nagrzewnica dodatkowa zegar sterujący D1LCC.pdf

(214 KB) Pobierz
745280834 UNPDF
18:05-04
Wydanie 1 pl
Zegar sterujący ogrzewania
dodatkowego CTT
D1LC i D1LCC
Opis działania i lista kodów usterek
1 712 458
© Scania CV AB 2000, Sweden
745280834.008.png 745280834.009.png 745280834.010.png
Spis treści
Spis treści
Opis działania
Informacje ogólne...................................................3
Schemat....................................................................4
Podsumowanie ........................................................5
Włączanie/wyłączanie.............................................6
Ustawiane czasu......................................................6
Ustawianie czasu budzenia....................................7
Wyłączanie po przebudzeniu.................................8
Funkcja "sleep in" ..................................................9
Automatyczne włączanie ogrzewania.................10
Czas działania........................................................12
Regulacja temperatury.........................................13
Ręczne włączanie ogrzewania .............................13
Wykrywanie i usuwanie usterek
Przygotowania.......................................................14
Odczyt kodów usterek .........................................16
2
© Scania CV AB 2000, Sweden
18:05-04
745280834.011.png
Opis działania
Opis działania
CTT to skrót angielskiego C lock T imer
T hermostat (zegar sterujący ogrzewania
dodatkowego).
Ogrzewanie może być włączone
bezpośrednio przez jednostkę CTT. Możliwe
jest także zaprogramowanie 3 różnych
czasów włączania dla każdego okresu 24
godzinnego i maksymalnej liczby 21 włączeń
tygodniowo. Można wybrać czas działania od
30 minut do 8 godzin. Czas działania
podzielony jest na etapy 30 minutowe.
Temperatura w kabinie regulowana jest
przez termostat będący częścią jednostki
CTT.
Ustawiona godzina i dzień tygodnia
pokazane są na wyświetlaczu. Jednostka
posiada także funkcję budzenia z
możliwością ustawienia dwóch różnych
godzin budzenia w ciągu 24 godzin.
Budzenie może odbywać się poprzez
brzęczyk lub przez włączenie radia w kabinie
i brzęczyk jednocześnie.
Funkcja "sleep-in" wyłączy radio
automatycznie po 30 minutach.
Gdy jednostka CTT nie jest podłączona w
pojeździe, zasilana jest baterią 9 V. Znajduje
się ona z tyłu pod pokrywką.
Dzięki własnej baterii, jednostka CTT może
służyć jako tradycyjny budzik nawet wtedy,
gdy nie jest podłączona w pojeździe. Funkcje
ogrzewania mogą być z góry
zaprogramowane.
Pojawienie się na wyświetlaczu komunikatu
BAT, a następnie E BAT oznacza, że bateria
jest wyczerpana. E BAT to skrót
angielskiego "empty battery" - wyczerpana
bateria.
Kabina Topline posiada dwa gniazda CTT.
Tylko jedna jednostka CTT może być
podłączona jednocześnie, ale można wybrać
dowolne położenie.
18:05-04
© Scania CV AB 2000, Sweden
3
745280834.001.png
Schemat
Schemat
1 Funkcja ogrzewania
2 Wybór funkcji
3 Funkcja zegara
4 Dalej
5 Wróć
6 Godziny włączenia ogrzewania (1, 2 i 3)
7 Dzień tygodnia
8 Wyświetlacz pokazuje na zmianę
aktualny czas, ON/OFF (Wł/Wył) i
HEAT (ogrzewanie)
9 Godziny budzenia (A lub B)
10 Budzenie radiem i brzęczykiem
11 Budzenie brzęczykiem
7
8
9
6
PROG
1
2
3
Su Mo Tu We Th Fr Sa
A
B
10
11
2
3
1
5
4
4
© Scania CV AB 2000, Sweden
18:05-04
745280834.002.png 745280834.003.png 745280834.004.png 745280834.005.png 745280834.006.png
Podsumowanie
Podsumowanie
Przyciski do wybierania różnych funkcji są
pokazane po prawej stronie. Zobacz także z
tyłu jednostki CTT.
• Ustawianie zegara
• Ustawianie czasu budzenia
• Funkcja "sleep-in"
• Włączenie ogrzewania bezpośrednio.
• Godziny włączania ogrzewania
• Regulacja czasu działania ogrzewania
• Regulacja termostatu
18:05-04
© Scania CV AB 2000, Sweden
5
745280834.007.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin