perswazyjny_telemarketing_50_narzedzi_sprzedazy_i_obslugi_klienta_przez_telefon_do_zastosowania_od_zaraz_pertel.pdf

(506 KB) Pobierz
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
ID DO:
Spis treści
Przykładowy rozdział
Perswazyjny telemarketing.
50 narzędzi sprzedaży
i obsługi klienta przez telefon
do zastosowania od zaraz
KATALOG KSI EK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
Autor: Bartłomiej Stolarczyk
ISBN: 978-83-246-2906-0
Format: A5, stron: 160
CENNIK I INFORMACJE:
Zamów informacje
o nowościach
Zamów cennik
• Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potraią zamienić rekord z bazy w regularnego
klienta?
• Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?
• Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?
• Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?
Jak wydzwonić swój sukces?
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał,
że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też
i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem — nie masz
możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać
informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz
jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów
zrobić telefoniczny plus?
Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię?
A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez
telefon, stajesz się „telemarketerem”. W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy.
Wręcz przeciwnie – wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów
zarządzania klientami – zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają
na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.
Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić,
gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego
mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać.
To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta… i możesz
go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży
albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.
Dla mnie — właściciela irmy stawiającej na osiąganie celów biznesowych moich klientów — ten
poradnik jest zbiorem przydatnych wskazówek. Pokazuje, jak poznawać potrzeby klienta i jak odpowiednio
dobierać poszczególne elementy naszej oferty. Wprowadzenie w życie praktycznych porad zawartych w tej
książce pozwala nam osiągnąć cel — wejść na najwyższy poziom kompetencji zespołu sprzedażowego.
Łukasz Iwanek
Internetica, www.internetica.pl
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowo
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
565803992.001.png
565803992.002.png
Spis treści
Wstęp .................................................................................................13
I
Sprzedaż przez telefon
1. Saper nigdy nie działa bez planu — a Ty jaki masz plan? ...............21
2. Wszyscy klienci są egoistami — i bardzo dobrze ...........................25
3. Otwarcie rozmowy, czyli 12 sekund na udaną transakcję
lub brak zainteresowania ..................................................................27
4. Nie płacą Ci za bycie zegarynką,
czyli jak pytać o czas na rozmowę ...................................................29
5. Jak uzyskać połączenie z osobą decyzyjną ......................................31
6. Zdołuj klienta! A potem podaj mu pomocną dłoń .........................35
7. Mów tak, jak pragnie Cię słyszeć klient ..........................................39
8. Poszukaj drzwi, zamiast rozbijać mur głową ..................................43
9. Poznaj najgłupsze pytanie telemarketerów
i zostaw je konkurencji .....................................................................47
10. Pytaj i przejmuj klientów od konkurencji .......................................49
11. Lepszy kanarek w garści niż wróbel na dachu .................................51
12. Nie proponuj płynu do spryskiwacza motocyklistom! ..................53
13. Pamiętaj o aldehydzie mrówkowym… z pierwszego tłoczenia .....55
Perswazyjny telemarketing
14. Nie funduj kawy urzędom skarbowym — sprzedawaj drogo! .......57
15. To wszystko fajne, ale jeszcze się wstrzymam…
czyli rzecz obiekcjach .....................................................................59
16. Czasami nie warto mówić wprost ....................................................61
17. Gdy nie wiesz, jak trafić do klienta, opowiedz bajkę…
koniecznie prawdziwą! .....................................................................63
18. Pokaż im, że nie stać ich na gaz do porsche cayenne .....................65
19. Pokaż klientom, że inni są od nich lepsi… o wiele lepsi ................67
20. Szukaj innej pracy, jeżeli tego nie umiesz .......................................69
21. Zrób wszystko, by powiedzieli NIE ................................................71
22. Jak zwiększyć sprzedaż po przyjęciu zamówienia ..........................73
23. Oczywiste oczywistości kosztują Cię żywe pieniądze ...................75
24. Ślepa kura kończy marnie, gdy białe jest (zawsze) białe,
a czarne czarne ..................................................................................77
25. Nie pracujesz dla TNS OBOP .........................................................81
26. Nie okradaj się nigdy, przenigdy .....................................................85
27. Sprzedawaj, windykując ....................................................................87
28. Czym różnią się fachowcy od tandeciarzy ......................................89
29. Rób to, bo konkurencja nie śpi…
smacznie chrapie na kanapie! ...........................................................91
30. A Ty ilu klientów pozyskasz w 12 minut? ......................................93
II
Obsługa klienta przez telefon
31. Zanim jak co dnia podniesiesz słuchawkę........................................97
32. Trudny Klient, część pierwsza…
bądź jak przełącznik, nie jak kondensator .....................................101
33. Tego naprawdę nikt nie wie… tego nie wie nikt… .......................103
34. Cokolwiek robisz, mów, że zrobisz to… ......................................105
6
Spis treści
35. Trudny Klient, część druga… Jola Rutowicz i MacGyver,
czyli o co naprawdę chodzi klientom ............................................107
36. Reklamacje są jak stłuczenie kolana — i nie boli, i boli ................111
37. Trudny Klient, część trzecia…
kiedy nie warto odpowiadać na pytania .........................................115
38. Nawet gdy jedziesz po bandzie, to TY… ......................................119
39. Lepiej, żebyś o tym nie wiedział, no chyba że… ..........................123
40. Obiecałeś, obiecałeś, a teraz radź sobie .........................................127
41. Ż jak żyto, M jak Marlboro ............................................................129
42. Nie daj się wciągnąć w rozmowę o opaleniu mostka ....................131
43. Na to słowo reagujesz wysypką, Twoi klienci także ....................133
44. To nie tak, że chcemy w ten sposób
„zrzucić problem z barków” i uciec jak najdalej… .......................135
45. To nikogo nie interesuje .................................................................139
46. Za to polubią Cię bez wyjątku .......................................................141
47. Nie wierz w uśmiech przez telefon,
niech Twoja wyobraźnia działa na Twoją korzyść ........................145
48. Trudny Klient, część czwarta… pamiętaj o swoim celu ...............147
49. Trudny Klient, część piąta… musisz przetrwać ten moment ......151
50. Intruz czy przyjaciel? Wszystko zależy od Ciebie .......................155
7
Zgłoś jeśli naruszono regulamin