GW_społeczna 2010 wiosna
Punkty
16/16
Ocena
100 (100%) z 100 możliwych
Question 1
Punkty: 1
Społeczni pragmatycy w porównaniu ze społecznymi pryncypialistami podejmują _____ zabiegów ułatwiających przebieg interakcji społecznych, ujawniają _____ międzysytuacyjne zróżnicowanie zachowania A: więcej / mniejsze B: więcej / większe
Wybierz odpowiedź
a. Prawdziwe tylko A
b. Prawdziwe tylko B
:-)
c. Oba prawdziwe
d. Oba fałszywe
Poprawnie
Ocena dla tego zadania: 1/1.
Question 2
W badaniu _____ wykazano wpływ ograniczenia zasobów poznawczych na _____ informacji A: IGNOROWANIE 2 / czytanie B: ROZMOWA z nieprzyjemną osobą / korektę atrybucji dyspozycyjnych
Question 3
Silniejszy efekt ekspozycji wywołują ekspozycje _____ A: bodźców prostych i nieinteresujących niż złożonych i interesujących B: podprogowe niż nadprogowe
Question 4
W badaniu SAMOOCENA 3 okazało się, że aktywizacja negatywnych informacji spowodowała _____ oceny związku (efekt _____) w porównaniu z grupą kontrolną (bez aktywizacji) u osób z _____ poczuciem własnej wartości A: podniesienie / kontrastu / wysokim B: obniżenie / asymilacji / niskim
Question 5
W badaniu SAMOOCENA 2 po porażce w teście osoby z _____ poczuciem własnej wartości oceniały swoje umiejętności interpersonalne _____ niż po sukcesie. A: niskim / wyżej B: wysokim / niżej
Question 6
MUS przewiduje, że w sytuacji, gdy przyjaciel osiąga większe niż my sukcesy w dziedzinie dla nas _____ możemy _____ A: nieważnej / zmniejszyć stopień odczuwanej bliskości B: ważnej / świecić światłem odbitym
Question 7
W badaniu PUNKT SIEDZIENIA obserwatorzy przypisywali _____ odpowiedzialności za przebieg rozmowy aktorowi, którego _____ obserwowali A: więcej / twarzy nie B: mniej / twarz
Question 8
Parę pojęć: _____ można uznać za synonimy A: atrybucja wewnętrzna , atrybucja zewnętrzna B: atrybucja dyspozycyjna, atrybucja sytuacyjna
Question 9
Zgodnie z teoria dysonansu: im ____ surowa jest zapowiedziana kara, tym ____ uzasadnienie sytuacyjne. Im słabsze uzasadnienie sytuacyjne, tym ____ potrzebne jest uzasadnienie wewnętrzne. A: bardziej / silniejsze / bardziej B: mniej / słabsze/ mniej
Question 10
Badanie POWTARZANIE wskazuje, że _____ A: powtarzanie stymulacji powoduje czasowe pogorszenie stanu afektywnego B: najbardziej lubiane są bodźce wcześniej „widziane” i podobne do nich bodźce nowe
Question 11
Osoba atrybuująca porażki do czynników zewnętrznych i _____ wyjaśni porażkę na egzaminie _____ A: zmiennych / brakiem szczęścia B: stałych / trudnością przedmiotu
Question 12
Zgodnie z teoria dysonansu: kara musi być ____ sroga, aby zablokować zagrożone karą zachowanie, ale ____ sroga aby dziecko uznało ją za przyczynę swojego dobrego zachowania A: wystarczająco / niewystarczająco B: niewystarczająco / wystarczająco
Question 13
Proces wyjaśniania zachowania _____ cechami osobowości jest _____. Korekta pierwszych wyjaśnień uwzględniająca wpływ sytuacji jest procesem _____ A: własnego / automatyczny / kontrolowanym B: innych / kontrolowany / automatycznym
Question 14
Aktywizacja rozbieżności między JA Realnym a JA _____ wywołuje takie emocje jak _____ A: Powinnościowym / smutek B: Idealnym / lęk
...
msteacher1979