wyklad_7_i_8_cwiczenia.pdf
(
172 KB
)
Pobierz
QPrint
ToŇsamoĻę jako podstawowy
obszar i cel rozwoju Î
Anna I. Brzeziıska,
Wykþad kursowy:
Psychologia rozwoju
Instytut Psychologii UAM,
2010/2011
1
utworzenie par Ï siadamy bliňej siebie w parach
dzieciıstwo
dorastanie
5
10
15
20
Anna I. Brzeziıska,
Wykþad kursowy:
Psychologia rozwoju
Instytut Psychologii UAM,
2010/2011
2
1. kaňda osoba pracuje indywidualnie na swoim
arkuszu (rysunek + komentarz):
Punkty zwrotne w moim ōyciu
w dzieciĶstwie i dorastaniu
1. osoba A: prezentuje swj rys osobie B
2. osoba B: prezentuje swj rys osobie A
3. Porwnanie rodzajw p. zwrotnych w dzieciIJstwie
i w dorastaniu: podobne czy rňne ???
4. rozmowa w parze:
co to sģ âpunkty zwrotneÒ w ňyciu
Anna I. Brzeziıska,
Wykþad kursowy:
Psychologia rozwoju
Instytut Psychologii UAM,
2010/2011
3
Obciģňenia: wymagania, wyzwania
Posiadane kompetencje i moňliwoļci
Kompetencje
System wsparcia spoÿecznego
Rysunki / ikonki / symbole
moje zasoby z dzieciıstwa
Plik z chomika:
msteacher1979
Inne pliki z tego folderu:
Wyklad_11_i_12_Era_II_Dziecinstwo_.pdf
(715 KB)
Wyklad_9_i_10_Era_I_Okres_prenatalny_i_Niemowlecy.pdf
(1432 KB)
wyklad_7_i_8_cwiczenia.pdf
(172 KB)
wyklad_7_i_8_wersja_krotka.pdf
(291 KB)
wyklad_7_i_8_wersja_dluga.pdf
(859 KB)
Inne foldery tego chomika:
Podstawy pomocy psychologicznej
Psychologia ogólna-osobowosci i różnice indywidualne
Standardowe techniki diagnostyczne i konstrukcja narzędzi
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin