Instrukcja_Gothic_II_NK.pdf

(1291 KB) Pobierz
G2 Noc manual pdf:Layout 1
25610404.004.png
1. Jak dzia∏a dodatek?
Ca∏a historia zawarta w dodatku rozgrywa si´ w Êwiecie gry Gothic II.
Oznacza to, ˝e dodatek integruje si´ z grà, umo˝liwiajàc równoleg∏e
rozgrywanie obu scenariuszy. Po instalacji dodatku musisz zaczàç gr´ od
poczàtku – Xardas, przyzywacz demonów, powie ci, w jaki sposób mo˝esz
wkroczyç do nowego Êwiata.
2. Nowe Êwiaty
Do tej pory nikt nie by∏ pewien, co kryje si´ za górami na pó∏nocnym
wschodzie. W „Nocy Kruka” mo˝esz si´ tego dowiedzieç! Czeka na ciebie
ca∏kowicie nowy Êwiat – musisz tylko znaleêç do niego wejÊcie. Pomogà
ci w tym cz∏onkowie „Wodnego Kr´gu”!
3. Nowe gildie
Magowie Wody
W grze Gothic II natknà∏eÊ si´ ju˝ na ich przedstawiciela – by∏
nim Vatras z Khorinis. W „Nocy Kruka” spotkasz ich wi´cej.
Weterani gry Gothic I pami´tajà zapewne Saturasa i magów
z nowego obozu. Jest tylko jeden problem: oni ciebie te˝
pami´tajà! Mo˝e jednak nie trzeba by∏o wysadzaç w powietrze
ich zapasów rudy...
Kràg Wody
Wodny Kràg jest organizacjà zrzeszajàcà ludzi, którzy pomagajà
Magom Wody w wype∏nianiu ich powinnoÊci. Imiona cz∏onków
tego zrzeszenia sà trzymane w tajemnicy – nie zdziw si´ jednak,
jeÊli znajdziesz wÊród nich swoich starych znajomych...
Piraci
Od czasu, kiedy królewska flota zosta∏a ca∏kowicie zniszczona
przez Orków, piraci nie majà kogo rabowaç. Ukrywajà si´ na
wybrze˝ach Khorinis, a dla zabicia czasu robià interesy
z mieszkaƒcami miasta lub wdajà si´ w bójki z bandytami. Mimo
swojej t´˝yzny fizycznej wi´kszoÊç piratów ma go∏´bie serca
– szczególnie jeÊli zaoferujesz im porzàdnà porcj´ grogu.
2
25610404.005.png
Bandyci
W grze Gothic II bandyci wyst´pujà g∏ównie w roli rabusiów. Pod
tym wzgl´dem wiele si´ nie zmieni∏o – jednak w „Nocy Kruka”
b´dziesz mia∏ okazj´ lepiej ich poznaç. W trakcie gry mo˝esz
znaleêç kompletny strój bandyty; w takim przebraniu mo˝esz
przeniknàç do ich kryjówki, znajdujàcej si´ na bagnach. Uwa˝aj
jednak: jeÊli praworzàdni obywatele zobaczà ci´ w tym
przebraniu, wezmà ci´ za bandyt´ i zaatakujà. Weterani gry
Gothic I spotkajà kilku znajomych ze starego obozu.
4. Nowe potwory
Polny pe∏zacz
Si∏a 75
Punkty ˝ycia 150
Pancerz 75
Uwagi: Polna odmiana pe∏zacza. W odró˝nieniu od swojego pobratymca,
ten gigantyczny insekt wyst´puje równie˝ poza kopalniami!
Bagienny truteƒ
Si∏a 50
Punkty ˝ycia 100
Pancerz 50
Uwagi: Trafiony eksploduje, wypuszczajàc chmur´ trujàcego gazu.
Bagienny golem
Si∏a 125
Punkty ˝ycia 250
Pancerz 125
Uwagi: Podobnie jak wszystkie golemy, jest on bardzo podatny na ciosy
zadawane bronià mia˝d˝àcà (pa∏ki, m∏oty). OczywiÊcie im wi´ksza broƒ,
tym lepiej.
Bagienny szczur
Si∏a 60
Punkty ˝ycia 120
Pancerz 60
Uwagi: Brzydki, ale smaczny. Szczury bagienne sà dwa razy bardziej
po˝ywne ni˝ inne odmiany tego stworzenia.
3
25610404.006.png
Dzik
Si∏a 50
Punkty ˝ycia 100
Pancerz 50
Uwagi: Nigdy nie wyprowadzaj dzika z równowagi! A jeÊli ju˝, to
wczeÊniej upewnij si´, ˝e posiadasz mocny pancerz.
Nie oszukuj si´, nie uciekniesz. Dzik jest bardzo szybkim stworzeniem!
Kamienny stra˝nik
Si∏a
???
Punkty ˝ycia
???
Pancerz ???
Uwagi: Stra˝nik pradawnej cywilizacji. Kamienni stra˝nicy przewa˝nie
spe∏niajà rol´ dekoracji – dopóki ich nie zdenerwujesz!
5. Nowe zakl´cia
W grze Gothic II natknà∏eÊ si´ ju˝ na zakl´cia ze wszystkich trzech kr´gów
magii (Innos, Adanos, Beliar), jednak wi´kszoÊç z nich stanowi∏y zakl´cia
Ognia (Innos). W „Nocy Kruka” mo˝esz tak˝e rzucaç zakl´cia z Kr´gu Wody
(Adanos) i Mroku (Beliar). SpoÊród wszystkich klas postaci tylko Mag
i Paladyn mogà pos∏ugiwaç si´ runami. Zwoje mogà byç wykorzystywane
przez wszystkie klasy.
Kràg Wody – Magia Adanosa
Gejzer
Strumieƒ wody wystrzeliwuje spod ziemi. Pot´˝ny,
ale kosztowny.
Lodowa lanca
Doskona∏e zakl´cie bojowe. Lepsze ni˝ kula ognia. Wyjàtkowo
skuteczne przeciwko istotom ognia.
Grom
Pot´˝ne zakl´cie wywo∏ujàce gromobicie w promieniu
dziesi´ciu metrów.
Wodna pi´Êç
Zakl´cie bojowe. Doskona∏e przeciwko potworom
i z∏ym istotom. Dobre i neutralne postacie jedynie tracà
przytomnoÊç.
4
25610404.007.png
Wir
Wróg zostaje uniesiony w gór´ przez niewielkà
tràb´ powietrznà, co powoduje jego chwilowe obezw∏adnienie.
Kràg Czarnej Magii – Magia Beliara
Sza∏ Beliara
Dobre zakl´cie bojowe.
Krzyk umar∏ych
Najpot´˝niejsze ze wszystkich zakl´ç. Zu˝ywa ca∏y zapas mana.
Kradzie˝ energii
Zabiera po∏ow´ energii. Dzia∏a tylko na ludzi. Nie powoduje
Êmierci.
Rój
Rój owadów na moment odwraca uwag´ przeciwnika.
Korzeƒ
Spod ziemi wyrastajà cierniste korzenie, na moment
unieruchamiajàc przeciwnika.
Stworzenie stra˝nika
Kamienny stra˝nik przychodzi ci z pomocà.
Stworzenie zombie
Pojawia si´ zombie, atakujàcy wszystko, co zanadto si´ do ciebie
zbli˝y.
5
25610404.001.png 25610404.002.png 25610404.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin