Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach- kurs pozycjonowania.pdf
(
6274 KB
)
Pobierz
135940013 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
Nexto.pl
.
Niniejszy ebook jest własnością prywatną.
Niniejsza publikacja ani żadna jej część, nie może być kopiowana ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 26.05.2009
Tytuł: Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach
Autor: Arkadiusz Podlaski
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-817-7
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
..............................................................................................6
Dlaczego akurat wyszukiwarki, a
inne
metody promocji?
.....................................7
..........................................................................9
1. TAJEMNICE WYSZUKIWAREK
...................................................10
.......................................................................................10
1.2. Najważniejsze wyszukiwarki
................................................................................13
...........................................................................................................13
1.2.2. MSN (Live Serach)
.......................................................................................15
............................................................................................................15
1.2.4. Netsprint
......................................................................................................16
.........................................................................................................16
1.2.6. Wyszukiwarki w portalach
...........................................................................17
.......................................................................................20
2. TAJEMNICE GOOGLE
.................................................................24
2.1. Jak działa Googlebot?
..........................................................................................24
..............................................................................................25
2.3. Pole wyników wyszukiwania
...............................................................................27
2.4. Jakie typy plików są indeksowane przez Google?
..............................................28
2.5. Złoty Trójkąt Google
...........................................................................................29
......................................................................................................32
2.7. Link Popularity
....................................................................................................33
2.8. Google PageRank
................................................................................................34
.................................................................................................37
2.10. Google SearchWiki
............................................................................................39
3. BUDOWA I ZARZĄDZANIE STRONĄ
..........................................42
3.1. Jak budować stronę?
...........................................................................................42
3.1.1. Własny projekt
.............................................................................................42
................................................................................................43
3.1.3. Inne rozwiązania
..........................................................................................45
3.2. Technologia tworzenia stron www
......................................................................47
3.3. Standardy tworzenia stron www
.........................................................................50
3.4. Hosting, domeny i subdomeny
...........................................................................52
3.5. Wartościowa treść
...............................................................................................56
3.6. Przyjazne adresy
..................................................................................................57
3.7. Mapa witryny
.......................................................................................................59
.............................................................................................................63
3.8.1. Statystyki Google Analytics
.........................................................................63
.........................................................................................66
3.8.3. Statystyki AwStats
.......................................................................................69
3.8.4. Statystyki Stat4u
..........................................................................................70
3.8.5. Statystyki – dodatki do CMS
.......................................................................72
...........................................................................................................76
4.2. Google AdWords: Keyword Tool
...................................................................74
.........................................................................79
4.3. Najpopularniejsze i
ostatnie zapytania WP
........................................................82
5. OPTYMALIZACJA
........................................................................87
......................................................................................................87
5.2. Znacznik TITLE
..................................................................................................88
..............................................................................................................89
5.3.1. Content-type
.................................................................................................91
5.3.2. Description
..................................................................................................91
5.3.3. Keywords
.....................................................................................................93
.........................................................................................................93
5.3.5. Końcowe uwagi o metatagach
.....................................................................94
WSTĘP
nie
Jak zdobyć nowych odwiedzających?
1.1. Działanie wyszukiwarek
1.2.1. Google
1.2.3. Yahoo
1.2.5. Szukacz
1.3. Rankingi wyszukiwarek
2.2. Pole wyszukiwania
2.6. Google Dance
2.9. Fresh Site Bonus
3.1.2. Gotowy CMS
3.8. Statystyki
3.8.2. Statystyki Stat24
4.1. Onet boksy
4. SŁOWA KLUCZOWE
5.1. Strona główna
5.3. Metatagi
5.3.4. Robots
..................................................................................................95
5.5. Wyróżnienia słów kluczowych
H6
.............................................................................97
...............................................................................................98
5.7. Nawigacja i linkowanie
......................................................................................101
6. ZGŁOSZENIE DO WYSZUKIWAREK
.........................................104
....................................................................................................104
6.2. Zgłoszenie do wyszukiwarki Google
..................................................................105
6.3. Zgłoszenie do wyszukiwarki Netsprint
.............................................................106
6.4. Zgłoszenie do wyszukiwarki WP (Netsprint)
....................................................107
6.5. Zgłoszenie do wyszukiwarki Szukacz
................................................................107
..................................................................109
7.1. Co jest najważniejsze w
pozycjonowaniu?
