DANE TECHNICZNE SYSTEM ESP (ELECTRONIC STABILITY PROGRAMME).pdf

(218 KB) Pobierz
C5 - B3GB0BP0 - Dane techniczne : System ESP (Electronic Stability Programme) T...
Page 1 of 4
DANE TECHNICZNE : SYSTEM ESP (ELECTRONIC STABILITY PROGRAMME)
TEVES MK60
Z SYSTEMEM ESP OD OPR 8941
1. Schemat układu hamulcowego z ESP
Rysunek : B3HP003P
" A" = Układ hydrauliczny.
"B" = Obwód elektryczny.
(1) Pompa hamulcowa tandem.
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B3GB0BP0&refaff=B3GB0BP0
2012-05-13
827651554.024.png
 
C5 - B3GB0BP0 - Dane techniczne : System ESP (Electronic Stability Programme) T...
Page 2 of 4
(2) Siłownik układu hamulcowego.
(3) Zacisk hamulca.
(4) Piasta wyposażona w łożysko z wbudowanym pierścieniem magnetycznym (48 pary biegunów).
(5) Czujnik koła.
(6) Czujnik poziomu płynu hamulcowego.
(7) Blok hydrauliczny + kalkulator.
(8) Zestyk stopu .
(9) Zestaw wskaźników .
(10) Gniazdo diagnostyczne.
(11) Inteligentny moduł sterujący (BSI).
(12) Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego.
(13) Czujnik skrętu kierownicy.
(14) Czujnik żyroskopowy Przyspieszeniomierz .
(15) Wyłącznik .
2. Obwód elektryczny
Oznaczenie
Urządzenia
producent
Oznaczenie Uwaga
7
kalkulator elektroniczny
TEVES 94 045 426
88
Złącze 47-stykowe
Sztywno połączony z blokiem hydraulicznym
94 045 427
68
Dozwolona jest wymiana samego tylko
kalkulatora
5
Czujnik przedniego koła
ITT-A 96 332 952
80
Niebieskie 2-stykowe złącze
Czujniki typu indukcyjnego zamontowane są na
zwrotnicy
Szczelina powietrzna nie regulowana 0,2 do 1,5
mm
Moment dokręcania : 0,8 ± 0,2 daNm
Czujnik tylnego koła
96 332 954
80
Niebieskie 2-stykowe złącze
Czujniki typu indukcyjnego są zamontowane na
wsporniku zacisku hamulca
Szczelina powietrzna nie regulowana 0,15 do
1,6 mm
Moment dokręcania : 0,8 ± 0,2 daNm
12
Czujnik ciśnienia płynu
hamulcowego
TEVES -
Wbudowany w pompę hamulcową
Złącze 3-stykowe
13
Czujnik skrętu kierownicy BOSCH -
Wbudowany w moduł przełączników pod
kierownicą
Niebieskie 6-stykowe złącze
14
Czujnik żyroskopowy
Przyspieszeniomierz
TEVES -
Zamontowany pod konsolą środkową
Złącze 6-stykowe
4
Piasta z łożyskiem
SNR
-
Piasta wyposażona w łożysko z wbudowanym
pierścieniem magnetycznym (48 pary
biegunów)
3. Układ hydrauliczny
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B3GB0BP0&refaff=B3GB0BP0
2012-05-13
827651554.025.png 827651554.026.png 827651554.001.png 827651554.002.png 827651554.003.png 827651554.004.png 827651554.005.png 827651554.006.png 827651554.007.png 827651554.008.png 827651554.009.png 827651554.010.png 827651554.011.png 827651554.012.png 827651554.013.png 827651554.014.png
 
C5 - B3GB0BP0 - Dane techniczne : System ESP (Electronic Stability Programme) T...
Page 3 of 4
Rysunek : B3FP12XC
(7) blok hydrauliczny "ESP" (oznaczenie MK60 ESP).
Oznaczenie
Urządzenia
producent
Oznaczenie Uwaga
7
(/) blok hydrauliczny
"/"
TEVES 94 045 416 38
Umieszczony pod pompą hamulcową tandem : 4
kanały regulacji
94 045 417 18
4. Moment dokręcania
Rysunek : B3FP79ZC
(16) Mocowanie czujnika żyroskopowego Przyspieszeniomierza na wsporniku : 0,9 ± 0,1 daNm.
(17) Mocowanie wspornika do nadwozia : 0,9 ± 0,1 daNm.
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B3GB0BP0&refaff=B3GB0BP0
2012-05-13
827651554.015.png 827651554.016.png 827651554.017.png 827651554.018.png 827651554.019.png 827651554.020.png 827651554.021.png
 
C5 - B3GB0BP0 - Dane techniczne : System ESP (Electronic Stability Programme) T...
Page 4 of 4
Rysunek : B3FP7A0C
(12) Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w pompie hamulcowej : 2,5 ± 0,5 daNm.
Przewód do pompy hamulcowej : 1,5 ± 0,3 daNm.
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B3GB0BP0&refaff=B3GB0BP0
2012-05-13
827651554.022.png 827651554.023.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin