wyklad_7_i_8_cwiczenia.pdf

(172 KB) Pobierz
QPrint
ToŇsamoĻę jako podstawowy
obszar i cel rozwoju Î
Anna I. Brzeziıska,
Wykþad kursowy:
Psychologia rozwoju
Instytut Psychologii UAM,
2010/2011
1
643466004.003.png
utworzenie par Ï siadamy bliňej siebie w parach
dzieciıstwo
dorastanie
5
10
15
20
Anna I. Brzeziıska,
Wykþad kursowy:
Psychologia rozwoju
Instytut Psychologii UAM,
2010/2011
2
643466004.004.png 643466004.005.png
1. kaňda osoba pracuje indywidualnie na swoim
arkuszu (rysunek + komentarz):
Punkty zwrotne w moim ōyciu
w dzieciĶstwie i dorastaniu
1. osoba A: prezentuje swj rys osobie B
2. osoba B: prezentuje swj rys osobie A
3. Porwnanie rodzajw p. zwrotnych w dzieciIJstwie
i w dorastaniu: podobne czy rňne ???
4. rozmowa w parze:
co to sģ âpunkty zwrotneÒ w ňyciu
Anna I. Brzeziıska,
Wykþad kursowy:
Psychologia rozwoju
Instytut Psychologii UAM,
2010/2011
3
643466004.006.png
Obciģňenia: wymagania, wyzwania
Posiadane kompetencje i moňliwoļci
Kompetencje
System wsparcia spoÿecznego
643466004.001.png
Rysunki / ikonki / symbole moje zasoby z dzieciıstwa
643466004.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin