Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach- kurs pozycjonowania.pdf

(6274 KB) Pobierz
135940013 UNPDF
135940013.003.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym Nexto.pl .
Niniejszy ebook jest własnością prywatną.
Niniejsza publikacja ani żadna jej część, nie może być kopiowana ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 26.05.2009
Tytuł: Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach
Autor: Arkadiusz Podlaski
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-817-7
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
135940013.004.png 135940013.005.png
SPIS TREŚCI
..............................................................................................6
Dlaczego akurat wyszukiwarki, a
inne
metody promocji?
.....................................7
..........................................................................9
1. TAJEMNICE WYSZUKIWAREK
...................................................10
.......................................................................................10
1.2. Najważniejsze wyszukiwarki
................................................................................13
...........................................................................................................13
1.2.2. MSN (Live Serach)
.......................................................................................15
............................................................................................................15
1.2.4. Netsprint
......................................................................................................16
.........................................................................................................16
1.2.6. Wyszukiwarki w portalach
...........................................................................17
.......................................................................................20
2. TAJEMNICE GOOGLE
.................................................................24
2.1. Jak działa Googlebot?
..........................................................................................24
..............................................................................................25
2.3. Pole wyników wyszukiwania
...............................................................................27
2.4. Jakie typy plików są indeksowane przez Google?
..............................................28
2.5. Złoty Trójkąt Google
...........................................................................................29
......................................................................................................32
2.7. Link Popularity
....................................................................................................33
2.8. Google PageRank
................................................................................................34
.................................................................................................37
2.10. Google SearchWiki
............................................................................................39
3. BUDOWA I ZARZĄDZANIE STRONĄ
..........................................42
3.1. Jak budować stronę?
...........................................................................................42
3.1.1. Własny projekt
.............................................................................................42
................................................................................................43
3.1.3. Inne rozwiązania
..........................................................................................45
3.2. Technologia tworzenia stron www
......................................................................47
3.3. Standardy tworzenia stron www
.........................................................................50
3.4. Hosting, domeny i subdomeny
...........................................................................52
3.5. Wartościowa treść
...............................................................................................56
3.6. Przyjazne adresy
..................................................................................................57
3.7. Mapa witryny
.......................................................................................................59
.............................................................................................................63
3.8.1. Statystyki Google Analytics
.........................................................................63
.........................................................................................66
3.8.3. Statystyki AwStats
.......................................................................................69
3.8.4. Statystyki Stat4u ..........................................................................................70
3.8.5. Statystyki – dodatki do CMS
.......................................................................72
...........................................................................................................76
4.2. Google AdWords: Keyword Tool
...................................................................74
.........................................................................79
4.3. Najpopularniejsze i
ostatnie zapytania WP
........................................................82
5. OPTYMALIZACJA
........................................................................87
......................................................................................................87
5.2. Znacznik TITLE
..................................................................................................88
..............................................................................................................89
5.3.1. Content-type
.................................................................................................91
5.3.2. Description
..................................................................................................91
5.3.3. Keywords
.....................................................................................................93
.........................................................................................................93
5.3.5. Końcowe uwagi o metatagach
.....................................................................94
WSTĘP
nie
Jak zdobyć nowych odwiedzających?
1.1. Działanie wyszukiwarek
1.2.1. Google
1.2.3. Yahoo
1.2.5. Szukacz
1.3. Rankingi wyszukiwarek
2.2. Pole wyszukiwania
2.6. Google Dance
2.9. Fresh Site Bonus
3.1.2. Gotowy CMS
3.8. Statystyki
3.8.2. Statystyki Stat24
4.1. Onet boksy
4. SŁOWA KLUCZOWE
5.1. Strona główna
5.3. Metatagi
5.3.4. Robots
135940013.006.png 135940013.001.png
..................................................................................................95
5.5. Wyróżnienia słów kluczowych
H6
.............................................................................97
...............................................................................................98
5.7. Nawigacja i linkowanie
......................................................................................101
6. ZGŁOSZENIE DO WYSZUKIWAREK
.........................................104
....................................................................................................104
6.2. Zgłoszenie do wyszukiwarki Google
..................................................................105
6.3. Zgłoszenie do wyszukiwarki Netsprint
.............................................................106
6.4. Zgłoszenie do wyszukiwarki WP (Netsprint)
....................................................107
6.5. Zgłoszenie do wyszukiwarki Szukacz
................................................................107
..................................................................109
7.1. Co jest najważniejsze w
pozycjonowaniu?
.........................................................109
7.2. Kretyn i ptasia grypa
..........................................................................................110
.........................................................................................................112
7.3.1. Linki przychodzące
.....................................................................................113
.......................................................................................117
7.3.2.1. Linki wewnętrzne
..............................................................................117
...............................................................................118
7.3.3. Sprawdzanie linków przychodzących do naszej strony ..............................118
7.3.4. Struktura linków
........................................................................................120
............................................................................................122
7.4.1. Wymiana linkami
.......................................................................................122
7.4.2. Kupowanie linków
.....................................................................................123
7.4.3. Fora dyskusyjne i komentarze blogowe
.....................................................124
7.4.4. Serwisy z artykułami do przedruku
...........................................................125
..........................................................................................................133
7.4.6. Katalogi
......................................................................................................135
7.4.6.1. Dodawarka LinkiSEO
.......................................................................140
..............................................................................141
7.4.7. Systemy wymiany linków (SWL)
...............................................................143
................................................................................................147
7.4.7.3. LinkORN
..............................................................................................146
...........................................................................................148
7.4.7.4. Linkuj, LinkujPRO
............................................................................149
7.4.7.5. LinkLift
..............................................................................................150
.....................................................................................................150
7.5. Robots.txt ...........................................................................................................154
7.5.1. Przykładowa treść pliku robots.txt
.............................................................154
7.5.2. Blokowanie poszczególnych katalogów na stronie
....................................155
..........................................155
7.5.4. Dopasowywanie sekwencji znaków za pomocą gwiazdki (*)
.....................156
7.5.5. Dopasowywanie końcowych znaków adresu URL za pomocą symbolu $
. 156
.......................................................................157
7.6.1. Indeksowanie stron we Flashu
...................................................................158
7.7. Zlecanie pozycjonowania innym firmom
...........................................................159
............................................................................162
8.1. Myśl jak potencjalny klient
................................................................................162
8.2. Laptopy czy konkretny model laptopa?
............................................................164
8.3. Niszowość tematu a pozycjonowanie
................................................................165
8.3.1. Co to oznacza dla Ciebie?
...........................................................................167
8.4. Pozycjonowanie, kobieta i
mężczyzna
...............................................................167
..................................................................................170
8.6. Będziesz wszędzie pierwszy
...............................................................................172
8.7. Obstawienie jednej frazy
....................................................................................174
..................................................................................................175
8.9. Sztuczka z marquee
...........................................................................................178
5.4. Nagłówki H1
-
5.6. Obrazki na stronie
6.1. Ogólna zasada
7. POZYCJONOWANIE
7.3. Linkowanie
7.3.2. Linki wychodzące
7.3.2.2. Linki zewnętrzne
7.4. Zdobywanie linków
7.4.5. Precle
7.4.6.2. Dodawarka Adder
7.4.7.2. Linkor
7.4.7.1. LinkMe
7.4.8. Zaplecze
7.5.3. Blokowanie poszczególnych plików na stronie
7.6. Pozycjonowanie stron we Flashu
8. RUSZ GŁOWĄ
8.5. Pytania – to też jest nisza
8.8. Frazy z błędami
135940013.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin