Iława, dn........................................
pieczęć placówki
NA ROK SZKOLNY ................ / .................
dla ucznia z autyzmem i Zespołem Aspergera - (PEP-R)
Dane o uczniu ................................................... ......................................
imię i nazwisko nr ewid. z księgi uczniów
Data i miejsce urodzenia ..............................................................................................................
Rok nauczania ..............................................................................................................................
Zespół edukacyjno – terapeutyczny .............................................................................................
Krótka charakterystyka ucznia
......................................................................................................................................................
Program sporządzono w oparciu o:
· orzeczenie PPP
· Profil psychoedukacyjny : PEP – R
· Wyniki badań lekarskich, specjalistycznych, innych:
· informację od rodziców / opiekunów
SPOSÓB REALIZACJI
NAŚLADOWANIE
PERCEPCJA
MOTORYKA MAŁA
MOTORYKA DUŻA
KOORDYNACJA WZROKOWO – RUCHOWA
CZYNNOŚCI POZNAWCZE
MOWA CZYNNA
Obsługiwanie siebie
umiejętności z tego zakresu sprawdzane testem Gunzberga
ZACHOWANIE SIE PRZY STOLE
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
TOALETA I MYCIE
UBIERANIE SIĘ
Obszar rozwoju zachowania dziecka
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
ZABAWA I ZAINTERESOWANIE PRZEDMIOTAMI
REAKCJA NA BODŹCE
MOWA
alpiko