.........................................................109
7.2. Kretyn i ptasia grypa
..........................................................................................110
.........................................................................................................112
7.3.1. Linki przychodzące
.....................................................................................113
.......................................................................................117
7.3.2.1. Linki wewnętrzne
..............................................................................117
...............................................................................118
7.3.3. Sprawdzanie linków przychodzących do naszej strony
..............................118
7.3.4. Struktura linków
........................................................................................120
............................................................................................122
7.4.1. Wymiana linkami
.......................................................................................122
7.4.2. Kupowanie linków
.....................................................................................123
7.4.3. Fora dyskusyjne i komentarze blogowe
.....................................................124
7.4.4. Serwisy z artykułami do przedruku
...........................................................125
..........................................................................................................133
7.4.6. Katalogi
......................................................................................................135
7.4.6.1. Dodawarka LinkiSEO
.......................................................................140
..............................................................................141
7.4.7. Systemy wymiany linków (SWL)
...............................................................143
................................................................................................147
7.4.7.3. LinkORN
..............................................................................................146
...........................................................................................148
7.4.7.4. Linkuj, LinkujPRO
............................................................................149
7.4.7.5. LinkLift
..............................................................................................150
.....................................................................................................150
7.5. Robots.txt
...........................................................................................................154
7.5.1. Przykładowa treść pliku robots.txt
.............................................................154
7.5.2. Blokowanie poszczególnych katalogów na stronie
....................................155
..........................................155
7.5.4. Dopasowywanie sekwencji znaków za pomocą gwiazdki (*)
.....................156
7.5.5. Dopasowywanie końcowych znaków adresu URL za pomocą symbolu $
. 156
.......................................................................157
7.6.1. Indeksowanie stron we Flashu
...................................................................158
7.7. Zlecanie pozycjonowania innym firmom
...........................................................159
............................................................................162
8.1. Myśl jak potencjalny klient
................................................................................162
8.2. Laptopy czy konkretny model laptopa?
............................................................164
8.3. Niszowość tematu a pozycjonowanie
................................................................165
8.3.1. Co to oznacza dla Ciebie?
...........................................................................167
8.4. Pozycjonowanie, kobieta i
mężczyzna
...............................................................167
..................................................................................170
8.6. Będziesz wszędzie pierwszy
...............................................................................172
8.7. Obstawienie jednej frazy
....................................................................................174
..................................................................................................175
8.9. Sztuczka z marquee
...........................................................................................178
5.4. Nagłówki H1
-
5.6. Obrazki na stronie
6.1. Ogólna zasada
7. POZYCJONOWANIE
7.3. Linkowanie
7.3.2. Linki wychodzące
7.3.2.2. Linki zewnętrzne
7.4. Zdobywanie linków
7.4.5. Precle
7.4.6.2. Dodawarka Adder
7.4.7.2. Linkor
7.4.7.1. LinkMe
7.4.8. Zaplecze
7.5.3. Blokowanie poszczególnych plików na stronie
7.6. Pozycjonowanie stron we Flashu
8. RUSZ GŁOWĄ
8.5. Pytania – to też jest nisza
8.8. Frazy z błędami
Plik z chomika:
marketingsportowy
Inne pliki z tego folderu:
NLP wg Dantego.pdf
(3985 KB)
Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach- kurs pozycjonowania.pdf
(6274 KB)
Odrodzenie_Feniksa-PDF.pdf
(2101 KB)
Marketing impulsowy.pdf
(786 KB)
Paweł Sikoń - Szybka nauka języków obcych.pdf
(848 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 01.06.2025
Pliki dostępne do 08.07.2024
Pliki dostępne do 19.01.2025
adobe portable
Andrzej Sapkowski - Wiedźmin - audiobook - hasło - nazwa chomika
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin