Imię i nazwisko ucznia: ...................................................................................................
Opis postępów edukacji
w roku szkolnym 2010/2011 w klasie III c
w I semestrze
LEGENDA
*
- SUPER
+
- BARDZO ŁADNIE
۷
- ŁADNIE
.
- POSTARAJ SIĘ
!
- PRACUJ WIĘCEJ
Umiejętności czytania, mówienia i pisania:
- Czyta nowy tekst.
- Czyta tekst przygotowany.
- Czyta tekst z podziałem na role.
- Czyta tekst ze zrozumieniem.
- Ustala kolejność zdarzeń, wyszukuje odpowiednie fragmenty, ocenia postępowanie bohaterów.
- Wypowiada się swobodnie, logicznie w formie spójnej wypowiedzi na określony temat.
- Buduje zdania opisując przedmiot.
- Uczestniczy w dyskusji na określony temat.
- Pisze czytelnie z zachowaniem prawidłowego kształtu liter, proporcji
oraz ich łączenia w wyrazach.
- Zna poznane zasady i reguły ortograficzne.
- Pisze z pamięci teksty przestrzegając reguł ortograficznych w
zakresie pisowni często spotykanych wyrazów.
- Pisze ze słuchu teksty przestrzegając reguł ortograficznych w
- Przepisuje teksty z tablicy, książki itp.
- Rozpoznaje w tekście części mowy i wie jak o nie zapytać:
rzeczownik, czasownik, przymiotnik, liczebnik
- Określa liczbę i rodzaj rzeczownika.
- Stopniuje przymiotniki.
- Określa osobę, liczbę i czas podanych czasowników.
- Układa wyrazy w kolejności alfabetycznej.
- Zna rodzaje zdań: oznajmujące, pytające, wykrzyknikowe.
- ZNAJOMOŚĆ TREŚCI LEKTUR.
- ODRABIANIE ZADAŃ DOMOWYCH.
Umiejętności matematyczne:
- Porównuje i porządkuje liczby w zakresie tysiąca.
- Wyodrębnia w zapisie liczby jedności, dziesiątki, setki, tysiące.
- Mnoży i dzieli w zakresie stu.
- Dodaje i odejmuje w zakresie stu.
- Dodaje i odejmuje sposobem pisemnym w zakresie tysiąca.
- Odczytuje i zapisuje liczby rzymskie od I- XXX
...
maryla20