nagrzewnica dodatkowa zegar sterujący D1LCC(3).pdf
(
214 KB
)
Pobierz
745280834 UNPDF
18:05-04
Wydanie 1
pl
Zegar sterujący ogrzewania
dodatkowego CTT
D1LC i D1LCC
Opis działania i lista kodów usterek
1 712 458
©
Scania CV AB 2000, Sweden
Spis treści
Spis treści
Opis działania
Informacje ogólne...................................................3
Schemat....................................................................4
Podsumowanie ........................................................5
Włączanie/wyłączanie.............................................6
Ustawiane czasu......................................................6
Ustawianie czasu budzenia....................................7
Wyłączanie po przebudzeniu.................................8
Funkcja "sleep in" ..................................................9
Automatyczne włączanie ogrzewania.................10
Czas działania........................................................12
Regulacja temperatury.........................................13
Ręczne włączanie ogrzewania .............................13
Wykrywanie i usuwanie usterek
Przygotowania.......................................................14
Odczyt kodów usterek .........................................16
2
©
Scania CV AB 2000, Sweden
18:05-04
Opis działania
Opis działania
CTT to skrót angielskiego
C
lock
T
imer
T
hermostat (zegar sterujący ogrzewania
dodatkowego).
Ogrzewanie może być włączone
bezpośrednio przez jednostkę CTT. Możliwe
jest także zaprogramowanie 3 różnych
czasów włączania dla każdego okresu 24
godzinnego i maksymalnej liczby 21 włączeń
tygodniowo. Można wybrać czas działania od
30 minut do 8 godzin. Czas działania
podzielony jest na etapy 30 minutowe.
Temperatura w kabinie regulowana jest
przez termostat będący częścią jednostki
CTT.
Ustawiona godzina i dzień tygodnia
pokazane są na wyświetlaczu. Jednostka
posiada także funkcję budzenia z
możliwością ustawienia dwóch różnych
godzin budzenia w ciągu 24 godzin.
Budzenie może odbywać się poprzez
brzęczyk lub przez włączenie radia w kabinie
i brzęczyk jednocześnie.
Funkcja "sleep-in" wyłączy radio
automatycznie po 30 minutach.
Gdy jednostka CTT nie jest podłączona w
pojeździe, zasilana jest baterią 9 V. Znajduje
się ona z tyłu pod pokrywką.
Dzięki własnej baterii, jednostka CTT może
służyć jako tradycyjny budzik nawet wtedy,
gdy nie jest podłączona w pojeździe. Funkcje
ogrzewania mogą być z góry
zaprogramowane.
Pojawienie się na wyświetlaczu komunikatu
BAT, a następnie E BAT oznacza, że bateria
jest wyczerpana. E BAT to skrót
angielskiego "empty battery" - wyczerpana
bateria.
Kabina Topline posiada dwa gniazda CTT.
Tylko jedna jednostka CTT może być
podłączona jednocześnie, ale można wybrać
dowolne położenie.
18:05-04
©
Scania CV AB 2000, Sweden
3
Schemat
Schemat
1
Funkcja ogrzewania
2
Wybór funkcji
3
Funkcja zegara
4
Dalej
5
Wróć
6
Godziny włączenia ogrzewania (1, 2 i 3)
7
Dzień tygodnia
8
Wyświetlacz pokazuje na zmianę
aktualny czas, ON/OFF (Wł/Wył) i
HEAT (ogrzewanie)
9
Godziny budzenia (A lub B)
10
Budzenie radiem i brzęczykiem
11
Budzenie brzęczykiem
7
8
9
6
PROG
1
2
3
Su Mo Tu We Th Fr Sa
A
B
10
11
2
3
1
5
4
4
©
Scania CV AB 2000, Sweden
18:05-04
Podsumowanie
Podsumowanie
Przyciski do wybierania różnych funkcji są
pokazane po prawej stronie. Zobacz także z
tyłu jednostki CTT.
• Ustawianie zegara
• Ustawianie czasu budzenia
• Funkcja "sleep-in"
• Włączenie ogrzewania bezpośrednio.
• Godziny włączania ogrzewania
• Regulacja czasu działania ogrzewania
• Regulacja termostatu
18:05-04
©
Scania CV AB 2000, Sweden
5
Plik z chomika:
gonzo181
Inne pliki z tego folderu:
Informacje dotyczące(2).pdf
(4501 KB)
Drążek zmiany biegów trze o rurę powietrza(2).pdf
(53 KB)
kody błędów scaniaretarder(2).txt
(3 KB)
Koordynator(2).pdf
(687 KB)
Kontrola luzu zaworowego, suplement do Podręcznika(2).pdf
(125 KB)
Inne foldery tego chomika:
SCANIA książka
SCANIA książka(1)
Scania Multi 2014.02
Scania webasto
SDP3 2.27 full + USB Key
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin