Niskie ciśnienie oleju(3).pdf

(82 KB) Pobierz
745350588 UNPDF
Technical
information
01
TI 01-02 10 02 T/B/M
pl
Niskie ciśnienie oleju
Pojazdy objęte akcją
TI dotyczy silników D11 i D12.
Podstawa
Niskie ciśnienie oleju jest powodowane
przeciekaniem powietrza do układu obiegu
oleju pomiędzy przewodem olejowym 1 a
pierścieniem uszczelniającym 2.
Zdarzyło się, że
Czynności zaradcze
Rozwiązanie produkcyjne
Zmiana została wdrożona do produkcji od
następujących numerów podwozi:
Pierścień uszczelniający 381 235 został
zastąpiony O-ringiem 349 419, który
charakteryzuje się lepszą odpornością na
temperaturę. Takie samo rozwiązanie
istnieje dzisiaj w silnikach DC16.
Samochód ciężarowy
Scania S„dert–lje
Scania Zwolle
Scania Angers
Scania Ameryka
Łacińska
Zmiana została wdrożona do produkcji od
następujących numerów podwozi:
Samochód ciężarowy
Scania Södertälje
1 283 276
Autobus
Scania Katrineholm
Scania Ameryka
Łacińska
Scania Zwolle
4 479 330
Scania Angers
9 073 459
Scania Ameryka
Łacińska
Autobus
Scania Katrineholm
1 843 424
Scania Ameryka
Łacińska
Scania CV AB 2002-10
1 (2)
Podstawa
745350588.001.png
Rozwiązanie serwisowe
Wymień stare uszczelki 2, zobacz rysunek,
na nowe O-ringi.
Uwaga! Uszczelki należy wymienić na O-
ringi wyłącznie wówczas, gdy w
pojeździe wystąpiły problemy z
niskim ciśnieniem oleju.
Wymiana na O-ring jest możliwa tylko
wtedy, gdy pojazd jest wyposażony w
następującą pompę oleju i przewód ssący:
Samochód
ciężarowy
Numer części
Pompa oleju
1 448 659
Przewód ssący
1 468 946
Autobus
Numer części
Pompa oleju
1 448 659
Przewód ssący
1 438 572
Części
Opis
Część wycofana
Część
wprowadzona
Ilość
Pierścień uszczelniający
381 235
349 419
2
2 (2)
Scania CV AB
TI 01-02 10 02 T/B/M pl
745350588.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin