Indywidualny program edukacyjny - autystycy PEP – R.doc

(61 KB) Pobierz
Iława, dn

Iława, dn........................................

 

pieczęć placówki

 

INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNY

NA ROK SZKOLNY ................ / .................

dla ucznia z autyzmem i Zespołem Aspergera - (PEP-R)

 

 

 

Dane o uczniu ...................................................                                      ......................................

                                       imię i nazwisko                                                                   nr ewid. z księgi uczniów

 

 

 

Data i miejsce urodzenia ..............................................................................................................

Rok nauczania ..............................................................................................................................

Zespół edukacyjno – terapeutyczny .............................................................................................

Krótka charakterystyka ucznia

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

Program sporządzono w oparciu o:

·         orzeczenie PPP

·         Profil psychoedukacyjny :   PEP – R   

·         Wyniki badań lekarskich, specjalistycznych, innych:

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

·         informację od rodziców / opiekunów


SFERA

CELE

SPOSÓB REALIZACJI

 

Obszar rozwoju psychoedukacyjnego dziecka

 

 

NAŚLADOWANIE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PERCEPCJA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MOTORYKA MAŁA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MOTORYKA DUŻA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KOORDYNACJA WZROKOWO – RUCHOWA

 

 

 

 

 

 

 

 

CZYNNOŚCI POZNAWCZE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MOWA CZYNNA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SFERA

CELE

SPOSÓB REALIZACJI

 

Obsługiwanie siebie

umiejętności z tego zakresu sprawdzane testem Gunzberga

 

ZACHOWANIE SIE PRZY STOLE

 

 

SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA

 

 

TOALETA I MYCIE

 

 

UBIERANIE SIĘ

 

 

 

SFERA

CELE

SPOSÓB REALIZACJI

 

Obszar rozwoju zachowania dziecka

 

 

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW

 

 

 

 

 

 

ZABAWA I ZAINTERESOWANIE PRZEDMIOTAMI

 

 

 

 

 

REAKCJA NA BODŹCE

 

 

 

 

 

 

MOWA

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin