostać 
   zainstalowane na komputerach Mac z procesorami Intel. 

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.22
--------------------------------------------------------------------------

FUNKCJE

- W menu opcji jest teraz dostępna funkcja automatycznego zapisywania
  powtórek (replayów).  Powtórki są zapisywane automatycznie w folderze
  "replay".
- Gra jest teraz automatycznie zapisywana na wypadek niespodziewanego
  rozłączenia. Gry są zapisywane w folderze "save".
- Można ograniczyć liczbę dostępnych kolorów graczy odpowiednio do liczby
  graczy. Służy do tego odpowiednia opcja w oknie Advanced Options (Opcje
  zaawansowane) dostępnym podczas tworzenia gry.
- Nowa opcja, której włączenie powoduje, że zawsze są pokazywane paski
  kondycji oddziałów i budynków.
- Możliwe jest włączenie i wyłączenie wyświetlania sygnałów minimap
  pochodzących od graczy i innych obserwatorów. Służą do tego polecenia
  czatu /showminimapsignals oraz /hideminimapsignals.
- Wewnątrz gry dodany nowy cheat „maxfps”, pozwalający ograniczyć
  maksymalną częstotliwość klatek do podanej wartości. Na przykład 
  wpisanie „maxfps 30” powoduje ograniczenie maksymalnej częstotliwości
  klatek do 30 kl./s.

ZMIANY BALANSU

HUMAN  (CZŁOWIEK)
- Współczynnik naprawy Scout Tower wzrósł z 12 do 20.
- Zniszczenia rycerza zwiększone: zmieniono cooldown ataku z 1,50 na
  1,40 oraz zniszczenia podstawowe z 25 na 28 (średnie zniszczenie wynos
  i 34).

NIEUMARLI (UNDEAD)
- Uzbrojenie podstawowe Ziggurata wzrosło z 1 do 5.
- Czas budowania Nekropolii skrócony ze 120 do 100.

NOCNY ELF (NIGHT ELF)
- Czas trwania trucizny z Kuli jadu skrócony z 10 do 8 sekund.
- Zwiększony przyrost doświadczenia od Dryadów z poziomu 2 (40xp) do
  poziomu 3 (60 xp).

POPRAWKI

- Czas cooldown na nieograniczonej liczbie przedmiotów (np. kij ochrony
  — staff of preservation) jest dalej liczony mimo upuszczenia lub 
  sprzedania przedmiotu.
- Naprawiono błąd dający możliwość użycia exploita z miksturą.
- Po odkopaniu Crypt Fiend autocast nie jest już wyłączany.
- Naprawiono błąd, który dawał możliwość użycia exploita powodującego, 
  że przedmioty przekazywane między bohaterami traciły czas cooldown.
- Naprawione efekty dźwiękowe DotA na systemach Mac z procesorem Intel.
- Naprawiony efekt spadku poziomu dźwięku na systemach Mac z procesorami 
  Intel. Odległe dźwięki powinny być teraz słyszalne.

MAPY

- Nowe mapy zwycięzców konkursów:
 - (2)MeltingValley
 - (2)RoadToStratholme
 - (4)CentaurGrove
 - (4)TidewaterGlades

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.21b
--------------------------------------------------------------------------

FUNKCJE

-Możesz już wyjąć dysk CD-ROM ze stacji CD-ROM i grać bez niego.

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.21
--------------------------------------------------------------------------

FUNKCJE

- Gra działa teraz bezpośrednio na komputerach Macintosh z procesorami 
  PowerPC i procesorami firmy Intel.
- Gracz może teraz wyświetlać klatki na sekundę dzięki poleceniu rozmowy
 „/fps”.

USUNIĘTE PROBLEMY

- Usunięto problem z synchronizacją gry występujący na komputerach PC z 
  procesorami dwurdzeniowymi.
- Usunięto błąd powodujący awarię, która mogła wystąpić podczas 
  korzystania z funkcji Zmrażające Zionięcie.
- Usunięto błąd powodujący awarię w trybie gry dla wielu osób.
- Usunięto lukę w zabezpieczeniach, która mogła być wykorzystana podczas 
  gry w trybie dla wielu graczy.

Ważna uwaga dotycząca instalacji poprawki na komputerach Macintosh: 
zainstalowanie poprawki 1.21 zmienia znacząco układ plików w folderze gry. 
Dlatego aby zainstalować rozszerzenie Frozen Throne z dysku CD-ROM, 
należy najpierw zainstalować rozszerzenie Reign of Chaos. Po 
zainstalowaniu tych dwóch rozszerzeń należy zainstalować poprawkę 1.21. 
Jeśli poprawka 1.21 zostanie zainstalowana jako pierwsza, a następnie 
użytkownik będzie usiłować zainstalować rozszerzenie Frozen Throne, 
rozszerzenie nie zostanie zainstalowane prawidłowo.

MAPY

- Nowe mapy:
  - (2) Sekretna Dolina
  - (6) Bombowiec
- (4) Zaginiona Świątynia (RoC)
  - 4 Leśne Trole — Wojownicy poprzez naturalny rozwój teraz upuszczają
    przedmioty stałe poziomu 2 zamiast przedmiotów naładowanych poziomu 2
- (4) Żółwia Skała
  - 4 Ogry — Wojownicy na bocznych drogach teraz upuszczają przedmioty
    stałe poziomu 2 zamiast przedmiotów naładowanych poziomu 2
- (6) Las Gnolli
  - 4 Gnoll Brutes przy centralnych Item Shops teraz upuszczają 
    przedmioty stałe poziomu 2 zamiast przedmiotów naładowanych poziomu 2

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.20e
--------------------------------------------------------------------------

ZMIANY

- Zablokowano możliwość oszukiwania w grze wieloosobowej.

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.20d
--------------------------------------------------------------------------

ZMIANY

- Zablokowano możliwość oszukiwania w grze wieloosobowej.

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.20c
--------------------------------------------------------------------------

ZMIANY

- Poprawia stabilność gry wieloosobowej.

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.20b
--------------------------------------------------------------------------

ZMIANY

- Poprawia stabilność gry wieloosobowej.

--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.20
--------------------------------------------------------------------------

POPRAWKI

- Poprawiono błąd, który uniemożliwiał Pasterzom duchów wskrzeszanie 
  innych Pasterzy duchów.

MAPY

- (6)WizardsRetreat (Ayzl Magów)
   - oddzielono dwa obozy w pobliżu obu miejsc startu, aby nie dopuścić 
     do ściągnięcia posiłków w przypadku ataku na jeden z nich.

- (6)Gnollwood (Las gnolli)
   - oddzielono dwa obozy w pobliżu goblińskich sklepów, aby nie...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin